Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ember miről ugatsz? Volt eddig egy 125ös NSRem most az RX 125, de már nem egy aprilia blokkot újítottam fel, szal kuss...
Nem vagyok OKOSTÓNI, lehet állhattam volna még vagy 5-ször sorba amikor az észt osztogatták, de annyi eszem azért van, hogy ne cseréljek egy blokkot, "csak" azért mert megszorult, még ha csak cirka 30ezer is volt. Kúrvára nem erről szól a dolog. Nem hülyéztlek le, de ez h össze számolod, hogy mennyibe van a motor butaság. Ez a hobbid. A megélhetésre számolgatnod kell a pénzt, de ha van hobbid az azért van mert az örömödet leled benne, arra nem szokás...
MITOGERI én nem parasztoztalak, nem is foglak, tehát egy kicsit vegyél vissza! Másképpen gondolkodunk egy motorról, véleményszabadság van. Egy különbséggel, nekem legalább volt ilyen motorom.
Igen elég jól körülnéztem az adatlapodon szájhőském: Fater SIMSON SR2-esén. Aztán HONDA Pax Club; HONDA Dio Af 17; HONDA Dio Af 25 aztán Suzuki Katana AY 50 FightR következő a CPI Oliver volt és utána az NSR , Kis RX
Biztosan mindegyikkel a 400-ban versenyeztél
A többinek meg ha van is RS250 a garázsukban nem az övékét minősítettem hanem a sajátomat. Szövegértésből mindnek elégtelen
Aki mag azt írja, hogy neki nincs, és nem véletlenül és előtte meg kardoskodik mellette hogy milyen faxa az a csúcs.
Nenekemválaszolgassál helló!
Én rigás hee?Most nem azért,de egy 2005ös 600rr-t nem neveznék rigának.bár ez nem neked szól Soma de mivel lerigásoztál,nekedis szól:D
Nekem egy ilyen tudatlan paraszt mint ez a seducrett vagy mi a tököm neufgasson má azthiszi hogy szaros 20motorjával mocskosul okos.Kicsit kezd unalmas lenni hogy még felsőbbrendünek is hiszi magát.
Ültem már énis huzamosabban r1,r6,ducati 748,thunderace,gsxr600,és volt egy 2005ös 600rr-em te igenokos hónaljstiftreklám.
Elhiszük hogy neked szarvolt meg hasonlók de mostmár hagyd abba mert mocskosmód unalmas vagy azzal a fellengzős dumáddal együtt.
Elég jól körülnéztél
Ne nekem arcoskodjál, ne én beszéltem hülyeségeket. Érdekes módon nem engem osztanak. Ennyi tess...
Senki nem mondta hogy nincs jobb az RS250-nél, meg hogy az az isten... Én is vehettem volna RS250et de mégse azom van.. Nem véletlenül. De azért amiket irtál az elején, te is beláthatod hogy a nagy részük baromság.
Már mondtam, csak hasonló. Kérdezd meg azt aki megvette az enyémet. Nagyon szeretett volna bele RGV blokkot rakni (volt is otthon 2-3 ilyen mocija) és megse volt ua. Nincs több hsz. részemről.
Úristen
Seducerti nem tűnt fel hogy itt hozzá szólók kb fele SSP400-ban versenyez(Mitogeri,Dadis,Somarace,Atisrace,Dede István,Rozsdás stb)?Majdnem mindenki személyesen ismeri egymást mindenki tudja a másiknak milyen motorja van és eddig milyenek voltak.Tehát hidd el tudják miről beszélnek.A felsoroltak közül tudok 3 embert akinek ott áll az rs250 a garázsban és nem utcán használják,a többieknek is ott tzr250,nsr250,rgv250,hidd el tudják miről beszélnek.
De legyél okos nyugodtan.
