Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez lenne az?
SATUNA 8141 Fűzfőgyártelep, Szállás u. 11/a 06 88 451 249
Szerbusztok,plexi ügyében keressétek meg a satuna kft honlapját, ők is készítenek a motorokhoz plexiket.
Én most vettem az XJ900-hoz ( megegyezik a XJ600) 7500-ft. ha színezett plexit rendelsz az + 500 pénz.
remélem tudtam valakinek segíteni.
És szép is. Ez is fontos egy gépnél, de természetesen a legfontosabb mindenképp az üzemidő és a karbantartási igény a legfontosabb szempont, de számomra az is lényeges volt a választásánál hogy a gép külsőre is tetszen. Ja és az ár sem elhanyagolható szempont, meg a menetteljesítmény...
Nekem igazán akkor tetszett meg ez a típus, amikor egy német fickó honlapján olvastam, hogy 120 000 km után azért adta el a gépet, mert egy újabbra vágyott. Szóval elég elnyűhetetlen szerencsére....
Szijasztok! XJ-s társaim nálatok is ilyen szar idő van mint pécsen ? már péntek óta kész a mocira a papirok és nem lehetett még a közuti forgalomban menni egy kört,hihetetlen remélem már jönnek jobb idők is . széles utat mindenkinek
Nekem még folyamatban van a magyarorszái forgalomba helyezés. Hál istennek nem én rendezem a papírmunkát, inkább utazok a gépért 160km-t mitsem hogy rohanáljak egyik irodából a másikba. Persze a csóka csak annyit írt a hirdetésben hogy friss műszaki, de arról még a telefonban sem volt szó hogy nem vihető el a gép azonnal. A helyszínen kérdezte a faszi hogy mivan, csak nem azonnal szeretnénk elvinni ?! Pedig mondtuk hogy messziről meyünk De mind1, kibírom, úgy is a vizsgákkal kell törődnöm. Csak most jöttem rá hoy az a vizsga amire annyira menni akartam túl közel van ahhoz hogy felvegyem :) Majd tanulok mást és letolom azt, de ez már erősen OFF szóval abba is hagyom.
Az egyik haverom vett még tavaly egy VFR800-ast,német papírokkal.Amikor a papírmunkát csinálta,szinte mindíg vele voltam mert mindíg együtt lógunk.Elképesztő hercehurcán ment keresztül a srác
amíg végigcsinálta az egészet...
-VPID-számot mire kiadták
-átíratás-első magyar műszaki vizsga és a papírok amik ezekhez kellenek
-mindenféle tanúsítványok beszerzése stb.
A srác Októberben vette a gépet,mire használhatta az utcán,Április vége volt!
Jaja,én is majdnem vettem egy Németből behozott gépet.De amikor utánanéztem mi kell a forgalombahelyezéshez...
csáóó nah képzeljétek ,végre végeztünk a papirmunkával h forgalomba helyezhessük a mocit ! senkinek nem ajánlom h ezt kipróbálja inkább 10-20 ropival többet fizess és csinálja meg akitől veszed ,ez a szopatás mindenütt ami folyik elképesztő,öt és fél órát kellet várni egy nyavajás papirra a müszakin és 27 ropit elkértek érte! FELHÁBORITÓ ,ELKÉPESZTŐ EZ A LEHÚZÁS AMIT AZ ÁLLAM CSINÁL ,de végre kezembe tarthattam a rendszámot ,bár ez az öröm sem tartott sokáig mert ahogy bezártuk a garázst és elindultunk volna elsö útunkra 20 méter után elkezdett esni az eső egyből vissza a garázsba és mehettünk a lakásba :(((((
Így van Forsztrok.Hihetetlen hogy mennyit elfutnak az XJ-k,és itt most az összes modifikációra gondolok az
első 1982"-es XJ750-től a 2003"-as Diversionokig...
Az XJ650 100ekm-t elment(én 60e-rel adtam el anno,és mint a Schaffhausen..).A 600-as is hasonló lehet.
Egyébbként egy ilyen 600-as Yamaha mennyit szokott elfutni komolyabb motorfelújítás nélkül, rendszeres karbantartás esetén?
Amennyiben nem ragaszkodom a fejidomhoz akkor viszonylag olcsón megúszom a dolgot, szerintem az lesz hogy veszek rá műszert és egy univerzális túraplexit. A fejidomról lemondok mert az viszonylag drága és még fényezni is kellene, hogy passzoljon a szín. Majd ha lesz elegendő pénzem rá akkor majd még meggondol a dolgot, de egyenlőre így is jó masina ez.
Az a helyzet hogy egyetértek Ronyo-val. Azért remélem hogy nem lesz vele sok gondod.Az XJ-sorozat
minden tagja szinte megölhetetlen konstrukció,ámbár senki sem tudja megmondani hogy egy csúszás,
netán bukás miatt mit kellett kicserélni a motoron.Sajna ez a használtmotorok átka : a bizonytalan előélet.
Nagyjából én is így jártam az XJ900-ammal mint te,de az én mocim "törője" volt annyira alapos és becsületes hogy legalább gyári alkatrészekkel pótolta a roncsolódott darabokat.Ellenben spirálos fordulat-
mérőt tenni egy elektronikus helyére,ráadásul azzal a tudattal,hogy annak nincs kihajtása sem,nos hát ez
bizony minősíti az eladóját.Bocsánat,de szerintem ezt hívják kókánymunkának.
Kedves barátom!
Gondolkodtam, hogy megírjam-e mert csúnya dolog más örömét keseríteni, de remélem inkább a jó oldalát látod. És persze az anyagi lehetőségek is korlátozhatnak. Számomra az alábbiak alapján eléggé gázos ez a motor. 450 és már most tudod, hogy mennyi minden nem eredeti rajta. Költeni kell rá. Nem keveset. Én egy szinte eredeti állapotú 97-es 900XJ Diversiont vettem 650-ért, átiratva kb. 700-ért. Olajcsere, + pár apróbb dolog volt vele. Hozzáteszem ez februárban volt, akkor jobb áron lehetett venni. Sok sikert....
Feltételezem hogy nem volt más a polcon, próbáltam is alkudni az árból de az öreg ragaszkodott a 450-hez. Csak az zavart amikor arról beszélt hogy úgy is elvonná a figyelmet a vezetésről, én meg a fordulatszámmérő segítségével tanulom meg hgy hogyan is kell pörgetni egy gépet ahhoz hogy nekem is meg neki is jó legyen, és hál istennek már egy pillantás elég ahhoz hogy tudjam mit kell tenni, persze ott van az ember füle, de én jobban szeretem a nyers adatokat (informatikus betegség :) )
Szép gép,bár azt nem értem hogy mi a lóf*sznak tettek rá spirálos fordszámmérőt,amikor tudták
jól hogy nincs kihajtása?Ez mindenesetre elég nagy hozzánemértésre vall...
Köszönöm szépen.

