Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért van fordítva, mert nem Prima váltó hanem 50ccm-es Cocis, Tamanaco, vagy Elefefánt.
Szerintem.
Nem tudom sajnos, hogy miből vettem, aki hírdette, azt mondta Prima.
De pászolni, pászolt, meg ugyanolyan volt a service manualban.

A léptető villát meg nem lehet fordítva tenni, mert az egyiken egy villa van(kuplung felőli), a másikon meg kettő villa van(a kihajtás felőli)

Végülis mimden jó, megvan a 6 sebesség, jó hangja van, nem dobálja, könnyen veszi, csak épp fordîtva működik.
Akkor lehetséges, hogy a léptető villákat raktad fel fordítva a tengelyre. Egész biztos, hogy Prima váltót fabrikáltál bele?
Nem raktam fel fordítva.
De mivel fordítva működik, ezért megpróbáltam fordítva feltenni, és nem lehet feltenni úgy, hogy kapcsoljon is. Ez így marad szerintem.
Fordítva raktad rá a váltó kart
Hello
Tudna segíteni valaki?
Kicseréltem a váltót 6sebességesre, de fordítva vannak a sebességek. Ez mitől van, mit szúrtam el?
Egyes föl, többi pedig lefele.
Készül a blokkom.
Csapágy csere és 6-os váltó beépítése.
5eFt
egyebkent piszok jol gyorsul a mito blokkal....
Mennyiért adod azt a konzolt a karral?
Kár érte.
mar oda adtam egy supercytis havernek egy az egyben az egesz blokkot nekem ugysem volt szuksegem ra
Hello
Már megint Prima-m van.
Jól megy a Mito blokkal?
Nincs felesleges alkatrészed? 6 sebességes blokk, karburátor?
szeva neked is primad van
Szia

Az Én kuplung karom is ott volt eltörve, de már ki van cserélve egy újra. A feszítőnél nincs eltörve. Ott egy réz lemezke van a házban.

Üdv.
Hello
A baloldali markolatról érdeklődöm.
Nekem a kuplungkarom, elvan törve, meg ahol bevan fűzve a bovden, ott van egy feszítő, az is elvan törve. Ezek neked jók, mert a képen nem látszik olyan jól.
Köszi.
Ez volna az új Prima-m, van vele munka, de szerkezetileg egyben van.
Kipróbálom ma a robogóm akkumulátorjával, és bikakábellel megmérem a töltését, úgy hátha nem fogja zavarni a multimétert.
Köszönöm eddigi segítségedet.

Tudsz nekem egy képet küldeni a gázkarnál, azt a részt, ahol a bovden csatlakozok egy feszítőn át, mert hiányzik nekem.

Meg a kuplung felőli markolatnál a bovden feszítőt.
Szia, elkelt már.
Sziasztok! Keresnék NEM törött, NEM hiányos komplett idom szettet, Prima 50-es-re. Nem baj, ha a fényezése hibás, egyedi színűre szeretném fújni! Előre is köszönöm! Árat mindenféle képpen írjatok!
Akksi nélkül is kellene működnie, de ha ugyanaz a jelenséget fogja produkálni akkor zárlatos az akksid. Nekem van egy plusz feszültség szabályzóm, csak az a baj, hogy messze vagy tőlem (~75km)
Volt egy kis időm és nézegettem a töltést de nagyon felidegesített.
Szétszedtem minden csatlakozót, a gyújtáscsatlakozót is, de nem boldogultam vele. Nem tudom emlékszel e, ugyanígy volt a régi primámmal is. Amint egy kis gázt adok, elmegy a világítás. De legalább működne már a világításom, mert így nem lehet vele közlekedni.
Szerintem a feszültség szabályzóm lesz a rossz, de az a baj, még méregetni sem tudok, mert ha a multimétert a közelébe viszem, meghülyült teljesen.
Nem tudom, de akkumulátor nélkül fog ez működni normálisan?
Megnéztem a szervizkönyvében 3 dl olajat ír, de most összesen az első teleszkópban, vagy száranként?
Mert száranként kicsit sokallom, meg már az elejét is raknám össze fele.