Vannak olyan öreg szakik, akiknek a tudását el kell ismerni. Autós és motoros szakmában egyaránt találkozok ilyenekkel. Nem mi találtuk fel a spanyolvigaszt...
Szal ő japánba küldte postával a hengreit nikasiloztatni, amik év közben gyűltek össze. Ott megnézték, hívták, melyik mennyibe kerül, kell-e-lehet-e javítani. Azoknak a minősége is ingadozó volt. Namármost, ha japánban nem csinálják meg 100%-osra, akkor sehol sem... Még ha apait anyait belead is a gépműhelyes. Nem biztos, hogy csak rajta múlik. A power és a többi alkatrész helyének kopásait pedig már abszolút nem javítják.
A fiairól nem nagyon szokott mesélni az öreg, csak versenyekkel kapcs. inkább. Van egy régi vidije: lakásban előszobában rakja össze a yamaha 250 spec gépet, a körfolyosós lakásban a 2.-on; gyerek meg a szerszámosládán ülve majszolja a kiflit...
Tapasztalat...
Az öreg nem krosszmocikkal foglalkozott, hanem kőkemény 125-ös GP gépekkel, amik 60le-t tudnak. A 250-esek meg 300 felett tudtak egyenesekben. Az 500-as 4hengereskről nem is beszélve. A henger tartóssága pedig anyagválasztás függvénye. Egy 125 persze, hogy jobban kophat, de egy 250-nél ugyanazt tudhatja. Én is vettem hüvelyt 1x a kawámba, ami nagyon szar volt(habár wiseco-tól jött), de aztán ment az öreghez...
Az öregről pedig nagyobb tisztelettel kéretik beszélni! Nem ismered sem őt, sem a munkáit!
Szal ő japánba küldte postával a hengreit nikasiloztatni, amik év közben gyűltek össze. Ott megnézték, hívták, melyik mennyibe kerül, kell-e-lehet-e javítani. Azoknak a minősége is ingadozó volt. Namármost, ha japánban nem csinálják meg 100%-osra, akkor sehol sem... Még ha apait anyait belead is a gépműhelyes. Nem biztos, hogy csak rajta múlik. A power és a többi alkatrész helyének kopásait pedig már abszolút nem javítják.
Hosszú időre 11 sör, az nem sok. 1 órán belül- na az sok
Az minimum 10 perc...
Eddigi csúcs 50 perc körül volt és ő hívott
Áruló..
Az édesapjával még nem találkoztam, viszont legendákat már hallottam róla, le a kalappal előte!
VISZLÁT
Azt dughatják (baszhatják
Az öreg nem krosszmocikkal foglalkozott, hanem kőkemény 125-ös GP gépekkel, amik 60le-t tudnak. A 250-esek meg 300 felett tudtak egyenesekben. Az 500-as 4hengereskről nem is beszélve. A henger tartóssága pedig anyagválasztás függvénye. Egy 125 persze, hogy jobban kophat, de egy 250-nél ugyanazt tudhatja. Én is vettem hüvelyt 1x a kawámba, ami nagyon szar volt(habár wiseco-tól jött), de aztán ment az öreghez...
Az öregről pedig nagyobb tisztelettel kéretik beszélni! Nem ismered sem őt, sem a munkáit!