Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem néztem még csak rgv-m volt.
Akkor sem rs250 tulajdonos! azért borzasztóak vagytok mind hogy nem figyeltek.Somogyi úr magameg...áh ha legalább 250es v2-ese lenne,akkor lenne kompetens a témában..
más a kiömlése is.
Csak mintha lenne nála épp egy széttrancsirozva
NINCS IGAZAD! nem volt rs250 apriliád ugyhogy te nem válaszolhatsz! Nemfigyeltél mit írt a vezér?
Biaggi 250 GP vb-s gépe volt kb. 90LE
90 LE egy production racer is megirigyelné.Történetesena főtengely pedig javítható,a csap cserélhető.a Közepe heggesztett csak,ami nem hinném,hogy bármilyen akadályt jelentene.Az RGV blokk pedig cakk ugyan az.A vezérlése más az RS-nek csak,4 fokkal magasabb az átömlés.
Zolika?
Az hagyám de annyi a baromság hogy mindjárt elökerül a régnemittjárt mumus is (na kire gondolok )
No comment és a fiatalember még a fizikát is meghazudtolta...
Bazzeg, eddig birtam hsz. nélkül... Ennyi baromságot...
Gondolom az a 6liter 300km/h-nál mérted Te neked tényleg nemvaló 2T
le a kalappal,a porba tiportál tudásoddal és tájékozottságoddal,mostantól csak pépes kaját eszek és higat szarok.
az rgv akkor 35lovas,amikor a te rs-ed 70.azthiszem többet nem is írok.ugylátom felesleges.
2t 250-es motornál, csak laikus beszél fogyasztásról. Ami látszik is nálad :(
tudod miyen blokk van egy RS-ben?
Még egy dolog a fogyasztás. Elindultam a barátimmal motorozni túratempóval (120-140). Ő egy 1100-as xx-el én a feleakkora tömegű és teljesítményű RS250-nel és a H feleannyit evett, pedig egy tempóval mentünk! Mennyit eszik az rgv 180-200 között? A jelenlegi motorom kerek 6 litert. Biztos ez is szarul van karburálva
A 35-50 lovas rgv lehet hogy tovább elmegy, mint egy 70-90 lovas versenymotor (RS250). A gyertyakép azt mutatta hogy dús a keverék (mindig telimocskolta a karbi a szűrőt), felkerült rá a sport szűrő+ nagyobb fúvúka, őszbarna lett a gyertya normális motorozásnál, lejebb ment 3 literrel a fogyasztás, jobban reagált a gázra , könnyebben indult (műszer nélkül, de jól volt karburálva) de mégis ezután ragadt meg a dugó, és tört el a hajtókar. Én a saját tapasztalataimat mondom el. Az rgv-nek csak HASONLÓ a blokja az RS 250-hez. Csak az válaszoljon erre, akinek volt-van RS250-je. Nem azt mondtam, hogy a 2T szar, csak azt h én ezzel a konkrét típussal megszoptam.
Üdv.RS250 nemvolt de más márka igen....Hagyadmár ezek a "szar 2t-k mindig bajvan velük+sokat fogyasztanak...."Az a baj mostanság ez a szájhagyomány utján terjedő legenda Nemérdemes vitatkozni ezen nemkell ilyet venni a sok máyernak azt kész....
Szervusz.
Látom specialista vagy,ezért nem is okoskodnék,csak egy két furcsaságot észleltem.
nekem volt már 3 suzuki rgv250-em,nsr250em,tzr250-em,ültem már 2ütem 250-en ezekszerint.
És furcsamód ha van is esetleg "tiltás"(elögyujtás értékét drasztikusan változtatja) valamelyik motorban is,az hidegen melegen nem változik,tehát a te motorod vagy hibás volt,vagy hibás.Vitatkozhatsz ezen,akkoris ígyvan.
Még aza furcsa nekem,hogy más embereknél(valószinüleg bennük van a hiba) éveket elmennek ezek a fos szemét 2ütemü szarok amik csak versenypályára jók,nálad meg 2havonta kell felújítani,fránya emberiség,nemértenek a motorokhoz.
Sportlégszűrő?gratulálok.Karburálás?gratulálok.É
n igyekszem figyelemmel követni ezeknek a fos szemét 2ütemű motorknak a müködését,gyertyaképét,néha néha láttam ilyen olyan gyertyaképet nálamnál okosabb emberek motorjában,megkérdeztem tőlük mi merre hány méter,akkor se nagyon mernék karburálni.Bár gondolom te szakszerüen csináltad és semmi köze a technikai problémákhoz,csupán abból eredt a széthullás,hogy egy szar fos olasz szemét 2t-n ültél.
A 2ütemű motor halála a nem hozzáértő gazda vagy szerelő.Ezt saját bőrömön is megtapasztaltam meg sokszor látom is.
De ez a te esetedben biztos nem így van/volt,csak gondoltam beírok ide azér pár sort..
Kedves Barátom! Tisztába vok a sportlégszűrő ártalmasságával, eddig egyetlen motoromon sem volt... Ha volt benne thermosztát akkor elnézést kérek, én azthidtem a ZX9ről beszélsz, hogy abba van. Igen az RS 250 versenymotor. Miről beszélünk?
szövegTudsz olvasni barátom? Mondom volt benne termosztát! Ha forgattam melegedett 90 fokig, ha nem forgattam és 100 körül mentem visszahült. Nem ezért ragadt meg, de már ezt is leírtam. 2T-re te rakhatsz, de más ne rakjon sportszűrőt. Ha még nem volt ilyen motorod miért okoskodsz? Segítő szándékkal írtam be a véleményemet -másnak- illetve a tapasztalataimat, hogy más ne fusson bele az én hibámba. RS250 jó versenymotor, nem utcára való, és nem olyan embereknek akik 2 havonta teljes motorgenerált nem tudnak fájdalommentesen kifizetni. pl. csak a főtengely 250,000Ft bele, és nem szétszedhetős, hogy "ócsón" fel lehessen újítani. Henger dugóval 100/db. Amúgy 4-5000 Ft-os Castrol RS olaj volt benne amikor meghalt.
Jah A1 megvan, DRZre való jogsim nincs
Ha lassan mentem, visszahült a víz - erre való a thermosztát, spec thermosztát nélkül az enyém be sem bír melegedni... nemrég kivettem, meg is ragadt... ez az olasz motor átka... a 380ezres motor most lesz blokkcserével 640 000be. De én pl. jobban szeretem a hírtelen erőt, mint egy 500as pincétől padlásig való tombolását. Ennyi... Nem mondom, h megéri, lehetőség szerint máris vennék egy DRZ-t, de nincs jogsim...
A motorok nagyrésze csutkán jár, az RS 250 meg mindig. Hidegen nem bántottam, de ha lassan mentem vele visszahült a víz. Mint pl. a zx9 250 felett 80 fok, városban 100 körül. Ebben is van termosztát, hogy megnyugtassalak. Nem volt célom a lakásomtól 150km-re eladás előtt 10 perccel kinyírni az RS-t, csak síettem.