Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondoltam, hogy nem kapok választ.
Az üzemanyagszintet nem érdemes állítani ha csak nem túlfolyik a karbi. A keverékképzésbe nem ezzel nyúlunk, mert egy csökkentett szinttel csak annyit érsz el, hogy nagyobb légsebesség kell az átemeléshez.
Attól mert "fullra nem ijen az úszód" idézem, még nem mentesít.
Hát ezt beszoptad mert fullra nem ijen az úszóm!
Na erről beszélek csak az okoskodás megy meg a leszólás!
Na csá
1. Inkább azért tart itt a Cagiva hírneve mert nem lehet megcsinálni valamit mégis megcsinálják.
Gondolom nem tudod mi a különbség az úszószint és az üzemanyag szint között.
Ettől függetlenül igazad van, mert visszanézve a képet az MD-ben tényleg a japánokhoz hasonló megoldással állítható az úszó. Csak hiába állítunk valamit ha nem tudjuk ugye milyen szerepe van, de legalább a próba megvolt.
Egyébként a dellorto karburátorokban általában nem ad meg a gyár ilyen lehetőséget, hanem vásárolhatsz magadnak könnyebbet.
2. Gyenge sejtésem, hogy a két ütemű motor statikus működését se tudnád nekem elmondani, nem hogy a karburátor működését. Ami nem baj, csak ne mondjuk ki valamire, hogy egyszerű, csak mert kevesebb alkatrészből áll. Vagyis ha azt hiszed a kétütemű motor működése egyszerűbb mint a 4 ütemű társáé, akkor tévúton jársz.
Figyelhettél volna jobban összeszerelésnél, ha ez nem tűnt fel.
1az ilyen nagy okoskodók miatt tart ott az ország ahol most van hogy mindenbe beleszólnak és megmondják hogy azt nem lehet pedig igen!
2.igen is lehet rajta állítani a szinten, látom te sose láttál még ilyet!
3.csak is 2t szerelek 4t nincs meg a kellő tudásom!
4.meg van a hiba Alaplapon az egyik kábel nem érintkezett normálisan azaz szinte le volt szakadva csak a szentlélek tartotta. Gázt adtam és a kábel szépen járt.
Na erről ennyit
Nekem úgy tűnik te vagy a kókány, már megbocsáss. Semmi baja a Cagivának, csak azért van les-zarozva mert a hozzád hasonlóak szerelik.
Tudhatnád, hogy a közép tartományt a tű határozza meg. De jó, hogy nincs légsebesség, ha alapjáratról teljes gázt húzol.
Tehát ha lassú gázadás mellett is ezt produkálja 1/4-ed gáz alatt , akkor figyelmedbe ajánlom az alapjárati rendszert és a letörést a tolózáron.
Azért arra még kíváncsi vagyok, hogy a műanyag úszón, hogy vettél lejjebb a szintből.
Ha szerelsz a haveroknak, akkor ha egy sor 4 karbival baj van, mond, hogy nem érsz rá. ;)
1.: Mérj töltést
2.: Ha nincs töltés akkor keresd meg a generátor csatlakozóját, álló motornál húzd szét, és mérj bele, hogy mekkora a váltakozó feszültség.
Nem feltétlenül generátor, lehet fesszab is.
sziasztok segitséget kérnék lenne egy hrd 1985s sportmotorom abba keresek dugatyut méret szerint a mito é 56x 50.6 megegyezik leirás szerint de nem tudom hogy magasság s gyürüstift stimmel e ha esetleg lenne valakinek egy sérült mintának az érdekelne mert nem akarok 20-30e venni mintának elöre is köszönöm
Nem arra gondoltam, hogy letakarással állítsa be, hanem, hogy diagnosztizálja vele, hogy szegény vagy dús-e a keverék és ki tudjon indulni valamiből.
bocsi nem vákum hanem power
Egy baj van hogy nincs power motorom a másikról még nem szedtem le.
