Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én azt mondom 250 4t és nincs miről beszélni. Csak hondát ne vegyetek szopás az egész állandó szelep, és hengerfej problémák.
amúgy meg annyira nem is erős a 250 es....
ugye keme?
enduróztam vele
Mikor életemben először voltam pályán, egy 87-es RM125-ösön pöfögtem körbe. Jég volt és hó. Aztán mikor nem haltam meg, felöltem haverom frissen generálozott RM250-esére, 89-es volt. Ment, mint a barom, de nem rángattam, ezért el se estem.
EZ ne tartson vissza, hogy mások azt mondják, hogy NE vegyél 250-est, ha te magad is tudod, hogy ésszel kell vele lenni.

(ha szétcincálod az agyát, a 125-ös is hanyattvág)
elsőre vetted 250-est?
semmi 125-össel kezdés?
meséld nekem hogy mit csináltál mikor megvetted a vasadat ?
én elsőre 250 est vettem...és élek
nincs se msn se skype..
Köszi,Faisst!
esetleg haverodnak van msn -je vagy skype? előre is köszi!

keme:
én is óvatos vagyok! nagyon jó az ösztönöm
homokos pályán szoktam crossozni és ott gyakran 3-asba nyélen megyek de ritkán 4-esbe nyélen!hát kicsit bőg a motor de nem baj.
azt mondták hogy" ha nem akarod összetörni magam akkor ne vegyél 250-ös 2T -t "
inkább maradok 125 -ös 2T-nél vagy 250 4T-nél!
haverom 1,5 szezont ment vele aztán dugócsere,szeleprugók stb...kb 70ropi volt a szervíz
mondjuk az tény hőgy ő alig használja...és h használja,akkor is elég lájtosan..
"de azért 250-ös 2T eléggé erős nekem"

Ez nagyon bölcs gondolat, aki így áll hozzá, annak merem ajánlani a 250-est, mert van esze, és óvatos.
Én full kezdő vagyok, 125-ösöm van, azt kell, hogy mondjam, hogy a 125-ös alacsony fordulaton NULLA, ha üvölteted, akkor meg egyszer csak DURR, mintha seggberúgták volna...
A 250-es nem ilyen alattomos, már félgázokon is nagyon szépen húz, abban igazad van, hogy nagyon ésszel kell lenni vele, de pl. süppedős homokban végigballag stabilan 4-ben ott, ahol én üvöltve megyek a 125-össel 2-3-ban...

Többiek?
Hi!
hát csak egy havert ismerek akinek van 250-ös 2t-je!
de mindegy
nos lehet hogy 4T kell vagy 2T nem tudom
de azért 250-ös 2T eléggé erős nekem
4 ütem...ha baja lesz, inged-gatyád rámegy. És ne csodálkozz, ha a haverok 2T 250-ese rondán odaveri.
Amúgy jó motor.
szasztok!
Nah van egy komoly kérdésem!
RMZ 250-ről van szó!
ez kibirja ha hetente egyszer -kétszer crossozok vele ,tél és esős idő kivéve(ősz is) + félévente szervizeléssel 2 szezont?
Még azt is benyelném, csak vegyék fel a telefont
nekem 21 volt déczinél
öhlins olajjal,szimeringel,porvédővel mosással minden lószarral
Anyaggal együtt olyan 10-15 körülre tippeltem volna szakszervízben.
nekem valamivel olcsóbb volt
15ezer per darab?
Ez azért durva...

http://www.futomu-tuning.hu/?i...
részvétem
értem
Most két első, fordított telóról lenne szó, és CR-ről, az a kis öreg, amelyik az adatlapomon van.
Nincs mit. Ha kell valami csak szólj
de vigyázzál mer Kx-mben bevan heggesztve a hátsóteleszkóp szimmeringje
Szerintetek egy Honda-kereskedés szervize mennyiért cserélné le?
Hát lenne egy-két szavam az anyagkiválasztónak meg az anyagedzőnek
ilyen silányul dokgoznak mattinghofenbe?