Összehasonlíthatom az összes volt motorommal (kb. 20 db.) mindegyiknél SOKKAL többet eszik. De attól még nem adtam volna el. Motorokhoz hasonlítottam, ennyi. Hidd el van ettől jobb is.
Akkor a sok rigás, simsonos kiscsávó (mitogeri, stb..) mellett én kicsit kompetens vagyok ezek szerint, nekem volt mindenem, úgyhogy tudom miről beszélsz... De ne hasonlitgasd már össze a 250 2T-t a sor4 4ütemekkel mert csak magadat járatod le. Azt meg már az imént leirták mások, akik szintén icipicit értenek hozzá, hogy az RS250 ben JAPÁN gyártású RGV250 blokk van Ha hiszed ha nem.
Ja meg nehogy má egy 250-es 2T és egy ZX9 fogyasztását hasonltsd már össze...
Körülnéztem. 17 éves kisgyerekek Simsonnal, Yamaha joggal, Aprilia RX tip. motorokkal játszák az agyukat. Szerencsére eladtam több éve az Rs250-et és soha többé nem vennék ilyet. Azóta volt jobb motorom (pl. R6), és veletek ellentétben van összehasonlítási alapom. Ha nem oszt/szoroz a forgalmi, akkor mit hisztek el? Egymás hülyeségeit azt biztosan. Sajnálom, hogy próbáltalak felvilágosítani benneteket, tényleg nagyon bánom. Ha egyszer lesz pénzetek és jogsitok üljetek fel egy RS250-re aztán egy hasonló áru 600-as sor4-re és gondolkozzatok. Akitől vettem az RS-t szintén R6-ot vett (ahogy én is) és nem egy újabb RS-t, pedig lett volna rá pénze.
A két motor az okosok szerint teljesen azonos... Szerintem nem.
Mond már meg nekem hogy két TM34-ben mi olyan nagy szám!?
Húúú de fel bírom húzni az agyam, ha hülyének néznek ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
ne röhögj, nem a blokkért adtam annyit okostóni. a blokk szelíd 30 ezres. pár apróság: átírás cca 40ezer, gumik 20, és ebben az összegben az egész idei motorozásom bennevan. Köszi, hogy hülyének nézel. csá
Báttya, kicsit nézzél már körül, h kiknek magyarázol...
Gratulálok hozzá, ha 240ezrest adsz egy Rotax 123-as blokkért!
Forgalmi nem oszt nem szoroz.....
bocsika de mitogeri és a többiek akik írtak télleg értenek a 2thez de a te dolgod ha nem hallgatsz a hozzáértőkre
A forgalmiban volt 70 le, te meg álmodban esetleg látsz akkora karbit, mint ami a motoromon volt. Igenis számít a fogyasztás, ha jársz is a motorral és nem csak nézegeted az interneten. Ha meg milliomos vagy....
Fogyasztást 180-200 között írtam, teletankos módszerrel leellenőrizheted. Stiften (250-300) tényleg többet eszik. Pontosan 139 km alatt ürül ki a zx9 tankja. Tavasszal bárki meggyőződhet róla, mennyit eszik a gép. Szívesen gurulok bárkivel, persze csak ha van motorja, és nem csak az észt osztja.
Csak azt tudom ezek után tanácsolni vegyetek egy RS250-et (hírdetnek is egyet 1.3 milláért) és gyűjtsetek tapasztalatokat vele. Nem pedig egy 50ccm-es RX, vagy Yamaha DT után kell írogatni egy teljesen más motorról, merthogy az is 2t. A teljesítmény adatokat nyugodtan megnézetitek a motoros évkonyvekben, csak a chesterfield replikát keressétek. A kétkedőknek debrecenben szívesen megmutatom a forgalmi másolatát:52kw van benne, itt van előttem. Ha valakinek kell hátsó lánckerék -a gyáritól nagyobb fogszámú- jelképes összegért eladó. Ne járassátok le jobban magatokat!
Énis behuzom fülem/farkam