Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát ha a műszerek 400as vagy 900as Yamaháról valóak akkor ne is nézzem mert nem lesznek jók?
Holnap mondja meg a srác hogy mije van pontosan, mert csak arra emlékezett hogy volt valahol valamije, de abban sem biztos hogy megvan-e még. Szóval holnap dél körül kiderül.
Háj.
Elméletileg jónak kell lennie rá,azonban nem mindegy hogy neked mekkora XJ-d van,meg hogy a bontós
XJ mekkora.
A képen látható XJ 600-as "87-es kiadás,és bizony a csupasz XJ rendkívül ritka dolog.Kérdezz rá hogy nem-e törték meg mielőtt csupasz lett,ugyanis pl. a régi csupasz 900-asokon ilyen műszerfal volt mint a
képen láthatod.Volt egyáltalán csupasz 600-as ?
Tud nekem valaki segíteni a következő dologban?
A helyzet az hogy van a közelemben egy motorbontó ahol elvileg van egy "84-es évjáratú idom nélküli XJ sebességmérő és fordulatszámmérő. Azt szeretném megtudni hogy ez az én "91-es Yamaha XJ-mre jó lehet-e?
a 900-asnak nagyobb a fejidoma, nem egyforma, a műszerfal sem, semmi
ir ár.:200eft
igen az csak euroban
Egészben mennyibe lenne a cucc? Engem igazság szerint a fejidom érdekelne, lámpástul, sebességmésőstül. Bár nekem egy 600-asom van (lesz a hétvégén), de gondolom rá megy, ha tévedek javítsatokki nyugodtan.
67500 hmmm Az az ára rajta?
Na igen,a jó öreg vájúk,ha-ha-ha...
Hát azok bizony megtréfálhatják az embört,de szerintem a felgyűrődések SOKKAL veszélyesebbek...
Ott vannak például a cseszneki szerpentinen,amikor felfelé mész a hegyre Veszprém felé,és a pihenőhely
után az első vagy második balosba bedöntöd a sárkányt.Na azt nem kívánom senkinek hogy egyszer meg-
találja nagyobb sebességgel...
Sérült olasz papíros Diversion 900 alkatrésznek egyben eladó ha érd v.kit 30 606 45 80
Én is így gondolom. Az XJ900 a súlya, a súlyelosztása és a futóműhangolása miatt elég nyugodtan viseli az ilyen megpróbáltatásokat. Ha egyenesben kicsit (kicsit!) kiálsz, azaz a fenekedről a lábadra helyezed a súlyt, még javít is a helyzeten. Probléma akkor lehet csak, ha a sebességed jelentősen nagyobb mint a kivánatos, vagy ha pánikreagálod az esetet, és az első fék beblokkol. Na az súlyos tudd lenni ilyenkor.
Köszi mindenkinek az olaj ügyben a hozzászólást. Okosabb nem csak bölcsebb lettem. Mindenki azt használ ami neki bevált, vagy tetszik, és ettől nem igen tér el.
Más.
A kamion nyomvályuba belemenni csak ha muszály, kerülni kell. De előzésnél nincs mese. Bevallom én is f"sok, de ez van. Van ennél rosszabb is ! Az út szélén levő pukli vagy dudor ami szintén a teherautók műve. Szóval amikor oda le szoritanak a szemből jövő, előző autok, akik leszarják a motorost, azaz leszoritják az útról. Nos azon végig billegni úgy hogy ne zuhanj be az út közepére, vagy az árok az nem semmi , főleg száz felett. De van pozitívum is, ez pedig hogy Yamahánk elég jól veszi ezeket megpróbáltatásokat. Hosszú tengelytávja, nem túl feszes futóműve elég vezető barát, és segit ezen helyzetekben. Próbált már valaki vezetni egy Buellt?
Ott aztán rövid a tengelytáv, meredek villaszög, ideges a futómű, nem olyan megbocsátó mint azXJ 600-é.
