Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hallottam már most este... meg kb 119 kört!
jó móka az...majd lesz nekem is,csak adjak el egy motort
na megvolt a pályabejárás ronis?
messze vagyok én a rutinos triálostol, belekostoltam 1 évig nekem tetszett a dolog nagyon,mindenkinek csak ajánlani tudom probálja ki érdemes .

szerintem enyiért nem néz ki rosszul a holmi, főleg ha még alkudni is lehet belőle, persze ez csak egy kép ki kell probálni,
a triálmotorok elég elnyühetetlen szerkezetek.
A lényeg:

az erősített, vastag hűtő+litiumos aksival meghajtott hűtőventillátor, gumilabdák a belső helyett, rekluse kupplung-és ehhez muszály a kormányra szerelt hátsó fék, enduró spéci villaszelepelés, ilyen-olyan védő cuccok. És evans R hűtőfolyadék, a legjobb a világon, magasabb a forráspontja, mint a környékbeli műanyag cuccoknak, és ez vezeti el a hőt a legjobban.

Amit megszokott az usa bajnokságban.
Ma voltak kecskeméti sanyika meg gabulya, 0.51 körüli időt mentek.
Itt a lista:

2 GPS Radios and direstions

4 sets red ebc pads + rear brake line
solid rotor
Brake Pedal Return Spring
brake pedal. & brake snake & Levers,Spare Brake and Shifter

tow rope and Tuggers
Lowered seat

Tire balls
wheel weights

Chain guide
Radiator guards
Skid plate
Bullet Proof Chain Guide
Billet Clutch cover
Carbon Fiber Pipe Guard


Suspension or valving
steering damper and mount
Z bushing and install tool

evans coolant
high pressure cap
radiator fan heavy duty battery


Boyseen flex Grip
Handle Bars, Bark Busters
LHRB
Quick Turn Throttle & Spare Cams,housing ,cable
Graphics (plastic razors, metal razors)

Rekluse clutch + Red Loctite

Filters
jól teszi
Na meglátogattam a mi Zozinkat, él és virul meg motorozik is
Üdv Bálint gazda. Grat az eladáshoz. Mint rutinos triál motoros,mi a vélemény erröl a motorrol? Érdemes ilyennel foglalkozni? Oszt mi lesz a következő vas?

http://www.kepesmotor.hu/fanti...
Szevasz! Meló ezer. Új szerzemény?Az melyik?Crf?Megy mint a disznó,az a dolga.Ez az ünnepnapos hétvége szopatós volt,mert 3 nap csaltak el a srácok napi 4-5 órára.Sőt még tegnap is fejeltünk rá.Fogni alig tudok,erő jön.Hátha észhez térek már
zoozee merre vagy
Jó estét Mester!
Látom megint agyon dolgoztad magad!
Moccolás lesz a hétvégén? Hogy muzsikál az új szerzemény?
Hat Kovács ErVin Zsolt mondta h a husa sokkal jobb extrémben sokkal jobb a tank élhelyezkedése miatt.
nem használnak ürtechnikát erzbergen, de máshol se nagyon...

ez a sok szép szines kütyü az amcsik mániája,
Köszi az infót! Meg Ronisnak is a korrekciót, így már értem miért ugyanaz a KTM EXC 300 meg a BERG TE300
Kéne a műhelye a csákónak, meg ami benne van az is de ezeket a varázsolt fék kuplung kombinációkat én levenném, mert esnék olyat, érdekes lehet ezt megszokni.
Nem gondoltam volna, hogy egy erzbergbe ilyen űrtechnikákat visznek, mezei motorral végig sem lehet menni?
Egyébként grat. neki!
akkor a hétvégén még mentek SM-ezni? sok sikert majd Mikenak!
bazzeg azon az egy karos kuplung-hátsofék verzion ami a suzin van, simán beszartam, nem is láttam még ilyet...
csak tátom a számat hogy ennek a Májki fiunak mi minden technikai csili-vilivel felszerelték a motorjait...

szurkolok neki, HAJRÁ, HAJRÁ..
bár nem vagyok Zéé, de a lényeg hogy csak a Krossz modelleken ált vissza a himbára mert az jobban tolerálja , csillapitja a nagy hirtelen kemény asztalon ugrásokat, nyélgázas rázopadot .

enduroban maradt a pds
több az már Dani, pontosan 1995-ben vette meg a KTM Husaberg AG-t ,és vele együtt a White Power-t. szoval 16 éve már.
jól átvannak alakítva
ok. igyekszem.

Ha tudtok valakit a pestig hazahozna, jelezzetek légyszí.

06-70-314-01-66

Köszi
Tudósítsatok majd erősen (akár itt, akár TT-n)!