Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy ügyes lákátos biztos tud csinálni egy olyan konzolt nem? Csak kéne egy originál hozzá.
Meg van. Nem sokára kész lesz. Most a Kozmaxéknál áll a Yamaha World-ben. Már csak egy fejidomtartó konzolt kell szereznem, de az lehet, hogy rendelve lesz, mert fejidomot is fél évig kerestem. Már nincs türelmem. A gixxer 142Le főtengelyen a Kalivoda Imre szerint.
Meglepődenél, ha ezzel az R1 mennél. Én nekem tökéletesen kényelmes, 400 km-t simán lecsavartam vel mindenféle különösebb fájdalom kényelmetlenség nélkül nyáron. Ettől hosszabb távon nem voltam még egyhuzamban. "x álltunk meg asszem inni valamit és uzsgyi tovább. Asszem pécs-szécsény (400km) szakaszt 3 és fél óra alatt tettem meg és még dugó is volt Bp.-en meg sok útfelújítás valamint Félútig asszem Duznaújvárosig 120-al tudtunk csak menni, mert havernek bejáratós volt a Fazer 600-as.....
Mikor ezt a motort megláttam....egy kollégám vásárolta 2001-ben 1.6 milláért 96"-os piros-fehér.....beleszerettem. Eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell és, hogy motorozni fogok, ha évekig is kell hitelt fizetnem és azóta is szeretem
OldPiet,

Nekem nagyon nagy a különbség. A Fazeren fent ülsz mint egy luxuscirkáló hajóhídján nagy széles kormánnyal terergeted igen kis erőfelhasználással, és az ereje aljától a tetejéig full simára vasalva tol tehát kicsit "egyhangúan kényelmes".
Ezzel szemben az Ace csutkakormányal nagyon apró kormánymozdulatokkal viszont sok dőléssel és szaggatóan fészkelődős gyorsulással sokszor a tankon hasalva egészen más élményt nyújt.
Arról nem is beszélve hogy a kormánydőlésszög különbsége miatta az Ace-val sokkal kompakttabban lehet kanyarodni ivet tartani. Viszont a felegyenesedési hajlama is nagyobb.
A Fazert ha bedöntöd tulajdonképpen bármilyen gázt húzol íven tudod tartani. És még megannyi különbség
Mondjuk pohit értem mert turázni gondolom az R1 azért nem olyan kényelmes, de a Fazerral az Ace egyformán kényelmes nem Végülis a teljesitményét egyiknek se tudjuk kihasználni, legalábbis én biztos nem.
Figyu,
Akkor az Ace-t eladtad és vettél helyette egy R1-t. És most még vágysz egy újabb Ace-re.
Ez érdekes... hasonlít kicsit az én filingemre talán, ami nem a legerősebbről a legygyorsabbról szól csak a legtöbb módon kihasználható dolgokról szól.
Ja nézd meg az Ace-t az oldalán hengerfejnél piros gomba.
Tavaly a dobogókői elágban egy balos lefelé jégbordán kb 50-el és a váltótüske letörésén, az index beesésén illeve az oldalidom élén keletkezett hozsoláson kívül semmi más.
Otthon teszteltem a mocit elfektettem kicsavart kománnyal és így alakult ki a fomája és a nagysága a gombának ami csak 10 mm-t lóg ki az idomzatból. Na ezt sikerült is legyalulnom a ruhámmal egyetemben.
Ha a fazert is megnézed ott is ez a helyzet csak kicsit alább található.
Ha szükséged szükségetek van ilyen cuccra csak szóljatok mert a fater esztergályos és bármilyen forgástestet legyárt.
De igazán csak aluból érdemes készíteni mert a műanyag szart se ér. Szerintem
Majd ha kipályáztad magad az R1-el akkor becseréled .
Ismered a viccet: 1984 ben az ürge elhatározta hogy majd lesz neki egy Golf 2-se, 2005 ben lett egy Golf 2-ese.
Úgy emlékszem mondtad is, hogy egyedi tesztelt bukógombáid vannak
Régebben mikor a vaterán volt a géped még meg is akartam venni asszem e-maileztünk nekem akkor feküdt roncsan a thunderace-m....de későbbre lett csak pénzem és ez az R1 volt jó áron idén januárban 1.45 milláért így megvettem Szeretem azóta is nagyon, de egy Thunderacéra nagyon fáj a fogam......talán majd egyszer összejön nekem is hogy annyi pénzem lessz..........
Hát az tényleg nem túl sok.....
Szerintem elhivatottság nélkül nem is lehet "hűségesnek" lenni.
Egyszer régen én is nagyon vágytam ide ahol te vagy de a nagybátyám aki akkor "főkutya" volt a testületben azt mondta, hogy - csak akkor gyere ha tudod mit jelent az egyirányú utca ahol csak egyirányba korlátok között és vakon lehet menni.
Hát meggondoltam magam.
Megnéztem a lovadat..... nagyon ütős....
Jó hogy rámszóltatok így én is töltöttem fel héhány dolgot.
Hát már nem sok a motiváció, mert a helyzet mindíg egyre szarabb.......186 bruttóból 106 nettót kézhez kapni.....dehát ez van. Szóval nem változtatok, és jó itt nekem
Az komoly,

