Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem nagy dolog az egesz a meghajtast egyszeru megoldani... csak siman megforditottam a kereket es ennyi...igy kerult alolra a feknyereg az elso telok meg gpr-rol szarmaznak csak h ne essetek tevedesbe h esetleg h a vaz nem primae. de az adatlapomon latszik a videokon tobbet lehet latni mikor meg csak alakuloban volt...
Mindig felvidít ez a motor.
Nagyon gyilkos lehet, kár érte hogy eladod.
Azért valami újabb videót csinálhatnál róla, főleg úgy, hogy kicsit meg is hajtod.
A hajtást a legegYszerűbb megoldani.
Megfordítod a villát. Lásd csongleee Prima-ját.
A blokk felfogatással van a legnagyobb gond.
De ha hegeszteni tudsz, akkor pontos mérés alapján meglehet oldani.

De én az átépítések terén mindig úgy gondolkodom, hogy ha lúd, akkor legyen kövér.
Mito blokkot bele. Nem hiába az autóm is úgy van építve. Nem értem miért kéne bele egy minarelli blokk.
Mivel jobb?
Ha valaki ért a 2t motorokhoz, akkor ez a Cagiva motor is jó lehet.
Én csak elméleti síkon, de a kihajtás pont a másik oldalon van.
A felfogatási pontok sem jók, de nem lehetetlen.
Ha lenne üres AM6-os blokkom már megpróbáltam volna, de nincs.
Sziasztok vlaki próbált már am6-blokkort belevarázsólni egy prímába mert azon gondolkoztam hogy bekle menne-e úgy hogy a mostanit kiveszem és belerakom a másikat?
Köszi a tippet.
Azt nem lesz egyszerű, beszerezni.

borsikiki@freemail.hu
Írj neki egy emailt, hátha van neki.
Előző Prima-mnak, úgy volt csinálva a hátsó ülése.
Kivágva a formája, majd habszivacs, egy zár, és műbőrrel bevonva.
A semminél jobb volt.
szóval a váltó felöli kis csavarnál amit egy 6-os imbusz fog?
hátsó üllés kellene!
Mit szeretnél Prima-hoz venni?
Sikerült megcsinálni a motort.
Megérkezett a gyújtás állórész, és amint kicseréltem beindult azonnal.
nagyon örülök neki, végre megoldódott a problémám.
Leereszteni igen ott tudod, a nagy csavarnál alól a blokkfélben.
Feltölteni pedig oldalt.
Nem a legkönnyebb, kicsit macerásabb is.
A külön tartályra nem tudom mit értesz!
A váltóhoz kell neked önteni az olajat, hogy kenje a csapágyakat, a tengelykapcsolót és a fogaskerekeket. Szóval egyértelmű, hogy a hajtóműjébe fogod önteni az olajat.
Figyelj oda milyen olajat raksz bele. Ne nagyon próbálj eltérni a gyáritól.
Gyárilag AGIP F1 Supermotoroil SAE 15W50 olajat ír elő.
Én Repsol 15w50 olajat vettem bele, ezzel merem állítani, hogy tökéletesen kiemel a tengelykapcsoló is, nem csúszik meg.
Sziasztok a váltó olajat ugye a motor alján a nagy csavarral engedem le? Feltölteni pedig a motor jobb oldalán a motor oil betöltő nyílásnál tudom? Mert gondolom nincs külön váltó olaj tartály!
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy magyarországon létezik-e olyan bolt ahol lehett prima alkatrészeket kapni?
Nem vagyok benne biztos, de mikor unokaöcsém RS-ét javítottam, akkor kicsit megnéztem azt a blokkot, mert darabjaira kellett szedni.
Most van egy Sintesi-m RV blokkal, de a gyújtórésze nem sokkal különbözik az AM-től.
Na ezt a Ducati gyújtás elég volna feltenni, mert elsősorban az alaplap nem úgy van felfogatva és a lendkerék sem pászol.
A Cagiva lendkerekének kisebb a kúpolása.
Átalakítással felmegy, de ha most nem fog sikerülni, az biztos, hogy átalakítom.
Az am6-os blokkokon lévő gyújtást rá tudod fabrikálni. Még lehet, hogy a gyújtó tekercse is megeggyezik. Azt hiszem a lendkerék (forgó rész) is nagyon hasonló. Csak a forgás irányuk ellentétes, de szerintem működés szempontjából ez lényegtelen.
Szerez egy multimétert és a tekercsektől feljövő világoskék vezetéknek a csatlakozóját húzd szét.
motort forgatva mérjél váltóáramot.
A lentebb írt értéknek kéne ott lennie.
De le is veheted az állórészt. Nézd meg a világoskék, és a sötétkék vezetékeket, nincsenek e valahol megtörve, netalántán elszakadva.
Nem e látsz valami felületi sérült a tekercsen.
De ha a trafóig tökéletesen eljut a megfelelő feszültség, akkor egy gyújtástrafót kell szerezned. Na abból van rengeteg az interneten eladó, olyan 3.500-6.000Ft-ig terjedően.ű
Tekercsből sajnos nem nagy van eladó, egyet találtam, az se olcsó mire hozzám eljut.

Egyszer legyen jó most a gyújtásom, az biztos, hogy akkor szétszedem ezt a régi tekercset, megnézem mi van vele.
Néztem ezt a könyvet.
50V váltóáramot kell ott mérnem. nekem itt lesz a hiba forrása szerintem, mert mikor méregettem és nem volt jó szikra, akkor olyan 10-13 körüli érték jött.

most egy időre várok, mert megrendeltem az állórészt az ország másik feléből, ha megjön kipróbálom. Remélem az jó.
Ha nem, akkor marad továbbra a keresés és veszek másikat.
De nagyon gondolkozom, hogy át kéne alakítani másik gyújtásra.
Köszönöm segítségedet.
Üdv.
Én is szenvedek. Három trafót vettem, de semmi.
Most várom a tekercset.
De egyedül egy embernél találtam csak.
Köszönöm.
Megérkezett.
artur6412@citromail.hu
Szevasztok! Hasonlo problémával küzdök mint G.I.B.I. nekem is gyujtás gondom van.Ha tudnátok küldeni szerelési utmutatot azt nagyon megköszönném.
valaki nem tud elado prima blokkot? olyan ami mukodik is! S.O.S
Köszönöm.
gibi001@citromail.hu

De amelyiket letesteljük, a sötétkék vezetéket? Azon is kell feszültséget mérnem?
Mert nekem ott jön feszültség, de értelemszerűen, ha azt letestelem, akkor ott gebasz lesz.
Mindegy most kiszedtem az állórész tekercseket, mert most keresek használtan.