Ide felraktam azokat a képeket amiket a helyszínen készítettem a vasról. Nem túl jók, mert telefonnal készültek, de azért több a semminél.
http://picasaweb.google.com/pa...
Ha felraknád, nagyon megköszönném.
Én is gyanítottam hoy esetleg pár dolgot kicseréltek rajta, már a fordulatszámmérő miatt is. Hál istennek van egy szerelő ismerősöm itt az utcánkban és volt olyan kedves és elkísért. Vele megvitattam a dolot és a végén a vásárlás mellett döntöttem. Mivel úgy tervezem hogy ez a gép jó pár évig nálam lesz ezért majd lecserélgetem azt ami nem tetszik. Először majd a fordulatszámmérővel kezdem, valamint a kábeleket is el kell rejteni, mert az nem szép, csak a képeken nem látszik.
Nincs miért megbocsájtani, szívesen fogadom az építő jellegű tanácsokat, megjegyzéseket. Az ember úgy a legokosabb ha többekkel is megvitatja a dolgot.
Hello Paragraf!

Szép ez a vas és az ár is korrektnek tűnik, gratulálok hozzá. Azonban tényleg nézd át jól, esetleg szerelővel is, mert ez bizony 600s (azaz spoiler) kiadás, csak át lett alakítva n-essé (azaz naked). Ami ránézésre nem gyári az elején: a tükrök (amúgy ezt sokan lecserélték, mert nem tetszett az elefántfül méretű gyári); a műszerfal; az első index felfogatási helye. Az n-es xj-knél a váz, kormány mögötti háromszöget formáló részébe egy kis műanyag takarólemezt raktak, az s-eseekbe nincs ilyen és úgy látom a tiéden sincs. A tankon a yamaha felirat nem gyári. Hiányzik a kormány végsúly. Ennél a típusnál a vázat színre fújták és nem fekete volt (ez persze koránál fogva lehet egy ártatlan felújítás miatt is...)

szóval szerintem tényleg szépen néz ki a gép, de mindenképp legyél körültekintő. Boccs, ha sokat okoskodtam, de talán jobb vásárlás előtt tisztában lenni a dolgokkal.

Amúgy a yamaha vác hirdeti, hogy mindenféle típushoz adnak plexit
yamaha vác - plexi
Nincs mit Paragraf,én töltöttem fel.Ha érdekel,van még "Owner"s Manual"-om (használati útm.) is.
Szójj ha kell és akkor felnyomom azt is.
Vilman köszi a linket!
A könyv szerint a gép amire várok az egy XJ600 N változat (magyarán az idom nélküli). Na akkor erre kell plexit vadásznom a menetszél ellen.
Egyértelmű jele van annak hogy volt találkozás az aszfalttal, mert a bal kipufogón van horzsolás és a lámpán is. A motorról lógott le egy papír arra volt 600s írva, lehet hogy a srácok csak véletlenül biggyesztették mellé az azt az "s"-t. A gépnek nincs baja, egyenes futása hibátlan. 450E-t kértek érte forgalombahelyezéssel, regadóval,műszakival mindennel együtt, nekem csak a névre íratást kell ezenfelül fizetnem.