Ha rendőr vagy biztos tudod hol a határ ami törvényes és az azon túli....
Egy kisváros v falu ahol egy kmb-s az "úr" előfordulhat ilyen is. De azért ez nem az általánosság. Kocsival szerintem csak a nagyon amatőr lovasokat lehet befogni (elnézést a talán erős kifejezésért) merthát ugye a kocsi kétnyomos a motor egy, tehát egy erős jobbos v balos és máris a fák között v a szántásban vagy és nyél.
De persze ha már idáig fajul a dolog az gáz én ha lehet kerülöm a "konfrontációt" a szervekkel.
A crosspályával nekem az a gond hogy csak körbe körbe meg ugrálás meg körbe meg ugrálás...stb...stb.
Ezt egy 146 kilós 600-al szinte lehetetlen produkálni vagy állandóan esek kelek. És szerintem unalmas is egy kicsit.
Most is a testületben húzod a gázt?
Bár lehet hülyeséget kérdezek mert a zsaruk nem szoktak sűrűn változtatni
Szépek a paripáid A cicád is megvan még?
Asszongyák hogy a GSXR750 eléggé egy kategoria- erőben- az Aceval, persze az full sport.
Bocs, hogy szólni mertem. De ha már itt tartunk miért nem a Thunderace-ről beszélsz ebben a topicban?
Sajnos, nem biztos Itt a mi városunkban csináltak a srácok, de mivel a szomszéd többször bepanaszolta őket meg kellett szüntetniük. Ha a szomszédokat (legyen akár földszomszéd) nem zavarja és az önkormányzat engedélyezi, akkor szerintem semmi akadálya........utánna kell járni a polgármesteri hivatalban Sok sikert
Asszem ezt a témát átvihetjük az endurocross topicba
Pohi a saját szölőhegyemen- ahol egy darab szölö sincs- ott csinálhatok krosszpályát , van benne jó lejtős rész is 2600nm már hasznalható méret nem.?
Az én Acém fekete -ezüst, kattints a nevemre.
Lerúg a lóról , Nálunk van egy öreg kmb-s aki az eszével szívttja meg őket tudja merre járnak, meddig vannak, a múltkor akkor kezdte el kergetni őket (egyszerre csak egy után tudott menni mert szétszéledtek) mikor vissza felé tartottak és a benzin már kevés volt a tankban.....Lada Nivával elkapta a srácot, mert addig ment utána árkon-bokron keresztül amíg kifogyott neki a benzin......szívás . De van akinek csak megjegyzi a gépét kideríti kié a motor és közúti ellenőrzés során átad neki több alkalommal 10.000 Ft-os csekket, valamint közli, mikor megkérdezik, hogy ez most azért van mert múltkor leléptem, h ogy nemmmmmmm......azért mert szabályt szegtél .......Szóval nem fontos ide crossmoci az erdőre rendőröknek....az öreg kmb-s megoldja a problémát

Egyébként a legjobb megoldás az lenne, ha csinálnának crosspályát minden nagyobb város környékén legalább.
Heó OldPiet,

Hát az elég rossz bár a természetjáróknak ez biztos jó.
Erre felénk nem nagyon van ilyen tábla vagy csak tájvédelmi kiírás.
Ha látnád itt a Gödöllői dombság környékét milyen vízmosásáok horhosok vannak szerinttem bejönne neked is.
Milyen színű az Ace-ed?
Heló ddt 500,

Valószínűleg igazad van de talán nem is az a súlykülönbség számít mert hát ugye egy nagyobb dongó is komoly sérüléseket okozhat rajtad megfelelő sebesség mellett.
Egyébként neked ez volt a lényeg amit kiemeltél az alábbi írásból....hmmmm, ez érdekes
Nem igazán a vadon élő állatok súlyáról akartam "beszélni"
Magyarországon nem igen találsz 300kg-os szarvast. 400kg-at meg végképp nem.
Á itt minden természetvédelmi terület, ki van táblázva