Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kérdéseitekkel a következő a helyzet:
A rendőrrel együtt kellene lenni egy nkh műszaki ügyekben jártas szakértőnek és a helyszínen kellene bizonyítani a szabálysértés tényét! A mkp-t(Mert 50 ccm felett ma Magyarországon már az!) be kell rendelni rendkívüli müszaki szemlére,de teljesítménymérésre alkamas ,valaminttérfogatnölésre alkalmas berendezése csak a ......intézenek van! Én mégis azt ajánlom:
-Levizsgázni,mert ha baleset van és ma már elég egy vadbaleset is (Kivizsgálják!) már jön egy műszaki szakértő és akkor már ott a baj ,mert ezek álltalában komoly iskolát végzett emberek!
Trükközni persze lehet,de ez már egy másik történet és nem javaslom senkinek!
Na és akkor mi van?
Nem maradsz le semmiről...... nyugodtan kivárod, addig gyűjtöd a tapasztalatot mással.

Miért kell mindig türelmetlennek lenni?
Levizsgáznék én ha lehetne, de a januári módosítás miatt még van 1 évem mielőtt kategóriát tudok bővíteni.
Az valahogy nem jutott az "eszébe"!
Egyébként én meg ufó-t szeretnék vezetni. Két megoldást látok. Vagy elrepülök a Beta2658746545ajg bolygóra és elkötök egyet, vagy nem lesz szerencsém és az őrufó-k lelőnek. De lehet hogy az lenne a legjobb ha valaki bezáratna a diliházba, mert ha ilyeneket írkálok, tuti hogy nem vagyok normális.....
Érdekes hogy a harmadik megoldást nem látod. Talán levizsgázhatnál nagymotorból...
Szerintem az RX-el lenne a legjobb de még a ktm is lehetne szerintem.
Derbivel meglehet nem annyira feltűnő...
Szerintem egyiket se...
Sziasztok!

A1-es jogsim van és egy RGV 250-el szeretnék motorozni. A motor sajnos/szerencsére forgalomban van és a műszakija is érvényes.
Én két megoldást látok, egyik az, hogy használom eredeti papírjaival és reménykedem, hogy a rendőr nem állít meg, másik az, hogy szerzek neki hivatalos/hamisított 125-ös papírokat.

Ti melyiket választanátok?
"Tehát a kérdés, hogy lehet hogy kevesebb kW legyen a papíron?
"
Kevesebbet kell ráírni. Az más dolog, hogy senki nem hiszi majd el....
ajjaj,lavinát indítasz el inkább valami gyerekgyilkosságra készülnél,az nem ennyire súlyos bűn
komolyra fordítva:szerintem nem lehet hivatalos úton,de szerintem okosban sem,csak ha beleteszel egy kisebb blokkot,lepapírozod,majd visszacseréled,kisavazod a számot,kérsz új blokkszámot.Ennek az eredetét tudod igazolni egy külföldi fals papírral
Szóval hagyd a picsába,vegyél kisebb motort
Üdv. Segítséget kérnék, szeretnék venni mostanában egy supermotot, van ez az A2-es jogsi most ami 35kW-ig van. Hát a KTM LC4 az bőven 41-42kW, meg lehet ezt oldani hogy beleférjen a 35kW-ba? A másik kiszemelt egy Husqvarna 450 SMR ez csak 35 kW-os viszont bőven meghaladja a 0.2kg/kw-ot. Tehát a kérdés, hogy lehet hogy kevesebb kW legyen a papíron?
Dehogynem reklamál..... segítik a védőügyvédek!
Nem is akarta...nem volt beszámítható, kábítószerezett...vissza akarta vinni... .sírnak és keresik a kibúvót.
"akik a törvényes utat ismerik de ahhoz nem kell sok ész" Mindenki csinálhat magából hülyét, ahogy és amekkorát akar! De akkor ne nyekeregjen, ha rábaszott! Bankot rabolni sem szabad, mégis rabolnak! Aztán leüli! Nem reklamál!
" rafináltabb motorosok nem szólnak itt hozzá a dolgokhoz csak azok akik a törvényes utat ismerik de ahhoz nem kell sok ész"

De abból a nem sokból is szeretnének adni azoknak, akiknek még annyi sincs...... mert saját akaratukból akarnak majd szívni...előbb utóbb
Az a baj,hogy ennek a topiknak nem az a neve,hogy hogyan beszéljük le az embereket a 125/50 es trükközésről hanem az ,hogy miként lehet kijátszani a szerveket és ehhez várnak itt az emberek okos ötleteket tapasztalatokat olyan motorosoktól akiknek sikerült,de én azt látom abból nagyon kevés van.Igazából engem nagyon nem mozgat a dolog mert én nem akarok 125/50-el motorozni csak mikor látom,hogy valaki beír,hogy segítséget kérne abba,hogy mi a menete annak,hogy kijátsza a rendőrt és a KPM-et arra az a válasz általába,hogy sehogy nem tudod megoldani csak ha jogsival és műszakis motort veszel aki ilyen tanácsot tud adni az szerintem ne is írjon mert teljesen felesleges de ez csupán az én véleményem.Amúgy a Magyar ember mindig megtalálja a kiskaput,hogy tudjon zsiványkodni legyen szó bármiről csak kár,hogy a rafináltabb motorosok nem szólnak itt hozzá a dolgokhoz csak azok akik a törvényes utat ismerik de ahhoz nem kell sok ész
Akiket te okoskodónak nevezel, azok tudják, hogy nem szabad és le szeretnék beszélni a hibázni készülőket.
Akiket te okosoknak nevezel, mert segítenek ebben...azokat pedig másképp felbujtóknak nevezik.
Sokan használják ezt az "okoskodó" szót, de helytelenül.
Azokra illik ez az elnevezés, akik próbálnak okosakat és valóságokat mondani, de közben hülyeséget beszélnek.
sok mindent nem tudsz
bele kell vésni a 49ccm-et a hengerbe, be kell csukni a kipuffot, óvatosan menni
aztán szopni ha a yard megállít
ennyi
amíg csepelen melóztam nem egy 400as robeszt láttam rendszám nélkül...
de felénk is fele robogó nem 50es
majd elmúlik
Tetszik ez a topik Elvileg arról kéne szólnia,hogy miképp lehet kitrükközni a fasz szopó rendőröket és a KPM-et.E helyet mindenki csak azt írja,hogy nem lehet megoldani és nem érdemes Mégis rengeteg 125/50 futkározik az utakon akkor azért csak meg lehet oldani az a baj,hogy ide csak okoskodók írnak be és nem pedig az okosak
Simán....
De a legjobb egy LC4-es KTM vagy egy sherco is......
Husqwarna wr-wre 125 vagy aprilia rx 125 vagy ktm exc 125 el érdemes valamellyel belevágni a 125/50 be?
Sziasztok
Derbi senda 125 4t-vel érdemes e megpróbálni a 125/50-et
(hengerbe 49cc van ütve)
én a futárokon csodálkozom a legjobban! én Budán lakom 2. kerületben de 50 robogót alig látok csak 125 vagy a felett!
láttam már rendszám nélküli futárt gillérán azt tudom hogy 200-as volt mert ismeretem a srácot de látam burgmannal is futárt! asszem abból a legkisebb is 250?
szóval én nem is értem, hogy van ez? vagy csak a futárokat nem baszogatják vagy pesten az összes békén van hagyva? skipperből is naponta látok 3 at és abból is 150 a legkisebb nem?