{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5577234] 2019. 11. 29. 14:57
dani416
Hali!
Nincs valakinek elfekvőben első lámpa 97-es 900 Divihez?
[#5576651] 2019. 11. 25. 20:52
kawa550
Úgy néz ki megvan a megoldás. A miénkben 30mm-es a rugó, a nyitottban 20mm. Nálunk felkoppan és kitámaszt, a nyitott a súberben ül össze, nincs útban.
[#5576607] 2019. 11. 25. 18:49
kawa550
Belekukkantottunk a gyermekem motorjába némi szelephézag elleőrzésre, és ha már úgyis megvolt bontva, akkor kiugrottak a karbik is, hogy megszabaduljon a 25kw-os kiscsikó némi fojtogató érzéstől.
A neten fellelhető leírás szerint ez gyermekien egyszerű, le kell kicsit rövidíteni a súber tetején a műanyag ütközőt és kicserélni a pilot jet-et egy 17.5-re a mi 12.5-ünk helyett.
http://www.sauerland-mopped.de...
Le is kaptam a súber tetejéből ahogy kell, aztán visszatettem hogy lássam, így most mennyivel nyit jobban mint eddig. Hát egy kibacott milivel se, mert csak most nézem, hogy itt eddig sem a súber ütközött fel, hanem a rugó, ami teljesen összeülve is 7mm-el magasabb mint a súber tetején az ütköző. Magyarán tökmind1, hogy mekkora a a műanyag ütköző a súber tetején, akár növelhetném is 5mm-el, mert a rugó koppan fel előbb mikor teljesen összeül. Van valakinek nem innen onnan hallomásból, hanem saját forrásból vagy legalább saját szemmel látott tapasztalata arról, hogy a nyitott változatnak esetleg ennyivel rövidebb a rugója is? A rugó cikkszáma biztosan nem egyezik a különböző teljesítményű variánsoknál.
[#5575950] 2019. 11. 20. 12:23
poteka
Van egy nullkilométeres motorom, ha valakit érdekel... na jó, nem eladó :)
[#5572992] 2019. 11. 04. 16:15
jedimi
Köszönöm! Az ábrákon a levegőben lóg mindkettő, viszont a karbi szereléses résznél a kettő össze van kötve, ezért ne mtudtam ,hogy most akkor melyik a helyes.
[#5572933] 2019. 11. 04. 10:02
K.István.
Esetenként a manuál végén szokot lenni a "függelékben" az összes kábel, csö, bovdenek elvezetésének az ábrái...
[#5572932] 2019. 11. 04. 9:56
K.István.
Nem is szokták "bekötni". Mint te is irod, szellözö csö. Vagyis valahova egy be van rögzitve a vége. oldalról nézve egy "U" alakot ír le a csö, és lefele néz a vége, hogy nem potyogjon bele szemét, és ne ázzon be. A porlasztó uszóházait szellözteti, mert ha zárt lenne nem tudna benne a folyadék mozogni a nyomás ellenében. Egyes esetben boruláskor, ezen folyik ki az üzemanyag, mely így meg tudja akadályozni, hogy motor tovább kapja az üzemanyagot, és még oldalára borulva ilyenkor már jellemzöen szárazra futott siklócsapágyakkal tovább járjon...
[#5572920] 2019. 11. 03. 22:24
jedimi
Köszönöm, ezt megtaláltam, csak pont nem látszik benne, hogy hová mennek ezek a csövek a karbiról (valami szellőző csőnek írja, csak az enyémen nincs bekötve...).
[#5572918] 2019. 11. 03. 21:29
K.István.
[#5572914] 2019. 11. 03. 19:48
jedimi
Sziasztok!
Yamaha xj 600 51j-m van, 1984-es. Akinek hasonló van, meg tudná mondani, hogy a karbsor hátulján lévő csövek hová mennek? A középső a benzincső, azt tudom :) , de a két szélső hová megy? Köszi!
[#5570764] 2019. 10. 22. 10:29
gBaor
Üdv Hölgyek/Urak! Sajnos borultam, motor eleje oda lett. Én is lábadozom még, de a család nem enge többé két kerékre, így elaó lett a gép, törötten.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_600_s/yamaha_xj_600_s_diversion-15002998
[#5565128] 2019. 09. 17. 8:00
zpzp
Köszi a segítséget. Hát ez nem igazán jó hír. Egy szimering csere miatt teljes blokk széthúzás. Ezt azért jobban végiggondolhatták volna....
[#5565049] 2019. 09. 16. 19:13
kalozoo
Szia.Nekem XJ900 Divim '98-as.Sajan blokk szedés nélkül cserélhetetlen a szimering.Blokkba van perem marva amibe beűl a szimering pereme.
[#5565024] 2019. 09. 16. 18:31
hiei
Egy volt kolegám csavarhúzóval kiszedte a peremes szimeringet is. (Cbr929) nehogy már szét kejen húzni a blokkot!
[#5564991] 2019. 09. 16. 15:57
zpzp
Sziasztok!
