Yamaha XJ 600

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen gyorsan elment?
Sziasztok!

Sajnos fájó szívvel, de eljött a pillanat amikor el kell válnunk. Nekem sok örömteli motorozást okozott, jó lenne, ha rendes gazdához kerülne!

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/xj_600_s/yamaha_xj_600_s_garantalt_kilometer_megkimelt_egyedi_megjelenes-17441649

Márkánál maradok, csak kicsit újabb változatban (Tracer 7).

Üdv:
Balázs
Sziasztok!Valakinek véletlenül nem lenne egy bontott kilóméterórát körbe vevő műanyagja (ami persze nem törött) 2000-es Diversion xj900s-hez.Vevő lennék rá...
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek egy bontott, nem rozsdás üzemanyagtankja 95'-ös, 600-as Diversionhoz? Vevő lennék rá.
Sziasztok. Múltkor voltam az ónodi vásárban és láttam XJ600-ra való oldaldobozokat. Konzol nem volt. Fogalmam sincs, hogy elvitték-e vagy sem, ott lesz-e legközelebb vagy sem, de ha valakit érdekel akkor szóljon itt a fórumon aztán hátha valahogy el tudjuk intézni.
Nem teszik a szine! :)
https://www.hasznaltauto.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

Van három is.
Sziasztok. Keresek Yamaha XJ 600 S motorkerékpárt első nagy motornak lehetőleg türkiz színben. Ha lenne valakinek eladó vagy tud valakinél akkor megköszönném az infót. Email: gorej@freemail.hu
Az most nem lényeg,mennem kellene intézkedni és nincs mivel. Nagyon kérem ha valaki tud segíteni,csörgessen.
Mi lett ezzel? Ütvecsavarozó okozta?
Sziasztok! Kérem ha valakinek van 1 belső kuplung agy jelezzen. Nagyon-nagyon fontos !!! Tel: 20 492 65 20. Nagyon köszönöm előre is ! A motor Yamaha xj 900 F 4BB , 1991-es.
Köszi Mindenkinek! Már sikerült szerelőt találni. Nála a gépezet. Az alátét vagy pogácsa méret meg azért lett volna jó, mert eléggé be van táblázva az ember. Gondoltam, jól megesztergálom, ő meg belerakja és kész. Nem akartam időt húzni, hogy szedje szét, mérjük le, esztergálás, odavivés, összerakás. Legalább két nap... De a teleszkóp most akkor így marad.
Ahhoz, hogy kicsereld a szimmeringet nem kell szetszedni. Az olajcserehez se. Ha darabjaira szedtek, elmostak ahhoz keves az 1 ora

Szimmeringet cserelni es olajat leereszteni lehet 1 ora alatt

De akkor darabjaira is szedtek es/vagy el Is mostak?
Alátét: Hogy beszereld a elkészített alátétet, ahhoz meg kell nyitni a telot...ha meg van nyitva, akkor meg megméred a rugó külsö -belsö átméröjét. A hosszát meg az emlékeid szerint megválasztod, vagy csinálsz pár pogácsát /alátétet, aztán behangolod. De ha hosszú terveid vannak, akkor kell bele venni egy progresszív rugópárt, akkor még ehet motorozni is lehet majd vele, mert lehet ez a mostani rugó már elfáradt, össze van ülve. Ez mérhetö a szerviz manuál adatai alapján, hogy mi a limit.

Porlasztó: Ha se képességed, se tapasztalatod, se ismereted, se infód, se szerszámod, se szemed hozzá, akkor most mégis hogyan akarod megoldani?

Ennyi video közül tudsz választani:

https://www.youtube.com/result...

https://www.youtube.com/result...

Neked más típusu a porlasztód, de kb ilyen mikor el van takarítva:
https://www.sportmotor.hu/albu...
A szivatónál a dugattyú tömítese azonos, suzukinál tudsz venni 4-5€ darabja.

Mielött szétszeded meg kell nézni, hogy nem falsol-e. Járó motornál pl féktisztító spray-vel oda kell fújni a pillangók tengelyéhez. Ha változik a fordulatszám, akkor szopás...

Itt 5 hozzászólással lejebb a nevem alatt ott link a szervizkönyv letöltéséhez. Abban benne van a porlasztó részletes ismertetése, tisztítása, beállítása, tömítéscserék, szinkronizálás.
...de szerintem ez egy picit nagy falat neked, de nem olyan nehéz felnöni a feladathoz.

https://www.motor-talk.de/bild...
ööö... Szokták mondani, hogy azt hiszel amit akarsz. Ott voltam és néztem: kicserélték a szimmmmmmmeringet és olajat is töltöttek bele. Hogy mennyire szakszerűen az persze a "ki tudja" kategória. Mindenesetre nem hinném, hogy máshol háromszor ennyiért jobb munkát végeznének.
Hogy mennyire kell szétszedni az orrát, hogy a két villacsavarhoz hozzáférj? Eldöndöntöd. Ha csak szimmeringet cseréltek azt szétszedés nélkül ki lehet pattintani a helyéről. Az olajcsere meg igy néz ki. 1 óra alatt nem hiszem, hogy szétszedték, elmosták és a szimmmeringet is cseréltek.

