Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na szevasz CSALAD !

Megvan a MOTOR
Tegnap kurva keson kaptam meg, ugyhogy csak ma tudtam kiprobalni, de idaig le se szaltam rolla.
Gyerekek, ez fantasztikus.
Elsore ugy latom, hogy az altalatok felsorolt altalanos hibak kozul semmi sem jelentkezik.
Alapjaraton, uresben is szep hangja van, a kuplung semmifele zajt nem ad ki.
Tokeletes az egyenesfutasa, sehol sem raz, bar tegyuk hozza 130-140 volt a max amit mentem.
Van rajta egy bazi nagy olasz top box ( GIVI E45), ket buko kocc nelkul belefer, de nem ereztem, hogy razta volna a gepet
Megkaptam hozza az osszes szervizszamlat, mit mondjak, csak lestem
Egy tulaja volt a 10 ev alatt, es oramu pontossaggal 4 havonta hordta szervizbe.
Minden szerviz a kopo dolgok csereje, valamint minden ev elso szervize a ket gumi csereje.
2 evente lanc csere, 5 ev utan kipufogo ( NEXXUS)csere.
Mindenesetre a szamlak horribilisek, az anyagar 40, a munkadij 60 szazalek aranyban oszlik meg.

Tobb nagymocim volt mar, de yamahabol ez az elso. Ugy erzem, hogy a valtasok tul nagy kattanas mellett tortennek, de nem tudom, lehet, hogy ez termeszetes az xj600 nal ?
Dettó műszerek! Az kellene nekem is mert majd" szétesik az egész!
Tegnap találtam kipufogó dobot XJ-re 20.000 pénzért a Vaterán. Ha valakinek szüksége van rá az lesse meg mert alkalmi vételnek tűnik (legalábbis az előző hozzászólás fényében).
Vatera - 2 db használt kipufogódob

Egyébbként érdemes körülnézni a Vaterán, merrt van pár jó cucc(pl zsír új fényszóró 20E-ért).
Ha esetleg valakinek van eladó Sebességmérő-fordulatszámmérő kombója az szóljon, mert azt még mindig vadászok. Egyenlőre van egy ajánlatom 30E-ért, de az egy kicsit sok nekem így hirtelen.
azt nekem is ki kellett cserélnem, pedig karcmentes volt felül, alul meg egy nagy luk, 160 ezer volt a pár, a régit meg eladtam 60-ért
Valszeg azért cserélte, mert elrohadtak a gyári dobok. Sajnos az alsó vízkifolyónál ha nem tisztítják ki rendesen 5-7 év alatt kirohad.
Nekem 2000 szeptemberi és 75e felett vagyok. Nem ugrott át az óra. 0km-rel vettem.
A benzincsapom romlott eddig el. Vagyis annak a membrán része.
A többi kopóalkatrész.

Ismerősöm CB750 Sevenfiftyje túl van a 150.000ren. Feszszabályzót cseréltünk rajta 2 hete. Az övé 11 éves.
hopsz hát ezt nem tudtam XD
Minden elismerésem az angoloké! Évi 12500 km levezetni végig esőben.....
Az összes 900-as XJ kardános Peesta...
Szia neked is.

Az oraban ennyi van, es tudom, hogy az eredeti tulaj igen sokat hasznalta.
10 eves a gep, de nagyon vigyazott ra, mindig garazsban volt.
Nekem sajnos csak motortakarom van, de majd igyekszem esomentes helyre allitani.
Koszonom szepen a hozzaszolasokat.

Annyit tudok, hogy egyedi 4 az 1 ben kipufogo lett rarakva nem tul regen, es valoban a moci angliai, angol felsegjelzessel, valamint en is itt elek idekint, ezert is nincs ekezetes betum.
Igazabol azert parazok, mert itt keves a jo szakember, aki tenyleg az, az a csillagokat is lekeri egy javitasert, es szeretnem tartani magamban a remenyt, hogy NEM lesz ra szuksegem :)

Egyebkent tenyleg jol nez ki, marmint a kepeke, en is csak igy lattam eddig, de szombat delelott megkapom :)

Igen varom :) :) :)

Kosz meg1szer.
Elég soknak tűnik az a 88.000/125000 a képen lévő állapotához képest. A moci max 7 éves, ha jól tudom. Nem lehet, hogy csak átugrott az óra?
helló ravenfefe! Mit mondjak elég jól néz ki így elsőre .Sőt egészen jól, ahhoz képest, hogy mennyi mérföld van benne. Még a kipufogókönyök sincs elszineződve, olyan sárgás-kékes-barnára mint az enyém. Mire számithatsz? Végül is bármire, de az olaj fogyasztása azért sokat elárul a kopottságáról.
Az enyémbe közel 30000 van /elvileg/ de nem eszi az olajat egyáltalán. Ugy látom nem magyar rendszám van rajta, tehát kintről való. Főleg ha németből való akkor biztos rendbe lehet, mert azért ott adnak rá. De van egy mondás ajándék lónak ne nézzd a fogát! Jó motorozást kivánok hozzá!
ez 900 as? és ha az az már kardános?
Szerintetek mit kap itt a kardán?
nézz olajszintet, szelephézagot, mérj kompresssziót esetleg. Ha ezek rendben akkor én mindenképpen átnézném a futóművet ( folyás, szivárgás ) is. Ha minden rendben akkor csak hajtani kell.