Egy XJ900F (58l) motorom van és elkezdett picit szivárogni a motor olaj a főtengely végénél bal oldalon, a gyújtás jeladónál. Nézegettem hogy milyen szimering van itt és volt olyan alkatrész bolt ami normál szimeringet hozott a típushoz amit csak ki kéne venni és benyomni az újat de láttam olyat is aminek a külső felén van egy kis perem. Ha ilyen van benne akkor azt gondolom nem lehet a blokk szétszerelése nélkül kicserélni. Ha megoldható akkor elkerülném a blokk teljes szétszedését.
Van valakinek tapasztalata ezzel? Milyen szimering kell ide? Cserélhető a blokk szétszedése nélkül?
[#5564022] 2019. 09. 10. 9:27
eros69
Hello,
Eladó 600-as Divi karbi membránok, szakadásmentesek, a tűket is adom vele.
10 ezer forint/darab,
36202500418
[#5563903] 2019. 09. 08. 21:28
FDavee
Helló!
Nekem a szénkeféje volt elkopva úgy viselkedett mintha az aksi lenne gyenge az elejején aztán már néha nem akart indítani. Vedd ki 2 csavar tartja össze nézd meg hogy nem kopott e teljesen el a szénkeféje. (Kábel felfekszik a tartóra) Gyorsan megvan és legalább egy lehetőség kilöve.
[#5563902] 2019. 09. 08. 21:28
FDavee
Megoldódott vettem 7e egy ráncfelvarrott utángyártott fesszabajzót már van benne 500 km és hibátlan, remélem legalább egy évet kibír. De már jön a tartalék 3 e eBay ről.
[#5563811] 2019. 09. 08. 11:44
istvanb
Kb 1 hete láttam először spurit egy benzinkúton (biztos ott volt korábban is, csak nem vettem észre) és még nevettem is magamban, hogy ki tud ilyen marketing bullshit-et kitalálni, hogy "az autó energiaitala"? Ezek szerint mégis jó valamire?
[#5563808] 2019. 09. 08. 11:08
K.István.
Mivel van olyan motorom ami akar egy evet is all , teszek a benzinbe spuri adalekot, fel van bakolva aksi kiveve. Ha kozeleben vagyok felpumpalom a gumikat meg toltom egy kicsit az aksit. Mivel tucat szam bontott szett motorblokkokat engem ezzel a mikor csereljek olajat szezonon kivul jol meg tudnak nevetetni. Az utolsoba több viz volt mint olaj a leengedeskor belul megis minden fenyes volt. Ha nem ontesz vizet az egesterbe nem fog tonkremenni.
[#5563806] 2019. 09. 08. 10:56
K.István.
Akkor meg a kabelt kene ellenorizni az inditomotor es a relè között. Lehet el van torve, szakadva, oxidalodva. Ideiglenesen kivalthatod egy bika kabellel.
[#5563783] 2019. 09. 07. 22:51
istvanb
Általában akkor van ez a kerregés amikor nagyon gyenge az akksi. Amikor a starter szolenoidja behúz akkor nagy áramot vesz fel, a gyenge akksi feszültsége leesik és még a relé is elenged. Miután a relé elengedett nincs már áramfelvétel emiatt újból zár a relé, a szolenoid újból megpróbál behúzni amire megint leesik a fesz stb...

Ha több relével is ugyanezt csinálja akkor szerintem az indítómotorral lesz a gond, pl tekercszárlatos. Persze ez csak tipp, lehet más baja is.
[#5563744] 2019. 09. 07. 20:15
istvanb
Hívd fel őket, van egy csomó xj alkatrészük: https://sugomotor.hu/
[#5563706] 2019. 09. 07. 17:59
Motokovi
Sziasztok! Van egy Yamaha XJ 600 S Diversion mocim (1997) és nem működik az önindító az önindító relével. Akkum nem jó de jó kocsiakksirol is próbáltam és úgysem működik, csak egyet fordít max és kerreg a relé. Vettem egy 3000 ft-os utángyártott relét és azzal is ugyanez a szitu. Az önindító önmagában jó, de ha rakötöm a relét, a relé nem húz be csak kerreg. Próbáltam relé nélkül, tehát rákötöttem az indítót kocsi akksira és úgy már forgatta a motort, illetve kivettem az indítót és úgy is próbáltam és gyorsan forog, illetve az ereje is jónak tűnik. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata vagy megoldás a problémára? Előre is köszönöm!
[#5563705] 2019. 09. 07. 17:59
FDavee
Sziasztok!
Xj 600 divi (92) tulaj vagyok meghalt a feszültség szabályzó másodjára. Legutóbb eBay ről vettem de most nincs időm kivárni. Itthoni boltokban elég horror áron mennek. Valaki nem tud olcsón hazai boltból? Fél éve még találtam 4-5 ezerért. Az igazi egy gyári bontott lenne ha valakinek van vagy tud bontva akkor szóljon. Olyat is hallottam hogy jó egy univerzális is valakinek van ilyen tapasztalata ?
Ez a mostani 15 e km után adta meg magát csak az a baj hogy még egy évet se bírt.