Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Stift, satu, bepattog, leborít, szikráz, felvesz, ráhúz, pumpál, üveg, beleránt, keró, letesz, szitál, üveg, stfit again.
Háá azééé meee kíváncsi vagyok a motorozási stílusra, ha már videókat nem raksz fel, nem azért mert versengeni akarnék azt leszarom ki jobb ki nem, csak nem sokakat érdekel ez a fajta motorozás, engem meg igen
Még anno a zés korszak idején bontottam fel a verbális kapcsolatot velük. Azóta ,mindig csak rajtam múlt , h nem jött létre semmilyen kapcsolatunk Nem is tudok felszabadultan gépelni , csak ha a kabátomba van a rencám, viszont csak nem lehet egy életet ráning menként leélni.
nightwolffot kérdezd, Ő az értelmi szerző. (Mondjuk, hogy mi az oka azt is kérdezd meg tőle és utána meséld már el nekem is, mert amúgy nem értem.)
Na nehogy már a jogsid megóvása miatt add el az RSV-t, ezt nem veszem be. (Amúgy nem is értem ezen miért vakerol mindenki, titeket tényleg fingatnak a kékek? 10 éve nem állítottak meg motorral. Rohadtul nem foglalkoznak vele.)
Hol lesz ez az esemény?
Dehogy kell. Tavaly is mentem a jogsim megóvása miatt csakvagy ezeröccázat a zuccán, arra minek ezres talicska ?
Uccára egy rencámmentes robesz kell nekem
Nemár vazz! Valami 1000-es azért kell Neked!
Semmit. Van itt még pár kotvány , amivel kínlódhatok
És mit veszel helyette?
Sztem addigra eltakarítom a szemetet a háztól, de nézőként részt veszek szívesen
Tényleg Zé! Nyáron Te is jössz az RSV vs. GSX-R full-contact meccsre?
bár durranna az enyém is ma is próbáltam, de amíg nincs 15fok , ez nem indul be
valószínű amikor hónapokig áll,majd beindítom akkor is úgy indul hogy nagy durranással,biztos így jelzi hogy örül a tavasznak
na az passz... ha csak 1OOból egyszer, akkor szerintem csak a motorod akar mosolyt csani az arcodra.
nekem néha, kb. 100ból 1x, indításkor mielőtt beröffenne,durran 1 nagyot.az mitől lehet?
Mérd ki azért a töltést. Nekem amikor tönkre ment a generátor, akkor kezdett el durrogni. Nyilván fokozatosan ment el a töltés, eleinte még tetszett is a kis ropogás motorféken, majd egyre erősödött, akkor már gondolkodtam, hogy mivel nem volt ilyen, lehet vmi hibajelenség...de még vagány volt, elnéztem, aztán már kezdett olyanokat durrogni, hogy majd szétment a dob. Aztán egyszer inditásnál teker teker halványan és az akksi is lemerült. A Boglári aprilianál mondta az ember, hogy fesszabályzó, de végül generátor lett. Így rendeltem fölöslegesen egy fesszabályzót. A durrogás az el nem égett cumó begyulladása a dobban, ami injektoros motornál nem szokásos dolog, szóval nézess rá. Nem tudom hány km-es, de a haveroméba lessen 5Ovan, neki sem durrog az akra. De mégegyszer, attól függ mit nevezel durrogásnak. Mert néha a pici ropogás belefér.
Ha a gyári dobokkal is durrog akkor a Kipuf rendszered tomitettlen!vagyis valahol kifuj. Ha azzal nem akkor más a gond!
Nincs semmi hangja, csak egy kis halk dohogás meg a motorzaj. Nem kell 160nal menni, h elmaradjon a kipufogó üvöltése
Örülj neki hogy durrog!
nekem nyitott dobok vannak és nem durrog,csak nagyon ritkán. szerintem a megoldás a power commander lenne. vagy vissza a gyári rendszert.
És azzal milyen hangja van? Akitől vettem oda adta a gyári dobokat is ,de nekem az Akrapovic dobok jobban tetszenek.Más megoldás nincs?
Tedd vissza a gyárit, azzal nem durrog.
Sziasztok ismét a segítségeteket kérem,durrog a kipufogó mikor visszaveszem a gázt vagy motorfékkel lassítok. Mitől lehet? És mit lehet vele csinálni?
kitudja,lehet hogy ez olyan robogó olaj amit gilera GP 800-ba ír elő a gyártó