bármelyik márka sornégyese elmegy lazán 150-200e km-t. Függetlenül attól mi van ráírva.
Szia mindenki.

Legyszi mondjatok mar par biztato szot nekem.

Orokoltem egy 1997-es XJ600-S Biket.

Minden evben rendesen karban volt tartva, minden szukseges dolog ki volt cserelve benne rendszeresen, hibatlan kulsovel rendelkezik.
Menni meg nem mentem vele, talan a hetvegen vehetem at.
A kerdesem arra vonatkozna, hogy az oraja szerint 88000 merfoldet mentek vele az elmult 10 evben, ami 125.000 km korul van. Kicsit aggodos vagyok, vajon mennyi a tervezett elettartama egy ilyen gep mocijanak ? Turazasra hasznaltak, tobbszor bejartak vele Europat, es munkaba is ezzel jartak, de nem sportoltak vele. Szoval mire szamitsak ?

Koszonettel.
Hasonlóan kevés futású XJ900-at vagy Varaderot szeretnék majd venni.
Tiszta mák. Nagyon ritka az ilyen keveset futott XJ.
A 12000-res szervíznél karbiszinkront érdemes csinálni és nyomatékkulccsal csigavonalban belülről kifelé meghúzni a hengerfejcsavarokat ( 22Nm) . Aztán ezer év.
Sziasztok!
Nekem mákom volt a gépemmel! 2000km volt benne és leszámitva h eldöntötték oldalra semmi baja nem volt! Szörös volt a gumi, alig volt bejáratva. Valami csajszié volt. ez volt 3 honapja. most van benne 6100km és csak egy olajcsere kellet neki mert sokat ált.
Szerencse is kell a használt gépekhez.
Nézd, nem lelombozni akartalak csak annyi ma a piacon a használtmotor, mint égen a csillag. Nagyon alkalmi vétel nincs. Mindig lesz és van is alternatíva. Te láttad, te mentél vele, de én akkor is perecre gyanakszom. Vilman is említette a kókány munkát az órákra. Tökéletesen igaza van. Ha már valaki naked mániás akkor nem tesz fel 20 Ftos bontott órákat. Azért lesz a sok idomos sportgépből streetfighter, mert a gyári idom, plexi, óra k...va drága. Olcsóbb fighter csinálni belőle. Persze a grimmstory itt is megvan a kereskedő részéről. Ez a gép szerintem 2 kilónál nem ér többet. Inkább vennék egy öregebb, de biztosabb előéletű motort. Ha mégis úgy döntesz, hogy megveszed, akkor tényleg sok sikert hozzá.
Hát ha törve volt akkor nagyon üyesen összerakták, mert a vázon nyoma sincs nem gyári heggesztésnek illetve az egyenesfutással sincs gond. Gyönyörűen fut a gép, alvázszám,motorszám egyezik. Az lehet hogy volt egy bukás aminek következtében megszabadultak az idomtól, de én még azt is elképzelhetőnek tartom hogy az előző tulajnak jobban tetszik a naked bike és azt gyártott belőle, és abba a beépítet műszerfal nem illik bele.
De lehet hogy neked van igazad, de ez esetben tényleg jó munkát végeztek rajta. A fényezés nem erdeti így természetesen a Yamaha felirat sem, eredeti színe fekete volt.
Hali,

Valószínű rommá volt törve a motor, mert sem a villa nem eredeti színű, sem pedig a váz. ( legalábbis európai piacra ilyen nem gyártottak ) A műszerek hiánya és a telók színe / cserélje arra utal , hogy törték az elejét rendesen. A tankon a Yamaha felirat is erősen gyanús bár abban nem vagyok biztos.

Öcsém egy 1999-es Fazer vett most olaszból 500ért és 2 hét alatt került rá a rendszám ( igaz még csak E-s , de legalább használható )
Sziasztok,

Az első szitálás gumiprobléma. Ami nekem nem szitál az a Metzeler ME330 és a Dunlop D103FA.
Forszámmérő : Ha nem működik nem lehet pontosan beállítani a TPS-t...az meg szívás.



Nándi
Rájöttem, ez az :) És még közel is van hozzám, nagyon király
Köszi a tippet, mindenképp benézek hozájuk.