Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megvetted már a tárcsát? Ha nem, esetleg érdekelne olyan ember aki hullámosat is tud csinálni vagy akár a nevedet belevágni? (első és akár hátsó tárcsa is)
Sziaszok,

Esetleg nem tudja valamelyikötök, hogy műszerfalat honnan lehetne szerezni, mert nem ég az üres visszajelzőm, és a márkakereskedésbe azt mondták, hogy csak a műszerfal kicserélésével lehet megoldani, az meg 100 000 Ft lenne, ezt azért meg egy kicsit sokallom.
Halottam már olyat hogy innen valaki 30 000-ért vett műszerfalat, de lehet rosszul emlékszem.
Köszi a segítséget előre is.
kuplung bowdent ha jól emlékszem 7000-ért sikerült szerezni. Féktárcsát Danger Bikes-nál kerestünk. Első kit (féktárcsa+fékbetét) 24.900 Ft (úszó ágyazással 39.900), hátulra csak betétet tudnak 6.900 Ft-ért. Gyári hátsó tárcsa olyan 12-13 ezer körül van.
Szia,
És árakat tudnál mondani az alkatrészekre: kuplungbowden, féktárcsa?
nekem lassan 38.000 km...
12.500km
Hány km van a motorodban?

Lehúzni meg biztos, hogy nem húznak le, mert Yamaha Worldben kb mindenki span. És az ottani szerviz vezetőben (Kozma Tamás szintén ) vakon megbíznék. Meg így is szereztek nekem 23 ezer helyett 10 ezerért benzincsapot.
Nem lehet h csak lehuznak? Nem tom csak kérdezem... Bóvdent meg otthon is kitudod cserélni
Féktárcsa :O Benzincsap? Háth nemtom, nekem soha semmi ilyen jellegű gondom nem volt!
Az enyémen is szar volt a szigetelés, bár folyni nem folyt, csak a szagát lehetett érezni. Szerintem szigeteld le a csöveket újra, majd ha az nem segít, akkor új "benzincsap"+cső.
nekem is ez volt az első dolog amire felkaptam a fejem, de elvileg van. méghozzá vákumos benzincsap
Benzincsap? Milyen benzincsap?
Üdv.
Valaki járt már úgy, hogy szivárgott a benzincsap?
Na a történet a következő: A motoron épp aktuális volt a hatezrenkénti szerviz és olajcsere, gondoltam majd vmikor a héten elviszem Yamaha Worldbe. Erre hétfőn elkezdett szarakodni a kuplung, nem emelt ki rendesen. Elég necces helyzet volt Pesten kereszteződés közepén. (Kálvin tér, sárgán villogó jelzőlámpák) Na akkor egyből hívtam Worldöt és hazafelé már vittem is a motort. Gondoltam így legalább a szervizzel együtt ezt is megcsinálják, de csak ma reggel tudtak hozzákezdeni. Erre ma reggel hívnak, hogy csak a kuplung bowdent kell kicserélni, de cserélni kell még első-hátsó féktárcsát és fékbetétet, valamint szivárog a benzincsap. Ez eléggé meglepett és kiderült h nem is kis összeg a csere. (bár végül talán lesz olcsóbban)
Na szóval találkozott már vki ilyesmivel, és mi lehet ennek az oka?
http://www.youtube.com/watch?v...

Egyáltalán nem lett jó a videó, egyáltalán nem hozzá át a hangot, élőben brutális, itt meg olyan kis konszolidált. Körbe kellett volna járni a kamerával, de siettem haza, majd lesz jobb is.
Milyen kipuff? Adjál neki több benzint meg levegőt
Elkezdett szakadni az eső, video majd holnap lesz.
Felkerült a rendszer szombaton. Az eddigi tapasztalataim: a motor szinte semmivel nem lett erősebb, talán mintha alulról jobban elgyorsulna, de lehet, hogy csak a hang téveszt meg. Na igen, a hang... az brutális, gyönyörűen szól a motor. Az én ízlésemnek talán egy kicsit túl hangos is, de szép mélyen szól, szépeket durrog vissza, az előbb felsorolt tulajdonságok kivett hangtompítóval érvényesek, beszerelve ugyanannyi hangja van, mint a gyári rendszernek (=semmi). Gondolom karburálgatással lehetne még valamennyi teljesítménynövelést kicsikarni, de hogy őszinte legyek, annyira nem érdekel, legalább a fogyasztás változatlan marad.

Videó este, ha hazaértem.
15
Mennyibe adod?
Sziasztok. Egy kis szakértelemre lenne szükségem. Remélem tudtok segíteni. Lecseréltem a teljes kipufogórendszert, és kapott egy nagyobb fúvókát. A fúvóka berakása után jött a baj.
Nincs alapjárat.
Csúnya, éles nyikorgó hang alapjárat körül
és fent a szelepnél szivárog a nedü
Én a szelepre gondoltam, h megégett talán.
Tudnátok segíteni? Mi lehet a gond? KÖSZ
nálam a helyzetjelző a kicsi, és csak akkor világít, ha gyújtáson van. Ha megy a motor, akk a nagy ég. Refiként meg simaként is.
Sziasztok!
Az a kérdésem lenne, hogy a motor kivilágításának normálisan kéne égnie a nagyobbik izzónak a két izzó közül, vagy csak ha reflektorra állítom akkor kell világítania? Mert az enyémen világít a tompított fényszórót mutató jel a műszerfalon, de csak az a kis lámpácska világít.Ez így jó?
Előre is köszi!
Helósztok tegnap motormosás közbe észre vettem hogy kipergett 1 küllő a hátsókerékből és bele volt állva a felnibe sztetek rakjak bele 1 et vagy úgy még elmegy 1-2 ezret anélkül hogy deformálódna a kerék?
én tavaly nyáron 30-35 fokban pályáztam vele és nem volt semmi gond a hűtéssel. pedig kakucs ring volt ahol nincs akkora tempó h legyen nagy menetszél, motor meg pörög ezerrel.
Hűtéssel nincs baj, csak elég nehezen melegszik fel (10-20 fok között), ergo itt el lehet felejteni a hagyományos egy helyben melegítem pár percig metódust, ami vízhűtéses motoroknál frankó, de ennél nem sokat ér, sokkal inkább javasolt alacsony-közepes fordulaton elváltogatni az első pár km-en. Használat közben már viszonylag gyorsan eléri az üzemi hőmérsékleteket. A melegebb idő (20-30+) sem jelent neki gondot, csak legyen menetszél, ami hűti (=haladás), enduroknál nem tudom mi a helyzet, majd pár R tulaj beszámol róla. Volt már, hogy bedugultam, és 30 fokban (pont múlt héten hétfőn, az idei év eddigi legmelegebb napján volt ez) az autók között kellett elkúsznom, folyamatos egyesben-kettesben kigyorsításokkal, kuplungcsúsztatással stb, szóval melegedett rendesen, de nem jelentett neki problémát, gondolom erre is gondoltak a mérnökök, amikor ezt a blokkot megtervezték.