Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most tudtam meg, hogy annyi olaj kell bele, amennyit ír rajta (a motron) plussz1 vagy 1.5 deci, amit majd a szűrő vesz fel. Vagy már az elején meg kell tölteni a szűrőt. Lehet, hogy ezt nem tudták a szervíznél ?
Az olaj cserébe a csel ,célszerszám nélkül levenni az olaj szűrőt a diversionnál. Le lehet csak körűlményes. Valamint én jártam ugy is, hogy elvittem szervízbe javítás céljából, ott lekellett még az olajhűtőt is venni/természetesen olaj leenged/ szóval kész lett a moci haza hoztam Szegedről, Makóra ez 30 km. Másnap indítom és kigyulladt az olajlámpa ! Kb 1.5 deci olaj kellett még bele . Ez azért nekem fura volt. Ott nem tűnt fel,hogy maradt egy kis olaj még az edény alján? Ennyit a szervízekről. Olaj csere az otthoni munka szerintem. Kár érte pénzt kiadni.
Láncspraynek Castrol használtam, ujabban Motult. Csak ragadósat szabad, bár hallotam ,hogy vannak teflonosak is ami talán nem csapja úgy szét azt a ragacsos olajat. Bár én mindig indulás előtt egy nappal fújom be vele a láncot.
Ki milyen láncot használ, ilyen spray-vel kezeli? Szervizbe milyen időközönként érdemes elvinni átvizsgálásra?
Tud valaki olyan oldalt ahol lehet alkatrész hirdetéseket feladni? Eddig csak olyan helyeket találtam ahol egész gépre lehet hirdetést feladni.
A jobb oldali deklin van egy kis figyelő ablak lent ,azon van két vonal ami minimum és a maximum pont , azon nézheted hogy menyit kell beletöltened bár nekem a maximumnál is több kellet mert éget a oil lámpa :S
Látom belelendültetek.Köszi Vilman a választ.
Kérdeznék még olyat, hogy honnan lehet tudni, hogy mennyi olajat töltsek bele? Amúgy van valami csel az olajcserében, vagy én is meg tudom csinálni?
Köszi az infót előre is.
NAh elrakom magam holnapra csáó !4
jah bocsika nem vok ebben otthon mondom
Sor4, ember!
GSX-R Blokk van benne!
A lánc feszességét tudod állítani, a kopássát (nyúlását) nem.
Láncfeszességet állítsd be.
Aztán a hátsó lánckeréknél ahol körbeveszi a lánc a lánckereket ott húzd meg kifelé a láncot.
Ott max. 3 mm körüli lehet a mozgás.
Ez lehet a lánc nyúlásától és a lánckerék kopásától (hegyesedésétől)
Nee má hogy mindenki eltünt?! megin semmi élet nem lesz a fórumon
Hát eddig a naked és túra mocikban nem nagyon voltam otthon inkább a speed ami mindig is vonzott,és ő v2 es?
Hova kell az erő?
Nem válaszoltál, hogy van-e MSN-ed!
Na végre kézhez kaptam a masinát és a legjobb az egészben hogy a szerdán megrendelt táskaszett is megérkezett mire hazaértem a géppel.

A láncom viszont kicsit laza, elég ha a kerékkel feszítek rajta vagy cseréljem le? Úgy tom hogy a lánc csere plusz a fogaskerekek úgy 40 körül lenne, szóval azt kihagynám ha nem muszály, de ha kell akkor megcsináltatom, ne ezen múljon a gép épsége.
Joejt népek! Holnapra kell az erő!
csak ovatosan az aszfalton!
Nem ismered a GSR-t?
Természetesen az!
Gino a tied injektoros?
Hát igen ebből a szempontból nem túl jó ,de valahogy csak meg lehetne oldani pl.Balatonnál egy ismertebb helyen összegyűlni a balaton körül mocizni eggyet vagy valami ilyesmire gondolok
Nem. Kezdő motorost kísértem vagyis mentem előtte.
max 100-al
Visszafele már nem kísértem, csak vezettem fel a csapatot.
Akkor volt gyorsulás redesen meg 200+ is, de még úgy is 5.5 L/100 km lett a fogyasztás. (11 litert tankoltam 198.9 km-e)
nem rosz gondolat. csak mindenki mindenfelé lakik. Már az egy tura lenne hogy eljöjjön a csapat
én ha vegyesben mászkálok (90-140) akkor kajál 4-4.5et
balcsira 3,5lityival mentem le 100kmt
tudjátok mit kellene egyszer?
Itt az oldalon lévő összes motorost meghívni valami találkozóra,
szerintem elég sokan összegyülnénk és lehetne elindulni valamerre egy közös útra,
az jo fogyasztás!
De nem is huztad a szarvát mint szoktad?
hát jah ez van ,multkor mondom kicsit elmegyek mocizni erre-arra kigurulok a garázsból, elindulok ,tükörbe nézek egy akkora rendőr kocsi jött h elfoglalta az egész utat nagy merci ,bazzzz mondom ide beraknak mocistól de nem álítottak meg szerencsém volt!
okosan kell száguldozni és a rendör nem figyel fel rád