Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 85cc az 25le (ha jó állapotú) Már most kinőtted ,az üléspozicio ezeken a gyerekekhez van méretezve!
Nem tudom hogy passzolhat e hozzá.ár?henger szivó résznél teljesen lerepedt.
Értem. Hát, ha gondolod, küldhetsz róla némi infót emailben :) warzzy619@gmail.com
85ossel csak szenvednel, tomegedhez kell a 125. Nekem van is egy elado 2000es evjaratu
Kösz a választ!
De nem lenne túl erős kezdésnek?
Valószínűleg tényleg hamar ki fogod nőni a 85-öst, virgonc kis gépek, de a testméreteidhez hamar kevés lesz.
Én kezdésnek egy 125-öst ajánlanék.
Hello!
94-95-ös YZ 250 hez van egy új Viseco vasperselyem dugóval gyűrűvel együtt. Nem tudom jó lenne-e 93-as hoz. Mi lett a hengereddel, beleesett a power?
Üdv!

Segítséget kérnék!
Mostanában (de legkésőbb tavaszra) szeretnék vásárolni egy krosszmotrot. Ez lenne az első krosszmotrom. A kérdésem az lenne, hogy véleményetek szerint egy abszolút kezdőnek mit ajánlotok? YZ85-ben gondolkoztam eddig (nyílván nagykerekűben), de sokan mondták, hogy hamar ki fogom nőni. Én viszont nem tudom, a 85-ös is elég erősnek tűnik a maga ~35 lovával, viszont nincs túl sok viszonyítási alapom, nem nagyon vezettem még hasonló gépet. (Kb simsonról ülnék át)
Szerintetek első lépcsőnek elég a 85-ös, vagy keressek nagyobbat?
(Kb 80 kg vagyok, 182 cm)
Hali Érdekelne yz 125 re 2005 töl felfele Sport rezó FMF, Pro circuit stb... + még tuning membrán is Vforce, Boyesen stb... Föleg új érdekelne vagy használt is megfelelne ...
Ha esetleg valami akad akkor vedd fel velem a kapcsolatot a feler091@gmail.com E-mail-en.köszi
Az alkatrészek bontottak, nem elhasznált 'szarok'!
Eladó váltó alkatrészek YZ250 - 426 és WR 450-hez, kuplungkosár YZ-WR426-hoz, dekompresszor kar és bovden 250-426-hoz, kézvédő keretek, Akrapovic titán kipufogó könyök (426-on volt de nemtudom pontosan mire való).
426-hoz még: szelepemelő tőkék, kislánckerék védő, kipufogó könyök védő, WISECO emelt kompressziós dugattyúszett gyűrűkkel bontott motorból, újszerű állapotban!
Yamaha oldaláról letölthető.
http://www.yamahaownershandboo...
Üdv.
KERESEK YZ250-hez blokkfeleket (1999 és 2012 köztiek a jók nekem)
Hibátlan állapotú érdekel, akinek van eladó, írjon rám emailen:
pdmaniac@gmail.com
Sziasztok!

2005-ös évjáratú Yamaha YZF 450-es motorhoz szeretnék szervízkönyvet szerezni. (manual service) Internetet bujtam már, de nem találtam még. Akinek esetleg lenne pdf vagy bármilyen formátumba, ha elküldené megköszönném!

Előre is köszi!

