Na múltkor írtad kiszeretek az RMX-ből, ha ráülök egy 300as GG ra.
Hát fordítva sült el, még jobban beleszerettem az RMXbe, csak a GG olajos kuplungját irigylem,
de az a bivaly erő ami benne van, nekem nem kell még(RMX be is van még tartalék), itt felénk kimotorozhatatlan szerintem, bár valószínű hozzá tudnék szokni, hogy csak öregurasan elmegyek vele az ereje miatt de hiányozna az a harc, amit leművelek az RMX-en.
A futómű amin mentem, nekem kemény volt, nem volt negatív rugóút se, mondtam is srácnak szerintem lőjje be, a kuplung az nagyon baba, a motorja az meg kegyetlen erős, 3. ba negyed gázon jött ki a kereke, feljebb nem is raktam. Hozzá kéne szokni, én nem tudnék vele menni rendesen, az RMX el agyonverném saját magam, ha ugyanott mennék egy GG 300 al, meg az RMX el, persze csak azért mert ehhez hozzá vagyok szokva, tudom kezelni, a GG300 egyértelműen nagyságrendekkel erősebb, mint az RMX250. Ezt a sok erőt és nyomatékot amit tud a GG meg kell tanulni kezelni, mert hamar hanyatt vág. Egyébként nagyon jó mocc Romcsiba a hosszú emelkedőkön tuti jól jön ez az erő, amit képvisel, ott lehalnék az RMX el kuplung csúsztatgatás nélkül, de itt felénk szerintem nem lehet kimotorozni, ja meg nem is tudnám
pedig azt már megállapítottuk hogy hátra nem túl jó az ac-10 ...dehogy előre micsoda szar...hát ezt se tudom minek gyártják
majd meglepődsz egy fasza elsőkeréktől...
Elől nem olyan vészes ez az AC10, nem mászott még el tempós kanyarban döntve az eleje, bár tény, hogy beülök ilyenkor a tankhoz.
A srácok itt az S12-re esküsznek előre, majd ha ez kuka, akkor már olyat nézek oda.
A Metzler ma is jól teljesített, de ma csak túra volt, ezeket nem lehet levinni az útról se szinte, egyik srác már "sírt" amikor nem volt alatta kijárt földút, pedig nem mentünk extrém helyeken.
Mentek még idén Romcsiba? Gondolom most nem volt aktuális. Jöv hét? Nem mennék, csak érdeklődöm
Majd jövőre, ha a motort sikerült rendbe tenni és lesz kondim.
A maradék 220 ezek szerint adó.
Már a benzinkúton is reklamálni fogok,tankolok 4000Ftért, itthon be akarom keverni a benzint, első 5l ok, de a második már csak 4,5 L re jön ki. Pedig a 95 ös 400 Ft alatt van, azaz 4000Ft ért 10L-t meg kéne kapnom.
Napot!
Basszák meg az óraállítgatást megbeszéltük a srácokkal, hogy 11 kor start, nyakam töröm, hogy odaérjek, erre sehol senki, aztán csak kiderült, hogy még csak 10 óra
Néha majd beütemezek ilyen sétákat, jólesett a sok szopó extrém után, meg valószínű a motornak is, kicsit ki lett égetve a kipuff a sok tempós szakasz miatt.
Hát fordítva sült el, még jobban beleszerettem az RMXbe, csak a GG olajos kuplungját irigylem,
de az a bivaly erő ami benne van, nekem nem kell még(RMX be is van még tartalék), itt felénk kimotorozhatatlan szerintem, bár valószínű hozzá tudnék szokni, hogy csak öregurasan elmegyek vele az ereje miatt
A futómű amin mentem, nekem kemény volt, nem volt negatív rugóút se, mondtam is srácnak szerintem lőjje be, a kuplung az nagyon baba, a motorja az meg kegyetlen erős, 3. ba negyed gázon jött ki a kereke, feljebb nem is raktam.
majd meglepődsz egy fasza elsőkeréktől...
Mennél te, ha lenne motor, hajt a véred
A srácok itt az S12-re esküsznek előre, majd ha ez kuka, akkor már olyat nézek oda.
A Metzler ma is jól teljesített, de ma csak túra volt, ezeket nem lehet levinni az útról se szinte, egyik srác már "sírt" amikor nem volt alatta kijárt földút, pedig nem mentünk extrém helyeken.
de még folyik taknyom ..aztán nem akarok most visszafázni...menni viszont mennék...
kicsit reggel azért falaztam a bágerbe ..
Térded? Mankó kell még?
Majd jövőre, ha a motort sikerült rendbe tenni és lesz kondim.
Már a benzinkúton is reklamálni fogok,tankolok 4000Ftért, itthon be akarom keverni a benzint, első 5l ok, de a második már csak 4,5 L re jön ki. Pedig a 95 ös 400 Ft alatt van, azaz 4000Ft ért 10L-t meg kéne kapnom.
de ott kőröztem párat csak úgy hobbiból...kölcsönmotorral...a biztonság kedvéért
Ezzel a hajjal nagyságrendekkel jobb
Milyen volt? Hogy bírtad?
Ennyi KTM-et, ott árválkodik egy suzuki.
Basszák meg az óraállítgatást
Néha majd beütemezek ilyen sétákat, jólesett a sok szopó extrém után, meg valószínű a motornak is, kicsit ki lett égetve a kipuff a sok tempós szakasz miatt.