mocsok habár ott a sm topicban most 1 felni... a fekete narancs,azon is látszik hogy néha megcsapta a lánc...na mind1...ha nagyon tré lesz már a felni akkor kap egy 4.25öst.
morgen ! este nem bírtam feljönni és belehúztam a rudimat ........
na gyurika mégegyszer .........
neked a ktm -nél nem menesztős a lánckereked hanem fixre oda van csavarozva a kerékagyhoz mint pl. a crossgépeken.....
ezért a hézagolás is probléma mert ha a csavarok alá pakolt mondjuk 3-5 milliméteres alátéttel (persze a kívánt lánc/felni oldaltávolságot így sem nyered meg).... de eléred , hogy kicsit keresztbe fog futni a láncod ami nem jó mert a két lánckeréknek egyvonalba kéne lennie..........mivel az első lánckereket nem tudod kijjebbhozni mert nincs elég hely a váltótengelyvégen , de ha tudnád is akkor meg elől a vázat belülről kezdené szeletelni a kijjebbvitt lánc.....
de a te problémád az lesz ezzel a hézagolással/ami a fő baj/ , hogy leemeled a lánckereket a tehermentesítő karikáról..... végülis az a kerékagy nagy átmérőjű lépcsős kiugrása amire rámegy a lánckerék közepén a nagy luk ............. és csak a csavarok fognak tartani ..........azt meg feszegetni fogja és lelazul stb....tehát szopol
szóval keretek közé vagy szorítva rendesen ........... kicsit túl vannak ott már a húrok feszítve a széles feni/gumival és egy normális váz /lengővillába van mindez beültetve .......ami megszabja a határokat ..........a kókánynak meg nem látom értelmét mert többet ront mint egy nem odavaló vastagabb gumi segíthet ....persze ha segít esetleg ...se
mert azon is gondolkozzatok el , hogy itt már a felnit darálja a cucc ......kis kókányolás akkor férne bele esetleg /se/ ha pl. csak a gumi széléhez érne hozzá a lánc néha .......de itt már a küllőket is enné csak még pár kilométerig még eltartja a felni
ez a 22-es csapdája ........
Zé,még mindig nem válaszoltál szóval csak a lánckereket akarnám kijebb hozni 2-3 mmt hogy ne egye meg a felnit... Chevy meg a többiek,ti is írhattok nyugodtan.
kicsit elhagytam a csavarokat, és majdnem továbbmentem a házunk előtt 100-120al
minden esetre meglepődtem, mint az akciófilmekben amikor nemfog a fék elsőfékkel persze meg tudtam álni
na gyurika mégegyszer .........
neked a ktm -nél nem menesztős a lánckereked hanem fixre oda van csavarozva a kerékagyhoz mint pl. a crossgépeken.....
ezért a hézagolás is probléma mert ha a csavarok alá pakolt mondjuk 3-5 milliméteres alátéttel (persze a kívánt lánc/felni oldaltávolságot így sem nyered meg).... de eléred , hogy kicsit keresztbe fog futni a láncod ami nem jó mert a két lánckeréknek egyvonalba kéne lennie..........mivel az első lánckereket nem tudod kijjebbhozni mert nincs elég hely a váltótengelyvégen , de ha tudnád is akkor meg elől a vázat belülről kezdené szeletelni a kijjebbvitt lánc.....
de a te problémád az lesz ezzel a hézagolással/ami a fő baj/ , hogy leemeled a lánckereket a tehermentesítő karikáról..... végülis az a kerékagy nagy átmérőjű lépcsős kiugrása amire rámegy a lánckerék közepén a nagy luk ............. és csak a csavarok fognak tartani ..........azt meg feszegetni fogja és lelazul stb....tehát szopol
szóval keretek közé vagy szorítva rendesen ........... kicsit túl vannak ott már a húrok feszítve a széles feni/gumival és egy normális váz /lengővillába van mindez beültetve .......ami megszabja a határokat ..........a kókánynak meg nem látom értelmét mert többet ront mint egy nem odavaló vastagabb gumi segíthet ....persze ha segít esetleg ...se
mert azon is gondolkozzatok el , hogy itt már a felnit darálja a cucc ......kis kókányolás akkor férne bele esetleg /se/ ha pl. csak a gumi széléhez érne hozzá a lánc néha .......de itt már a küllőket is enné csak még pár kilométerig még eltartja a felni
ez a 22-es csapdája ........
link
itt egy drz, igaz ez supermoto
minden esetre meglepődtem, mint az akciófilmekben amikor nemfog a fék
aki ilyen és még undorítóbb vidikre kíváncsi link
Mély, belsőséges