Cső Csabi
Nem tudok semmi érdemlegeset.Szar az idő is (szemereg),meghát dolgom van nekem is délután,úgyhogy kihagyom a mai napot.Majd jövő hétem.
De ti hogyhogy nem mentetek Tatára?
A gyereknek ott indulnia kellett volna.
Zoozee rávilágított a lényegre!
Egy motor állapotát,és a gazdája hozzáértését legkönnyebben és legszembetűnőbben a kerekek állapotából lehet kideríteni.
Ha egy vásárlandó motornak oda vannak a kerekei,számomra az a gép le van írva!
A többi része sem lehet valami nagy szám.Csak ki van fényezve eladásra.
a kerékcentírozásról fontosnak érzem szólni
ha csinálod /inkább ne/ akkor ha a felnibe nincs butkta/belapolás/ha van akkor ezt kikalapál kigörgőz présel/.......akkor először a tojást kell kiszedni utána a nyolcast .....törekedni rá , hogy küllők egyformán feszesek legyenek és arra is , hogy ne érjenek be a küllővégek a gumiágy felöli részre /bár ez bringáknál szokott/ .........sajnos közel egy élet kell hozzá mire profi leszel benne/egész családom ezt csinálta apám és nagyapám és nagymamám/ ő biciklikerekekkel / is környékbeli legendák voltunk /inkább ők / én a satupad alatt nőttem fel sokat láttam, segítettem, csináltam ..... tudom mit kell/kéne csinálni mindenem megvan hozzá de ennek ellenére se nagyon erőltetem inkább csak magamnak meg szűk társaságnak/.........jó küllőkulcs fontos, hogy ne forduljon le a sarka a küllőanyának .......ja és nem árt ha van egy centírvillátok a satupadon .....meg egy spéci küllőfogó is kell mert általában a kerekekkel az a baj hogy már akkor hozzák mikor kiszopódott az agyrészében a küllőfurat meg a küllő fején a szakáll és forognak a küllők és semmit nem tudsz velük csinálni /ja fasza nagy csípófogó is kell ilyen esetre/ mert a menet általában rohadt ........amÚgy ezzel kéne kezdeni a centírozást az anyákat mindkét végérőletisztítani és beolajozni vagy wd 40 es kezelés picit állni hagyni ..........
"hogy már akkor hozzák mikor kiszopódott" ...na ez lenne a legfontosabb , hogy ne erőltessétek mert az időben elvitt nem tÚl szar kereket 2000 -ért meghÚzgálják .............az otthoni tákolmányokat meg sokért csinálják főleg ilyenkor szokott kelleni bele sok küllő meg anya
Úgyhogy mikor mosod a motort megpörgeted bakon a kerekét és megkocogtatod finoman villáskulccsal és egyből kijön a laza küllő hagja ....vagy a kereszteződéseknél össze nyomkodod a kezeddel és érzed ha valamelyik laza ........időnként ezt kéne ellenőrizni inkább.........és ha laza azt egyből orvosolni
bocs a szakoktatásért de fontosnak éreztem megosztani veletek persze ingyen.........
Há, tegnap nem, de vagy egy hete igen.
Nem tudok semmi érdemlegeset.Szar az idő is (szemereg),meghát dolgom van nekem is délután,úgyhogy kihagyom a mai napot.Majd jövő hétem.
De ti hogyhogy nem mentetek Tatára?
A gyereknek ott indulnia kellett volna.
Szecsubácsi tudsz valamit a pályáról? Vannak kint? Érdemes kimenni? Tegnap volt a gyerek, meg a Lompi. Mint a varacskosdisznók, úgy néztek ki.
Egy motor állapotát,és a gazdája hozzáértését legkönnyebben és legszembetűnőbben a kerekek állapotából lehet kideríteni.
Ha egy vásárlandó motornak oda vannak a kerekei,számomra az a gép le van írva!
A többi része sem lehet valami nagy szám.Csak ki van fényezve eladásra.
a kerékcentírozásról fontosnak érzem szólni
ha csinálod /inkább ne/ akkor ha a felnibe nincs butkta/belapolás/ha van akkor ezt kikalapál kigörgőz présel/.......akkor először a tojást kell kiszedni utána a nyolcast .....törekedni rá , hogy küllők egyformán feszesek legyenek és arra is , hogy ne érjenek be a küllővégek a gumiágy felöli részre /bár ez bringáknál szokott/ .........sajnos közel egy élet kell hozzá mire profi leszel benne/egész családom ezt csinálta apám és nagyapám és nagymamám/ ő biciklikerekekkel / is környékbeli legendák voltunk /inkább ők / én a satupad alatt nőttem fel sokat láttam, segítettem, csináltam ..... tudom mit kell/kéne csinálni mindenem megvan hozzá de ennek ellenére se nagyon erőltetem inkább csak magamnak meg szűk társaságnak/.........jó küllőkulcs fontos, hogy ne forduljon le a sarka a küllőanyának .......ja és nem árt ha van egy centírvillátok a satupadon .....meg egy spéci küllőfogó is kell mert általában a kerekekkel az a baj hogy már akkor hozzák mikor kiszopódott az agyrészében a küllőfurat meg a küllő fején a szakáll és forognak a küllők és semmit nem tudsz velük csinálni /ja fasza nagy csípófogó is kell ilyen esetre/ mert a menet általában rohadt ........amÚgy ezzel kéne kezdeni a centírozást az anyákat mindkét végérőletisztítani és beolajozni vagy wd 40 es kezelés picit állni hagyni ..........
"hogy már akkor hozzák mikor kiszopódott" ...na ez lenne a legfontosabb , hogy ne erőltessétek mert az időben elvitt nem tÚl szar kereket 2000 -ért meghÚzgálják .............az otthoni tákolmányokat meg sokért csinálják főleg ilyenkor szokott kelleni bele sok küllő meg anya
Úgyhogy mikor mosod a motort megpörgeted bakon a kerekét és megkocogtatod finoman villáskulccsal és egyből kijön a laza küllő hagja ....vagy a kereszteződéseknél össze nyomkodod a kezeddel és érzed ha valamelyik laza ........időnként ezt kéne ellenőrizni inkább.........és ha laza azt egyből orvosolni
bocs a szakoktatásért de fontosnak éreztem megosztani veletek persze ingyen.........
motorozni kellene menni de halálos beteg vagyok ..........köhögésem erősödik nemhogy csökkenne
elmegyek tescoba