http://youtu.be/BlEG3-_FdEw
Egyébként itt van alatta egy service manuálos link. A pogácsát meg a keménység válogatja amit szeretnél.
Sokat kap(hat). Nézd meg a service manualt, hogy menniyre kell a pilot csavarokat kicsavarnai (általában 2+1/4-ed, de ez motoronként változhat. Akkor sikerült jól beállítani (persze műszerek nélkül nehéz) ha melegen rárántod a gázt olyan 2 ezres fordulat körül és nem csuklik el. Ha alatta is szeretnék ezt elérni, akkor ahhoz már múszerekkel egyszerűbb.
Erről jut eszembe. Teleszkópszimeringezésre kértem ajánlatot:
- 3 óra munkadíj (8000Ft+áfa / óra) + 6000Ft anyagköltség, 3 hétre vállalják
- 3 óra munka + anyagköltség ("kb 20-25 lesz), "kb 2 hét"

Na mondom ez se olcsó. Felhívtam a műhelyt ahonnan vettem a motort pénteken, hogy hétfőn nem tudnának-e ránézni. Mondták menjek, van szimering is a polcon.

Igaz messze volt (oda vissza 300km) viszont cserébe 1 óra alatt beletteték az újat, 10eFt-ot fizettem. Persze, hogy mennyire lesz tartós az kérdéses, de gondolom pont annyira, mintha ugyanezt máshol tették volna bele 3x ennyiért.
Sziasztok! Első teleszkóp olajcserejekor a MAMI-s kiscsavo kivett belőle két darab alátét szerű valamit. Azt mondta, ezt azért szokták beletenni, hogy keményebb legyen.
Sajnos elkevertem valahová. Viszont így ha raulok a motorra, lebukik az eleje. Gyorsitaskor meg szinte egykerek érzés, úgy megemelkedik.
Tudja valaki ennek az alatetnek a méreteit? Eszterganyolnek gyorsan.
Köszönöm
Más. 2 éve nem motoroztam, egészségügyi problémák miatt. Most elővettem a gépet. Szetszedtem a karbit, amennyire mertem. Nem nagyon, nem értek hozzá! Kifujkaltam levegővel, kitakarítottam amit tudtam. Osszeraktam. Korábban csak szivatoval indult és kellett még legalább 5 percig. Most szivato nélkül. De miután beindult, harmadaig kb rá kell húzni a szivatot, szintén vagy 3-4 percig. Azt nem tudom normális dolog, hogy ilyenkor hol pörög mint a hülye, millimétert visszaveszek, majdnem leáll. Majd hirtelen megint pörög 3 ezer körül. Ez korábban is így volt. Nem lehet stabil fordulatot elérni a szivatoval! De a lényeg! Szóval szépen indul, jár. 3 ezer körül elkezd fulladni, hörögni. Ha egy leheletnyi gázt még huzok - mintha turbó lyuk lenne - fél, 1 mp-ig semmi, majd hirtelen felpörög 4000-re vagy fölé és onnan megy megint szépen. Menetközben elég ilyeszto a bologato elejével, mikor így megtaltosodik. Mi lehet a baj? Facen kérdeztem. Mondtak kehelycsovet. Nem tudom mi az? :-) Mondtak tű problémát. Ezt se nagyon tudom sajnos, hogy hol vagy mi? Aztán egy szerelő aki sajnos el van havazva, szerinte csak a keverék szabályzó csavart allitsam be. Minden hengernel utkozesig be, majd 2,5 - 3 fordulatot vissza. Nem is találom ezeket a csavarokat! Egy másik szerelő szerint, mivel sokat állt, a benzinből lerakódott minden sz.r. Ezért kell egy uh-s tisztítás a karbinak! Természetesen a régi benzin le lett cserélve, tank atmosva, bevonatolt a belseje. Olaj és szűrők is cserélve vannak. Bocs a hosszert! Ha valaki tudna segíteni, teló alátét vagy tavtarto (?) méret ügyben, illetve, hogy mi okozhatja a fulladozast? Köszönöm
Az egy karburátor alkatrész, szóval nem neked válaszolt.
Szia, Igen aktuális még. Ilyenről sem hallottam még, hogy kehelycső talán ebből is látszik mennyit értek hozzá. Ez a cucc végülis hol van? A telón belül? Nem tudod esetleg honnan lehetne szerezni? Előre is köszi.
Szia! 99% hogy a kehelycsövek kopottak. Ha még aktuális.
Sziasztok. '94-es XJ600s-hez keresnék teleszkópszárat. Az enyém sajnos úgy látszik megadta magát. Tavaly töltött bele a szerelőm új olajat meg rakott bele új szimeringet, de szólt, hogy garanciát nem vállal mert elég rossz állapotban van a teló. Úgy látszik eddig bírta mert az egyik oldalon sajnos ismért elkezdett belőle folyni az olaj.
https://www.manualedereparatie...
Letölhetö a szervizkönyve, abban minden szükseges info benne van.

Itt meg több xj szervizkönyv van ha az elsö nem lenne jo:
https://www.manualedereparatie...