De érdekes eddig jó volt igaz csepegett a benzin a pufóból de ment faszául . kb 3napja a szinten állítottam azóta csak néha csepegett tegnap indítottam hörög puffog stb , ha vákum probléma lenne akkor eddig is ezt csinálta volna szerintem
Hát ha évek óta motorokat szerelsz akkor csak rájössz hogy valami a karburátorral van nem? Ha a kipufogó vég is benzines és melegen fullad meg durrog.Nem tudom hogy az MD powerjetes e de ha igen az is lehet a gond.A powerjet a főfúvóka előtt van külön kehelycsővel és fúvókával azt nem tű szabályozza hanem a vákum.Az is lehetséges hogy rosszul van összerakva a power szelep.7ezer alatt ha nyitva van akkor pontosan ezt produkálja.Nem pörög csak fullad és nem égeti el rendesen a benzint mert tul hamar van nyitva a kipufogócsatorna.Nyugodj le és nézd át azt a gépet tisztafejjel Meg lesz ott a gond előbb utóbb
Ezt a hulladékot vettem 35e karácsonykor kb 2hete újítottam fel kb 50e költöttem rá, dúrván 25km mentem vele hiba mentesen.
Van még itthon, cagiva freccia c12, cagiva ar 350 rendszámos, yamaha dt 125-r, suzuki tsr 125, ezeket mind én raktam össze +amiket a haverok hozna javítani, kivétel a ar350 meg van 2éve eddig csak tankoltam +olaj és szűrő.
De ez viszi mindent pedig ugyan az a blokk mint a c12
legfelső rovátkába van!
Semmit nem változtat, pár éve motorokat szerelek kókány mocskokhoz meg nem fogom vinni itt sorra basszák át az embereket.
motor generál stb soha nem okozott gondot.
De már a faszom is kivan ezzel a retekkel. Most már ha bemelegszik dadog hörög , gázt adok fullad , durrog mint egy nemnormális.
Kompreszió jó most raktam össze. vagy a gyújtás szart be vagy valahol le testel. de addig fog idegesíteni míg kimegyek belocsolom benzinnel majd begyújtom utána hátha nem fog hörögni fulladni.
Szívótorok letakarással ne is próbálkozz Az nem beállítás... igazábol nem is tudom milyen módszernek nevezzem na mindegy Először tedd lejjebb a súbertűt (rögzítő lemezt fentebbi horonyba a tűn) igy kevesebb benzint fog kapni
A hengert le lehet húzni a blokk kiszedése nélkül?
Próbálj meg keresni gyári leírást és az ott szereplő méretekből indulj ki. Ha nem találsz akkor meg próbálkozz, húzz rá a kritikus fordulaton egy kis szivatót, ha nem javul akkor valószínűleg szegényíteni kell a keveréket, vagy szívótorok letakarásával is lehet próbálkozni (csak ne takard le a mellékjáratokat). De egyszerűbb volna olyanhoz vinni aki járatos a karburálásban, mert nagyon összetett a téma.
Az a baj vele hogy a végdobból fekete olajos benzin csepeg.
Kb 3e-től 6e-ig dadog majd utána kezd el húzni de akkor kegyetlenül.
Úszó szinten állítottam így kevesebbet kap most már annyira nem csepeg de ugyan úgy ledadog.
Hiába fogja most valaki leírni neked hogy az ő karbijába hanyas fúvókák vannak kb semmit se érsz el vele.28 as phbh bol van ND,RD,BD,MD ez mind más ezenkívül mindbe más méret az összes fúvóka,a tű,kehelycső,ovál illetve kerek torkú.Továbbá hengerböl is több féle létezik 60433.66650,73037,a0401 ez mind más kerekterisztikájú.Hengerfej szintén többféle létezik ahogy rezonátor is.Ezek mind befolyásolják a működést és mind más beállitást igényel.Tehát egy látatlanba kiválasztott fúvókaszettöl nem lesz jol beállítva a motorod.Ez a módszer működött a simsonnál ahol egykaptafa volt minden de ennél nem.
diagnózis a következő: 2 hetes aksi menet közben lemerül.. valakinek volt már hasonló probléma? szerintem egyértelmű hogy generátor baj lesz csak kíváncsiságból kérdezem hogy érdemes-e másfelé is kutakodni
Csak ennyi van rá írva
Holnap irok
phbh28-ból is van több féle, jó volna tudni a pontos típust
Hello. Cagiva super city125-höz hanyas fúvókák kellenek? Dellorto 28 karbi van rajta
Köszi!
73037-hez rakhatsz pupost vagy laposat is,ugyhogy hengerfejhez valaszd a dugot.