hát három járható út van a rossz hengerű csapat előtt
1. vesznek egy vadonatúj hengert ....ebből van gyári és sokesetben elérhető utángyártott.......ez a drágább megoldás.......... ? HUF
2. nekiállnak a nikasilozásnak ez min 200 euró de könnyen 250 -re kerekedik ..../főleg ha javítani kell még a hengerpalástot hegesztéssel +forgácsolással/ mikor azthiszed vége szólnak, hogy még 15000 HUF a postaköltség .
3. megperselyeztetik ez jó helyen 25-30000 HUF
mindhárom esetben hozzá kell számolnod egy dugószettet ez 250-es motor esetében 26-35.000 HUF közé tehető minőség függvényében .....
plusz egy felső tűgörgőskosár kb.2500 FT
tömítés
szerelésköltsség
Zozze,,szal szted érdemes perselyeztetni a hengert,,ha már nicasil nuku,,Yz re értem,,hobby használatra ? én ebben a témához totál sík vagyok azért kérdem
az a baj , hogy szakmailag nagyjából igaz amiről beszélgetnek ............
de.......... ezek a problémák ill. esetleges hátrányai a perselyezésnek azt a társadalmi réteget akik otthonra hobbyra perselyeznek kibaszottul nem érintik mint fő baj forrás .....
itthon inkább találkozom a hanyag vagy semmilyen légszűrőtisztítás és a szar keverékolaj használatából eredő bajokkal mint egy jól megcsinált perselyezés hátrányaival....ezzel kéne jobban foglalkozni mint a motoros halálos ellensége
és általában azok bírnak a perselytémán ekkorákat szörfölni akik a "gondos" gazdik közé tartoznak
műanyagból? biztos sokáig bírná sztem ,,de legalább olcsó lenne " Műanyag kovácsolt dugó hmm érdekes megoldás,,még lehet h ezért kapsz majd egy nóbel díjat
Amcsiba a flat track-esek meg a dirt-track-esek is perselyes hengerekkel mennek,mivel nagyobb kompressziót képess elviselni ,mivel a nincs lepattogzódásra esély..ez csakis versenygépekre igaz,ott kell az plus 3-4 ló
Amúgy idő és anyagiakban kifejezve jobban járható út a perselyezés.
A NiCaSiL-t semmi nem pótolhatja...
Az alábbi leírást pedig tessék lementeni a kedvencekbe,és hetente belinkelni
1. vesznek egy vadonatúj hengert ....ebből van gyári és sokesetben elérhető utángyártott.......ez a drágább megoldás.......... ? HUF
2. nekiállnak a nikasilozásnak ez min 200 euró de könnyen 250 -re kerekedik ..../főleg ha javítani kell még a hengerpalástot hegesztéssel +forgácsolással/ mikor azthiszed vége szólnak, hogy még 15000 HUF a postaköltség .
3. megperselyeztetik ez jó helyen 25-30000 HUF
mindhárom esetben hozzá kell számolnod egy dugószettet ez 250-es motor esetében 26-35.000 HUF közé tehető minőség függvényében .....
plusz egy felső tűgörgőskosár kb.2500 FT
tömítés
szerelésköltsség
ettől részletesebben nem írom le ...főleg hetente
Szecsu/Schüll vaterral gondolkoztunk hogy kié?
az a baj , hogy szakmailag nagyjából igaz amiről beszélgetnek ............
de.......... ezek a problémák ill. esetleges hátrányai a perselyezésnek azt a társadalmi réteget akik otthonra hobbyra perselyeznek kibaszottul nem érintik mint fő baj forrás .....
itthon inkább találkozom a hanyag vagy semmilyen légszűrőtisztítás és a szar keverékolaj használatából eredő bajokkal mint egy jól megcsinált perselyezés hátrányaival....ezzel kéne jobban foglalkozni mint a motoros halálos ellensége
és általában azok bírnak a perselytémán ekkorákat szörfölni akik a "gondos" gazdik közé tartoznak
Amúgy sejthető volt a megnyilatkoztatásaiból
Jó arc
Amúgy idő és anyagiakban kifejezve jobban járható út a perselyezés.
A NiCaSiL-t semmi nem pótolhatja...