Csőőőő! Figy valaki mondja meg nekem mer néha kicsit parázok kanyarokba ahol az utat kitaposták a kamionosok h abba a nyomba belemegyek nem fogok elesni?mer mindig fosok kicsit de belemegyek csak a kijöveteleknél belöle állandóan megáll az ütö hogy mikor borulok el ? valaki mondjon már egy kis tapasztalatot THX
Most cseráltam ki az összes kuplunglamellát gyári újra.Azóta kb. 500 Km-t mentem a sárkánnyal.Előtte is
rángatott,most is rángat.Egy haveromnak leégett a kuplungja a másfél éves SV650-én pont amikor a
Valvoline-t használta.Nem akarom leszólni a márkát,de ezek tények.
Szia vilman! Nekem eddig nem vavoline volt benne de ua. volt a szitu, de ha nem kis gázzal indulok akkor simán indul.Úgy nézem ez egy típus sajátosság.Azért ne feledd el, hogy húsz felett vannak
Erről mindenki mást mond, így mindenki azt csinál amit akar-én ezt tapasztaltam-így én is a 20-50
félszintetikus valvoline-t tettem most bele.Sztem meg minden nevesebb olajgyár olaja megfelel csak
a viszkozitási számokat tartsuk be amit a gyár ír oszt ok.
Nekem a Q8 10W-40 es volt a kedvencem, de jelenleg nem tudom, hogy Magyarországon hol lehetne ilyet kapni...
Asszem ezt a Castrolt fogom hasznyálni,naon sokan ezt dícsérik.
Ha csak egy ember számára nem egyértelmű, akkor már érdemes leírni:
Motorkerékpárba csak motorkerékpár olajat érdemes rakni. A kuplung miatt. Autóba való olaj szinte biztos, hogy tönkreteszi a kuplungot. (Már azokban a gépekben, amelyikben olajos kuplung van)
A léghűtéses gépekbe 5W-s olajat nem tanácsos rakni. Előfordulhat, hogy nagy melegben autópályán megissza, és a látszólagos előny gyors hátrányba csap át.
Nem árt ha mindig van egy liter tartalék, mert némelyik olaj beszerzése esetleges, és biztos akkor nem lesz a boltban amikor éppen kell sürgőssen.
Nyárra talán érdemes a sűrűbb olajat tenni bele, de ebben megoszlanak a vélemények. A 10W-40 Castrol ActEvo 4T félszintetikus is jó, csak érdemes gyakrabban ránézni. Én a 20W-50-es Castrol ásványit raktam bele. Ebben az esetben a melegítés reggel elengethetetlen.
Hali.Én idáig Valvoline 20W50-et használtam az A31-esemhez,méghozzá full-ásványit.Az az igazság,hogy
mindenki lebeszél róla,egyedül az nem,aki árulja. A következő olajcserénél valami mást is ki akarok
próbálni.Valamiért rángat a kuplung kis fordulaton,valószínűleg ez (is) lesz az oka...
Helló mindenkinek! Olajcsere előtt állok, és kiváncsi vagyok, hogy ki milyen olajat használ a gépéhez, és mi a véleménye róla.
Nekem 97-es diversionom van, és jelenleg Valvoline 20-50 W félszintetikus van benne. Volt amikor 10-40-es ásványi volt benne, szintén Valvoline, de lebeszéltek róla (motorszerelő srácok). Várom a válaszokat!
Úgy látom hogy a bukócső már nincs fent a vaterán, szóval az a link már nem működik.
Igen, még mindig megvan a bukócső és ülés is van ha kell valakinek:

bukócső
ülés
Bukócsövet láttam a vaterán. vatera.hu , keresési efltétel : Yamaha XJ -- így megtalálod ha még fent van
Köszi a képeket Ravenfefe.Ez egy régi XJ900. A Diversion hengerei jobban előre vannak döntve,
a szelepfedél pedig sima felületű,viszont a generátorház hűtőrácsos.