Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez érdekes...nekem még sose volt olyan,hogy ne indult volna pöccre,viszont másik motorral volt már olyan hogy gyertya hiba miatt nem indult hidegen,de csak hidegen. pedig kb. 1 éves ,gyári NGK gyertya volt benne. vettem bele Densot és a probléma azonnal megszűnt. NGK gyertyákat nagyon hamisítják,én kb. 5éve már csak densot rakok minden autómba-motoromba,próbáld meg, hátha...
Ez vadiúj korában sem indult télen( most 7éves, 25 e km).
Még anno a szervízben is széttárták a kezüket, meg nevetve mondták, h úgyse motorozik senki a hidegben, meg hogy ez egy olasz motor és nem erre az éghajlatra van kitalálva. Van a szomszéd várospan egy ismi, neki egy 06os faktori van, azt tanácsolta, h a ram-air nyilláshoz tartsak egy bekapcsolt hőlégfúvót, mikor inditok. Az bevált, nagy tekertetésbe beröffen.
Én télire egyébként telitankolom 100as benyával, mert az jobban aláll
Tele van pomogáccsal.
Nekem is könnyen indult a téli alvás után, szinte szívató nélkül, meg is lepődtem de szerencsére nem durrogott.
lehetséges,hogy megposhadt benne a benzin. vagy melegen beindul?
az enyém vajon miért nem indul hidegben
Kilőtte a pomogácsokat, amik télen beköltöztek a kipuba.
nekem is így indul mindig téli álom után,párat durran aztán minden jó bár én egyáltalán nem szoktam gázt adni.
Tegnap felébresztettem a Millét téli álmából (szeptember óta aludt). Gyújtás rá, kézi gáz(valaki úgy hívja szivató) start. A motor elindúl, durran egy nagyot, furán jár, durran mégnagyobbat, kézi gáz vissza és láss csodát a gép tökéletesen jár. A motort nyári napokon is kézi gázzal kellett indítani. Csak érdekesség képpen írtam
Azért kérdeztem, mert a ti órátok másmilyen. Nekem a markolat túloldalán lévő gombot kell megnyomnom mode állásban.
Ha a gyújtáskapcsolót az
“ON” állásba kapcsolja, a kijelzôn az
aktuális haladási sebesség jelenik meg.
Nyomja meg a „+” nyomógombot, hogy a
legnagyobb sebesség (Vmax), az
átlagsebesség (AVS) és az
akkumulátorfeszültség megjelenjen a
kijelzôn.
Nem tudom, h mit kell nyomkodni, multiméterrel mértem járó motornál az akkusarukon
hogyan méritek? mikor, mit kell nyomni az órán?
ha alapjáraton ennyi akkor :
Az patent.
14.03 V a legmagasabb mért érték. Az jót jelent v rosszat?
érdemes egyébként az összes csatlakozót átnézni,nem csak a barnát... nekem 12-13.7 volt között ugrált a töltés alapjáraton. kiderült hogy az akksi mellett a biztosítékoknál is van egy fehér csatlakozó ami szét volt égve. egy kis forrasztás és 14-14.3 V-t mutatott továbbá beszereztem egy 300forintos töltésjelző kütyüt hogy menetközben is tudjam figyelni hogy állunk töltés ügyileg
Milyen a ti órátok? Méri az is állóhelyben járó motornál a feszkót? Ha az nem mutat 14 voltot, gyanakodhatsz. Igy legyen a sorrend... barna csati, fesszabályzó, ...utána viheted szervizbe, tuti generátor. Szentendrén a Pfvari nagy mester, ird be itt a forumkeresőbe a nevét, soxor leírta a számát.
barna csatlakozót keress,sárga vezetékekkel.
Egyébként tudtok valakit Budapesten aki keni vagja az Rsv-t, mert most vettem 3 hete és át kellenenézni mert,van ez a problémám,és tegnap a jobb idom alol szerintem hűtő folyadék volt... A sapka környékéről jöhetett a mellette levő idom nyilason végi volt huzva a folyadék csík, meg a csizmam,és a lab száramon is... Ez nem természetes dolog ugy gondolom.... :( ezeket kellene megnézni. Köszi! Széles utat!
Köszi! Rájuk nézek mert igy ez nem buli....
genenerátor állórész leégett vagy pedig feszültségszabályzó VAGY ha mákod van csak a csatlakozók égtek meg picit amik a feszültségszabályzóból jönnek ki.
Sziasztok! Most hasonlo gondal küszködöm mint ahogy lovastam az előzőekben! Durrog motorféknél a vas de nagyon komolyan :) Ez Nekem is tetszik mert mindenki megnéz :) De..... Az aksim is megviccelt a minap. Vadiuj aksit vettem bele mert azt hittem aksi probléma van, viszont NEM! Kb 10 inditast bírt ki es megviccelt az is a varosban... :( szoval akkor generator problémam lehet? És lehet ott kellett volna kezdeni,hogy kimérem :( :(
A fagyizóban leszek, majd gyertek.