amugy olvastam egy másik forumon h a srác is kinait(300 pínz) tett bele a hátsó kerékbe, előre meg Japánt(3-4000 Ft)
és egy év múlva a japán szét ment a kínai meg még bírja, talán cr125 be tette
SKF csapágybolt. SKF-ből 1900 körül lett volna. Ez kínai 315 Ft-ért egész pontosan. Én is csodálkoztam, de mondom, ennyiért kipróbálom. Már három futamot kibírt
Így igaz. Két éve nyúzom. Egy garnitúra gumi, láncszett, légszűrő olaj meg lánckenő. Ja meg némi erősragasztó, mivel esik-kel a bácsi. Ja, meg kerékcsapágy 300 forintért
Egéségedre. A sör nálam is fogy. Annyira, hogy ez az uccsó. Az rmx meg ha kidől a sorból, meg lesz csinálva oszt húzom tovább. Nekem nem kell négyütem, egyre inkább úgy gondolom. Még ha összesen talán hárman is maradtunk a fingógépek között
amugy kurva jol bírják az rmx-ek
az enyémmel 1,5 évig mentem mosz belenéztem és a gyűrűhézag 0,2 mm, ami lófasz
szóval még eennyit el kell mennie
Habár biztos jot tesz neki a gyakori légszűrőbuzgerálás meg a jo olaj
amuyg egészségetekre (éppen sörözök)
főleg a 2008-as amit néztem hát elég ütés mondjuk én kivéve kx250f-el nem mentem azon kívűl az összessel és az összees 4-té 250- jó hobby szinten mindegy melyik de a kawáról az ismik is csak jót mondanak
és egy év múlva a japán szét ment a kínai meg még bírja, talán cr125 be tette
pont most lenne nekem is esedékes kerékcsapágy
csá mindenkinek
és azért benne van az a 45Le
Amugy te krosszra vagy endurózásra használod a vasat?
az enyémmel 1,5 évig mentem mosz belenéztem és a gyűrűhézag 0,2 mm, ami lófasz
szóval még eennyit el kell mennie
Habár biztos jot tesz neki a gyakori légszűrőbuzgerálás meg a jo olaj
amuyg egészségetekre (éppen sörözök)