Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hova megyünk vasárnap? De én nem merek ám ugratni mióta széttörtem a kezem
kipróbálhatja,persze
csak rajta múlik hogy kiakarja e
Sutyi, gyere ki vasárnap velünk, igyen próbálhatsz egy 90-es CR125-öst, meg egy 86-os CR250-est.
Hogy KX250-est próbálhatsz-e, az Faisston múlik
Gery gépét az ócsai szerviz rakta össze és állította be, úgy hogy a legnagyobb teljesítményt adja le...hát ez leadta
Igaz én még nem mentem crossmotorral, nem is tudom milyen lehet, de igazad van, ezek a 125 2t-k viszonylag jól mennek alsó-közép tartományban is...power alatt is van elég ereje a mókázáshoz. Voltam megnézni tegnap a KTM-et, jól szét van kapva szegény elvileg hétfő kedd tájékán itt a főtengely, aztán össze lesz pattintva az aranyos...fatert megfűztem, hogy eljöjjön velem motorozni Ő a KTMmel én meg Gas Gassal, fasz lesz remélem nem fogunk sokat borulni
*mondjuk az elején az RM250-esen kimondottan féltem.
valszeg azért mert jobban ment mint 625 ösöd
most képzeld el hogy az enyé milyet lép
Abban megegyezhetünk, hogy egy 125-ös crossmotort meg lehet könnyedén csinálni barátságosra is, meg vadállatra is. Áttételezés kérdése az egész. Én 87-es RM125-ön kezdtem, meg néha RM250-esen, mégse haltam meg, pedig nem vagyok valami ügyes.
királyság...akkor csapatunk egy jóóóót
Még szép. Futó leszervezve, dél körül a Kolosy-téren.
Matyi kihozza az eladó CR250-esét, visszük a tiédet, meg az enyémet.
Azért az EXC meg az EC is eléggé különbözik egy "igazi" 125 krossztól!
Én motoroztam bő 12e km-t EXC125-tel, de amikor tavaly(előtt ) kipróbáltam Gery akkori SX125-ét, nem nagyon tudtam hogy ki kivel van...az EXC teljesen jól ment kis fordulaton is és nagyon finom volt az átmenet az alsó és felső tartomány között, az SX-en meg mintha nem gázmarkolat, hanem kétállású kapcsoló lett volna a jobb kezemnél, 8ezerig kb. semmi nem történt, épphogy jártányi ereje volt, onnantól viszont nem győztem kapaszkodni a kormányba, érzésre komolyabbat lépett mint a másfélszer olyan erős 625-ös!
nem az én stílusom...

Majdcsak jön valaki, aki tovább lát az idomoknál.
hejhó
vasárnap akkor némedi?
Mesélhetnék a házfelújításomról és egyéb kiadásokról, ahogy a Fotók galériában leírtam, de röviden:
k*rvára nagyon kellene hirtelen egy kis pénz
Mindenki azért rinyál, mert régi a motorod keme..közben nem is tudják, hogy milyen fasza gép belülről. Mindenki csak az évjáratra megy rá, hátul dobfékes lenne 96osnak hirdetnéd mondjuk 200ért símán elvinné valami makk, aki csak arra megy rá, hogy fiatal motort vegyen. Szóval lehet, hogy szemétség meg minden, de szerintem dobd fel a motorodat 93-4-5ösnek...
Amúgy mire föl ez a hirtelen eladás?
Nem értem miért paráz mindenki, hogy 125 2t nem kezdőknek való, inkább profiknak...szerintem nagyon jól motorozható kis gépet, azt mondja mindenki, hogy nyélen kell vele menni pályán, akkor futsz jó időt, aki amatőr, és most kezd motorozni az úgyse akar egyből a top5-ben lenni, szóval szerintem tökéletes egy 125ös enduro/cross, avval is tud majd olyan jót motorozni, mint egy 250essel, de ez csak az én véleményem...
Nemtom, miért nem veszi meg az enyémet. Jó motor.
Akkor arról lemaradtam...
Úgy emlékszem, az már eldőlt, hogy crosst akar.
Krosszra 125 krossz, endurora 125 enduro. Ha nagyon sok pénze van akkor ugyanezek 250 4T-ben. Sztem.
Attól függ, mire.
Pályára, ha nem tiszta homok az egész, 125.
Endurora 250.
250