{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5699038] 2021. 05. 11. 14:06
K.István.
Nem baj, csuklóztattál egy délelöttön keresztül...
[#5699036] 2021. 05. 11. 14:02
Ati54
Már meg is rendeltem lehet hogy hétvégére itt van,köszönöm!!!
[#5699032] 2021. 05. 11. 13:56
Ati54
Nem tudtam hogy ez Kecskemét de akkor hívom.
[#5699031] 2021. 05. 11. 13:52
K.István.
Most linkelem harmadszor:

https://www.rodeoride34.hu/gya...
[#5699030] 2021. 05. 11. 13:51
Ati54
Különben a Bp- i Yamaha márkaszervízbe sincs,azt is felhívtam.
[#5699029] 2021. 05. 11. 13:48
Ati54
Nem tudom de Gödre is írtam már 2.szer még nem válaszoltak a Kecskeméti számot elkérhetem,vagy hogyan tudom azt megnézni?
[#5699020] 2021. 05. 11. 11:52
K.István.
Kecskemétet hívtad?
[#5699019] 2021. 05. 11. 11:43
Ati54
Hát jó rendben,én a gyárit kerestem,csak azt mondják legalább 6 motor alkatrészest hívtam fel ,hogy nincs.
[#5699018] 2021. 05. 11. 11:38
K.István.
Igen, és?
Ez nem a körszelvény keresztmetszetü "klasszius" o gyürü. Ezt egy csapágy -tömítés technikai szaküzletben nem kapod meg. Gyáriban lehet megrendelni. Nem a világ pénze az a 2db. Nekem 6db ilyen különleges tömités van a hf-nél. 5€ db-ja...
Sokat nem érdemes vele szórakozni, ilyenkor szoktak odagányolni valamit egy tubus tömítöpasztával, aztán ugyan lehet nem folyik majd, de a hengerfejbe-vezertengelyhez sem jut fel majd az olaj...
[#5699017] 2021. 05. 11. 10:55
Ati54
Igen köszi ,de más rajzokat néztem ott O gyűrűnek hívták.A 4 es.
[#5699015] 2021. 05. 11. 10:47
K.István.
[#5699014] 2021. 05. 11. 10:31
Ati54
A külső átmérője 18 mm a belső 16 mm a magassága 8 mm ez egy rövid gumi cső ami a henger jobb oldalán van és tőmítí az olajfolyást azoknál a csöveknél ami összeköti a hengerfejjel,a hengert,én olaj folyás miatt szedtem szét a motort.
[#5699012] 2021. 05. 11. 10:03
K.István.
Akkor az nem o gyürü...
Hova kell pontosan? A hengerfej alatt csak a hengerfejtömitést látom. A 4-es vagy 21-es?
https://www.partzilla.com/cata...
https://www.partzilla.com/cata...
(Félinformációkból nehéz jó eredményt kihozni.)
Tölök tudsz gyár alkatrészt rendelni a cikkszám alapján.:
https://www.rodeoride34.hu/gya...
[#5699010] 2021. 05. 11. 9:50
Ati54
Köszönöm a tippet de felhívtam őket nincs nekik ilyen,de azért köszi.
[#5698998] 2021. 05. 11. 8:38
K.István.
[#5698981] 2021. 05. 11. 6:29
Ati54
Üdvözlök mindenkit nem tud valaki 2 db O gyűrűt a hengerfej alá,vagy egy helyet ahonnan az beszerezhető,a Yamaha XJ 600 Divibe?
[#5697364] 2021. 05. 04. 6:53
Vidom
Kb egy éve raktam be service manual linkeket, És/vagy megnézel egy robbantott ábrát is.
[#5697312] 2021. 05. 03. 16:19
Ati54
Üdvözlök mindenkit a fórumon.Levettem a hengerfejet az xj 600 Diversionról mivel alóla folyt az olaj,de ennek során a vezérmű lánc vezető,nem a feszítő,is kijött érdeklődőm hogy nem tudja valaki hogy a vezetőt alul nem kéne valaminek rögzíteni?A választ előre is köszönöm.
