Utcára DRZ ez az öt évente meg nem a kortól hanem a km-től függ de én ugy tom ez csak a régi wr 426osok hibája! Volt egy teszt a motorrevüben amiben S-drz-t husszutávteszteltek...Volt a szaharában turáztak sokat vele meg beállt egy rutinos versenyző az enduro ob-ra és valami első tízben végzett szóüval a lóerő nem minden..
Sziasztok!
Főként utcai használatra szeretnék venni egy endurót. Drz tűnik a legjobb vételnek, mert mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható, de végülis az "csak" 40 Le. Nagyon tetszik nekem a wr is, csak félek, hogy szervízigényes. Tudna valaki mondani valamit a wr-ről? Mennyire megbízható? Milyen időközönként szükség szervízelni? Van-e valamilyen típushibája? (azt hallottam, hogy kb 5 év elteltével váltót kell bennük cserélni, bár én ebbe nem nagyon hiszek) Írjátok le légyszi a véleményeteket, hogy melyik jobb vétel, főként utcai használatra!
Köszi előre is
Akkor itt az idő hogy kiprobáld őket!
Itt van egy kis padon mért teszt,itt csak a 450-es RXV-ről van benne szó,nem az 550-ről ami még egy 10LE-vel erősebb!
we just did a test run on our demo SXV 450, those bikes are NO JOKE! 48 TRUE HP (approx 55HP dynojet) at the tire, and its just de-restricted with about 300 miles on it and pump gas. In comparision, a fully built (grenade engine) CRF450 with U4 fuel made 42HP, a stockish CRF450 is mid 30s, a built YZ450 we tested is around 40HP, Jon"s 640 Duke II with 41mm FCR carb was 48HP. On a tight track, a SXV450 would give a SV650 a run for its money for sure......I just cant wait until the 450 gets mapped....it will be MUCH better when we"re done.
Najó a kollegáknak néha elhintem hogy rohatt nehéz egy dög De csak azé hogy tuggyák mér megyek a második harmadik helyen 250esemmel bérelt első helyem volt ugye szpáj?
Kökemény crossmoci az nem utcai!
Tod azok a versenyzők és az ídőre hajtanak.
Főként utcai használatra szeretnék venni egy endurót. Drz tűnik a legjobb vételnek, mert mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható, de végülis az "csak" 40 Le. Nagyon tetszik nekem a wr is, csak félek, hogy szervízigényes. Tudna valaki mondani valamit a wr-ről? Mennyire megbízható? Milyen időközönként szükség szervízelni? Van-e valamilyen típushibája? (azt hallottam, hogy kb 5 év elteltével váltót kell bennük cserélni, bár én ebbe nem nagyon hiszek) Írjátok le légyszi a véleményeteket, hogy melyik jobb vétel, főként utcai használatra!
Köszi előre is
Itt van egy kis padon mért teszt,itt csak a 450-es RXV-ről van benne szó,nem az 550-ről ami még egy 10LE-vel erősebb!
we just did a test run on our demo SXV 450, those bikes are NO JOKE! 48 TRUE HP (approx 55HP dynojet) at the tire, and its just de-restricted with about 300 miles on it and pump gas. In comparision, a fully built (grenade engine) CRF450 with U4 fuel made 42HP, a stockish CRF450 is mid 30s, a built YZ450 we tested is around 40HP, Jon"s 640 Duke II with 41mm FCR carb was 48HP. On a tight track, a SXV450 would give a SV650 a run for its money for sure......I just cant wait until the 450 gets mapped....it will be MUCH better when we"re done.