Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hálás köszönet!
Ami kétoldalt felmegy a hengerfejhez, az is ott középen a két hűtő között a vázra van felcsavarozva?
Elég masszívnak tűnik, a vázadat még sosem csavarta el?
Ja, én ezt az újat még nem is láttam, a régire emlékeztem, azon másképp volt ez még megoldva (jóval hátrébb jöttek fel).
semennyit nincs utban, 1,5-2 centivel követi végig a rezot.

egy hátránya van hogy megcsinálni legalább 2-3 nap, nem egy egyszerű történet, mivel az 5*30-as savállo nem könnyen hajthato tekerhető,

az enyém kap sokszor és nagyokat, hibátlan holmi, ez a 4.-ik verzio, ez már a bevált modell.

mondjuk senkinek nem állnák neki 50 alatt csinálni 1 ilyet.
A két oldalt feljövő cucc neked nincs útban?
http://www.metalservice.hu/hu/...

itt tudsz venni almg4 lemezt énis innen vettem
az alja AL-MG4 alu ötvözet, a rezo védő pedig 5*30-as savállo.
felrakod a kartervédőt utána először a két vázzal párhuzamos lapos anyagot hajtod meg, fent a vázra fel kell hegeszteni két 6szögböl esztergált kb 15 mm. hosszu belűl 8-as menetes anyát ,alul a kartervédőhöz csavarozod.
miután ez megvan aztán épited fel az oldalakat, összekötőket , elég macerás nagysatu ,legnagyobb francia kulcs, és sok türelem .
mindig mikor egy kész azt ott a helyén rápöttyinted co-val, a végén leszeded és készre hegeszted.
nekem a rezo jobb oldali része kűlön csavarral bonthato.

macerás megcsinálni, de ha egyszer kész utána az összes egyébb védő kacat csak jelenthet neki, nincs többet rezo horpadás,rogyás nyakban.

mindjárt csinálok közeli képet.
Át tudnád küldeni nekem emailben a rezovédődről a képeket? Fent volt nálad fotó galáériában, de most nem találom. Előre is köszönet!
Ügyes srác!
Ez a verseny kéne nekem ahol a tereppel kell harcolni idővel nem szeretek.
S a 4 órás leintés után attól még végig lehet kínlódni magad a pályán? Vagy lezárják és csók, mehetsz haza?
Reggelt!
Jóreggelt
Egykis reggeli dalocska Gázosoknak
http://youtu.be/3jVc8coAUhc
mi is betámadjuk minden nap a héten a medencét, a balaton medencét.
na ezen befostam,

ha egyszer egy ilyen jönne felfelé az öreg futonén 1 keréken tuti eldobnám az agyam

amugy az ott hátul valami potulés? vagy csak volt hogy a sráv tökkel bekostolt a hátsokerékbe ahogy lecsuszott és ezért van ott is ülőke.


esetleg leszorito szárny mint az F1-ben ..
Reggeltet! Ma is kolbász aszaló meleg lesz!
Hamar elrendezem a dolgaimat,aztán betámadom a medencét!
nem fele kilo, pontosan 67 kg,

minden kisebb, futomű is rövidebb karcsubb, a váz is maga a blokk meg egy powerszelep és rezo nélküli, oriási főtengely lendtömegü 6 gangos holmi.
jo reggelt gázosok.
Mi is (részben) ezért építettük ahol csak lehetett régi rossz gumikból (meg mert ezt kaptunk ingyér az egyik szponzortól).
Results – Endurocross 2011, Rnd 2
1. Taddy Blazusiak (KTM)
2. Geoff Aaron (Honda/Christini)
3. Cody Webb (Beta)
4. Mike Brown (KTM)
5. Graham Jarvis (Husaberg) Ennyire más lenne ez az amcsi endúrókrossz, még nem megy neki?
A pálya: http://www.youtube.com/watch?v...
S ahogy a profik mentek rajta
Össze kéne hordani valahova ilyen pályát, de gyanítom, hogy erre felénk, elvinnék tüzelőnek

Ami érdekes benne, hogy lehet az fele annyi kiló?
Kerék ugyan úgy van rajta, meg a futóműve sem sokkal rövidebb,
ennyivel könnyebb lenne maga a triál blokk?
hállóóó! olvastad amit napokja írtam?
párhuzamosan megvolt mindkettő, sokat mentem vele, iszonyat igénytelen kis fogyasztásu szekér, picit több mint 1 évig volt meg, szerettem gazdasági oka volt hogy eladtam.

mai napig eszembe jut főleg motorozások elött hogy hajj dejo is volt a triállal ,pikk-pakk felkaptam a csizmát és már lehetett is menni bohockodni..
enduronál meg csak mire beöltözök az min 15-20 perc...
Na akkor jól sejtettem hogy van a kezükbe egy kis trial technika