[#5694761] 2021. 04. 23. 17:27
satihr
Köszönöm a választ. Egyébként a karbisort olyan embertől vettem, és szerelte föl, illetve szinkronizálta, aki xj felújítással foglalkozik. A fúvókák gyári méretűek...ő ő is azt mondta, hogy vigyem el hozzá a motort, és üveggyertyával megnézi, illetve valamit még megnézne rajta..ez lesz az utolsó esélye a gépnek..pedíg a szívemhez nőtt.ha nem javul megpróbálom így eladni, ezzel a hibával... Talán 300ezer körül....talán elviszi valaki...
[#5694674] 2021. 04. 23. 15:16
K.István.
Hirtelen az jut eszembe, hogy ha nem vállalja akkor nem is ért hozzá...
Szóval neki kéne esni még egyszere a porlasztóknak. Nem részletezted, hogy mit takar a "felújított karbisor". Jellemzöen ilyen koru motoroknél keveredve az felületességgel, hozzá nem értéssel, nem sikerült jól a felújítás. Ha a motor hengerei nem kopottak, a hengerfej-szelepek zárnak, akkor kell csinálni egy falsolás tesztet, hogy a szívócsonkoknál, szivató dugattyúnál nem szív-e falslevegöt. Ha ez rendben, akkor szépen szétbontani a porlasztót ( kb így : https://www.sportmotor.hu/albu... ) aztán ha tiszta, a fúvókák alapméretesek, tolattyúban a tü nem kopott, membrán ép, az úszóházban a tüszelep zár-benziszint gyári értéken, akkor össze lehet szerelni, és megint behangolni. Nyilván ezt csak akkor érdemes elvégezni, ha az eröforrásnak nem véres torka. megy minden henger...különben tehetsz rá akármilyen porlasztót...
De mindenek elött azon kell elgondolkodni, hogy érdemes -e egy ilyen bontoszökevényre még idöt, pénzt és energiát fordítani. Àltalános szabály amúgy, hogy ilyen koru motort inkább csak az tartson, aki ért is hozzá, mert nem igen van olyan szerelö, aki heteket baszakodik vele, hogy egy -egy szivatós hibát elháritson. Se a szerelö se a tulaj nem "profitál" belöle. Egy porlasztósorral 10-20 órát is el lehet szórakozni, ha nagyon szar a helyzet ez alatt, meg lehet csinálni 8-10 motor "karbantartását" egy mühelyben-20-30 ezer/db-os munkadíjjal...it meg a motor nem ér annyit...és erre jönnek még a cserélendö alkatrészek.
Emlékeim szerin amúgy az egyik ilyen XJ esetében valaki felbarmolta a gyári föfúvókát, de azt ugye soha senki nem mérte...
Bele kell tekerni egy üveggyertyát, aztán megnézni az égö keverék szinét...
[#5694650] 2021. 04. 23. 13:24
satihr
helló. adott egy 1995-ös divi....a bajom vele, hogy 8 litert eszik. már kapott felújított karbisort+szinkront hozzá, gyertyák, szűrők újak, nem rángat,nem dadog, jól húz, megy, de kormos a gyertya, és a 8 liter fogyasztás aggaszt. kezdem feladni vele a harcot. esetleg valami ötlet? (a motorszerelőm már nem vállalja, "öreg motorokkal nem foglalkozom már" szöveggel.)
[#5692957] 2021. 04. 15. 18:35
istvanb
Szia. A sugo motorbontóból rendeltem idomokat. Elég jó áron voltak jó állapotúak ha gondolod próbáld meg őket.
[#5692828] 2021. 04. 14. 23:22
Csababá
Sziasztok! 1995-ös 600-ashoz kellene épkézláb fejidom (+plexi), de nem találok. Hol keressem?
Kösz,
Cs
[#5690240] 2021. 04. 05. 15:45
sz.ati48
Sziasztok,
Van valakinek eladó hátsó doboztartó konzolja?
Valami hasonló....
Köszi.
[#5689462] 2021. 04. 04. 17:05
istvanb
Köszi!