Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszii zoozee a választ,,így már látom mi a szitu
Hy Laca!
Hali Sanya!

Az alábbi leírást pedig tessék lementeni a kedvencekbe,és hetente belinkelni
Ja!
*szerelésköltség
de elkezdődött a colombo a viasat3 -mon !
hát három járható út van a rossz hengerű csapat előtt

1. vesznek egy vadonatúj hengert ....ebből van gyári és sokesetben elérhető utángyártott.......ez a drágább megoldás.......... ? HUF
2. nekiállnak a nikasilozásnak ez min 200 euró de könnyen 250 -re kerekedik ..../főleg ha javítani kell még a hengerpalástot hegesztéssel +forgácsolással/ mikor azthiszed vége szólnak, hogy még 15000 HUF a postaköltség .
3. megperselyeztetik ez jó helyen 25-30000 HUF


mindhárom esetben hozzá kell számolnod egy dugószettet ez 250-es motor esetében 26-35.000 HUF közé tehető minőség függvényében .....
plusz egy felső tűgörgőskosár kb.2500 FT
tömítés
szerelésköltsség

ettől részletesebben nem írom le ...főleg hetente
Már vége a barátköznek lejöhetnétek a tv-röl!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=74339
Szecsu/Schüll vaterral gondolkoztunk hogy kié?
Zozze,,szal szted érdemes perselyeztetni a hengert,,ha már nicasil nuku,,Yz re értem,,hobby használatra ? én ebben a témához totál sík vagyok azért kérdem
aki viszkető seggel fekszik , az büdös újjal ébred !
4T a tiéd ? amiről beszélünk ?
izé....szoval, pénzet
pénzt
games te mit is akarsz a kawa helyett?
És az enyémre mi a válaszod ha alap dugó nikasilos és mégis van gyárilag hüvely is?
én leszarom....igy is ugyis az lesz a sorsa a hengernem,szoval tökre mind1 az perzse már nem h legyen faszán megcsinálva
Nézem és azon gondolkodom: kegyed tetszik-e már nekem vagy igyak még.
nem írok semmit se

az a baj , hogy szakmailag nagyjából igaz amiről beszélgetnek ............
de.......... ezek a problémák ill. esetleges hátrányai a perselyezésnek azt a társadalmi réteget akik otthonra hobbyra perselyeznek kibaszottul nem érintik mint fő baj forrás .....
itthon inkább találkozom a hanyag vagy semmilyen légszűrőtisztítás és a szar keverékolaj használatából eredő bajokkal mint egy jól megcsinált perselyezés hátrányaival....ezzel kéne jobban foglalkozni mint a motoros halálos ellensége

és általában azok bírnak a perselytémán ekkorákat szörfölni akik a "gondos" gazdik közé tartoznak
Hogy a rákba ne....
Amúgy sejthető volt a megnyilatkoztatásaiból

Jó arc
műanyagból? biztos sokáig bírná sztem ,,de legalább olcsó lenne " Műanyag kovácsolt dugó hmm érdekes megoldás,,még lehet h ezért kapsz majd egy nóbel díjat
Amcsiba a flat track-esek meg a dirt-track-esek is perselyes hengerekkel mennek,mivel nagyobb kompressziót képess elviselni ,mivel a nincs lepattogzódásra esély..ez csakis versenygépekre igaz,ott kell az plus 3-4 ló

Amúgy idő és anyagiakban kifejezve jobban járható út a perselyezés.
A NiCaSiL-t semmi nem pótolhatja...
kiaza stuntmanus hmm?
Ha annyit mondok hogy a motordoki régebben "Stuntmanus" néven írta alá a "receptet" az mond valamit?