Üdv, Martin
szia, ment email!
Szerintem nem kell lecserélni a képen látható berúgó egységet, az jó ahogy van. Indokom a következő. Ennek a motornak a gyengéje a berúgó szerkezet. Nagyon vigyázni kell rá, Indításkor egy rossz rúgás ,vagy eséskor a berúgókar megtámaszkodása azt a kis fület elrepeszti, vagy a ricnit legyűri, és az új fül sem kivétel az is így járhat. Biztosan lehet kapni támasztófület, de bizonytalan, hogy a tengelyen lévő ricnire mennyire fog passzolni. Az új tengely meg szerintem ebben az esetben fényűzés.
Helló.93as yz 250hez valakinek el fekvőben véletlenül nincs egy hengere?meg rezonátor érdekelne még.Köszönöm a segítséget előre is
Sziasztok. Keresnék első teleszkóp párt 2006 tól. vagy 2005 ös höz külső csövet,vagy kpl is érdekelne, A lényeg 48 mm es szár és kétkamrás legyen.köszi.
Szia! 2001 évjáratról van, nem tudom passzol-e
Külső alapján soha nem választunk motort!
Az, hogy kipróbáltál két Yamahát még nem kötelez semmire sem, kiindulási pontnak megfelelő. Próbálj ki más márkákat is, ha van rá lehetőséged! Bár úgy gondolom, ez sem igazán mérvadó, a motorokat úgyis testre kell szabni.
Kipróbálhatsz két azonos évjáratú pl. KTM-et, az egyiket a pokolba kívánod, a másikról le sem akarsz szállni. Pl. más a kormány, de az is lehet, hogy csak a szöge, futómű beállítása, ülés és még hosszasan lehetne sorolni. Amire jók a próbák, megtalálni a neked legmegfelelőbb vázgeometriát és azt az előbb említett dolgokkal majdan magadhoz beállítani.
250 vs. 450...
Nekem csak 450-eseim voltak (ill. 250 2T-k), de a "versenysúlyom" sosem volt igazán 100kg alatt, ehhez a 250 kevés.
Én is próbáltam a 250-eseket, a 450 után olyanok voltak, mint egy bicikli, csak éppen nem úgy akartak felmenni velem a nagy falon ahogyan én azt szerettem volna.
Ha pályán ritkán használod, akkor én mindenképpen a 450-est ajánlom, a 250-est hamar szétforgatod a kertek alatt és a ligthos endurózgatás közben, míg a 450-es kisebb fordulaton, nyomatékból segít neked.
Üdv.
Keresek Yamaha YZ 250 2T 2003-as motorhoz kuplungdeklit, amin a vízpumpa is van, tehát NEM a kis kerek fedelet!
Üresen is, de hibátlanul csak, javított nem érdekel!
Biztos, hogy a 450 tartósabb. Ha mindkettő jó. De, hogy pályán kevés nem lesz az elég valószínű, vagy te leszel az új JS #7.
Szia.
Ha nem pályára hanem endúrózgatni vennéd akkor azt tudom mondani hogy pénzkidobás egy versenykrosszt venni.
Szervizeket ugyanúgy be kell tartani endúrózás közben szalad bele az üzemóra és a szelepeket és társait muszáj cserélni mert ha az leszakad oda minden.
Ezeknél a lájtos használat nem sokban növeli az élettartamon.
Ha a szervizelése nem okoz anyagi problémát akkor nincs semmi gond de ezt bele kell számolni.
Üdv.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek! A közeljövőben szeretnék venni krosszmotort. Már nagyon régi vágyam teljesülne ezzel. Mikor nekikezdtem a keresgélésnek, nem volt fő szempont, hogy csak Yamaha vagy csak Ktm. Igazából küllemre szinte bármelyik bejön. Aztán 2 yamahahát néztem már meg, ekkor tetszett meg igazán ez a márka.

Kezdőnek nem mondanám éppen magam, motorozok már elég régóta, viszont ilyen komolyabb krosszmotorom még nem volt. Bátyámnak van egy ktm exc 450-es motorja, azzal szoktam ritkán menni, de az is szelidebb "jószág". Szóval a múltkor próbáltam egy 2005-ös Yamah yzf 450-est aztán ugyanennek a 250-es változatát is. Háát nem volt nagyon mihez viszonyítanom, de a két motor között jelentős különbség van akárcsak kezelhetőséget is tekintve.

A fő dolog amin vacilálok, hogy 250-es vagy 450-es motort vegyek kezdésnek. Tudom, hogy a 250-est biztos jobban kitudnám motorozni, viszont amitől félek, hogy talán a későbbiekben kevés lesz, további félelmem, hogy mivel pörgősebb talán előbb kell majd motorikusan szervizelnem a 250-est.

Azoktól kérdezném, akiknek már mindkettővel volt dolguk, hogy igaz lehet e hogy a 250-es előbb szétmegy?? Szerintetek melyiket lenne célszerű választani?

Nyilván ez sokmindentől is függ, hol használom , pályán e vagy csak lájtosan endurozgatni, de azért mégis. Egyébként szerintem pályán ritkábban használnám.

Várom a válaszokat, és köszönöm!

Üdv, Martin
srácok valakinek elado berugókar? yamaha yz400 426f wr426f mocira? 98-2002ig