Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ne a sztenderkapcsit kösd ki, hanem azt a relét, ami akkor kattog, mikor a sztendert kapcsolgatod, meg a kuplungot.. Azt zárd rövidre, és akkor mindenképpen mennie kell!
Ha gondolod csinálj a lábairól képet, megmondom mit köss hová!
nem motorozott, hanem dolgozott, csak egy kissé zavarosan mesélte el.. olyan Viktorosan...
ez nem jo...

mi lett a könyöködel.. ?
Te most Ausztria vagy Ausztrália?
Az osztrákok ide járnak hozzánk, mert kilövik őket, ti meg kimentek és semmi cseszegetés?
Várjuk a beszámolót
Mivel motoroztál?
Akkor már csak Ronisnak kell felépülni, jobbulást!
Jó estét!
Csatlakoztam én is a sérültek közé, szétment a bal könyököm, nem tudom hol
Motornak is annyi, ha nem lenne Robi meder a neve, elnevezném MZ(motor zabáló) medernek. Fékpedált letörte egy kő, csizma szétszakadt, hátsó felnim megrepedt, meg egy küllő elpattant, a kerékben megint van olyan 8, hogy a gumi a láncot nyaldosta, ott küllőztem meg tapostam helyben vagy fél óráig, mire úgy ahogy el tudtam vele indulni.

Terepes006, kicsi az esélye a hétvégéi közös hajtásnak, de majd még írok, mi újság.
szóval a sztender kapcsolót hogy tudom kikötni? úgy néz ki a dolog mintha egy km óra spirál lenne a szerkezet. 2 kábeles. http://www.advrider.com/forums... ezt magyarázzátok el!
akku jó,egy bizti el volt deformálódva,kicseréltem,de ugyanúgy produkálta a jelenséget. talán akkor kevésbé produkálja,ha pörgetem a gépet.
a sztender kapcsolót ki akarnám kötni... rátettem a 400asét,azzal is uyganezt produkálja. hogy tudnám kikötni? 2 vezeték megy bele, uygebár össze kéne kötnöm az áramkört, hogy fix legyen.
valami ilyesmi lehet.. az a relé csak egy másodlagos blokkolókör, ha egyáltalán leállítja a motort.. lehet hogy csak indítani nem engedi.. ezer féle megoldás létezik, de az a műszercsopi áramát soha nem veszi el.. esetleg üzemanyagot, gyújtást, vagy önindítót tilt. úgyhogy nem ott kell a hibát keresni..Nézd meg a biztosítékokat, kosztól, víztől lehet kontaktos az is...akkusarut is (nagyon sok embert szokott szívatni, ha full elektronikus minden, injektoros, mert a generátorról csak nemigen mennek kell neki az akku is) aztán kiderül! :)
menjél át a kollégához..értelmes dolgokat beszél..



a kuplung meg valószinű azért van belekötve mert űbereli a behúzott kuplung a sztenderkapcsoló tiltását..meg az üres visszajelzést is ..amiért vagy nemindítanak kuplung nélkül a motorok vagy a lentlévő sztendernél leállnak mikor berakod sebességbe ..gondolom ez a relé feladata megszakítani a villanyt ...de tényleg ez már nem az okozója ..ez már okozat lehet ...
átnézem még a kábeleket, leszigetelek mindent, amit látok hogy lóg..nagy káosz van amúgy a vezetékeknél aztán ha nem jutok előrébb,akkor gurulok. köszönöm
ha nem oldódik meg, és át tudsz jönni téténybe, 22-be, szívesen megcsinálom neked! valami ostoba egyszerű baj..
a kattanás persze hogy hallod, hisz elmegy az áram, meg visszajön... elenged, meg meghúz a relé... de az csak a probléma eredménye, nem pedig az okozója!... :o)
nem kell felgyújtani! :)
biztos, hogy tápellátás baj van! nekem a gizgazom is csinált ilyet, annak mondjuk gyújtáskapcsoló baja volt.. majd eldobtam mindíg, ugy kecskézett alattam... rövdrezártam egy vezetékkel, és jó lett... utána vettem egy gy.kapcsolót.... vagy tuti hogy kontakthiba, valami csati, vagy vezeték szakadás....
de ha csak a kuplungot húzom,akkor csak kattanást hallok,a gyújtás nem megy el... az csak menetközben, ha kedve van...de akkor is hallom a kattanást. gyújtsam fel?
a gyújtáskapcsolóm viszonylag új, a kábelei is épek. a kuplung rá van kötve erre a relére,de hogy miért,azt nem tudom. másoknak nem kattan. létezik hogy megadta magát ez a relé? teljesen randomra csinálja amúgy ezt a leállást!
Valami főtáp relé lehet, és az egészet lekapcsolja... Vagy ott van kontakt, és mikor húzgálod a kuplungot valami vezetéket lökdös közben, vagy gyújtáskapcs... szerintem..
na én már jól vagyok ....kimotoroztam magam mára...


köszi mxtibi
déw
ez nem volt szép.
de betalált

bálint. azt mondja...mindenki endúró akkor 450 sx.
soha leböffenés! könnyű indítás.-))

ausztriai 4 nap rövid lelyírása:

kint voltunk szalajtóssal ausztrálilyába....
persze egész végig motorztunk főleg én:-))
a nagy tripolaki hegyekbe... mindenhol fel mentünk ahol csak elképzelhető. ..nem basztattak a zöldek!
azt mondják itthon hideg volt reggelente fagyott.. hát ott kint meg nem
áááá
tök jó volt. de majd szalajtós mesél...
mesélj
ja és egy kis kurva relé az a fekete doboz
vol1:Halihó!


Olyat csinál a motorom, hogy menet közben egyszer csak elmegy a gyújtás, majd visszajön és megy tovább. A kijelző látom hogy újra indul, illetve hallok egy kattanást. Tudom, hogy rossz a sztender visszajelzőm, de attól még ezt nem csinálhátná, mert amikor régen működőtt, akkor a gyújtás nem vette el a motortól. Mármint nem indult újra a kijelző. van valami tippetek esetleg? Nézzem át a kábeleket, nem testel e le valami?

vol2: Na szétszedtem mindent. kicseréltem a sztender kapcsolót is. nagyon sok kábelemről hiányzik a burkolat,de megoldottam. probléma továbbra is fent áll. plusz amikor gyújtáson van a motor, behúzom a kuplungot és kattogó hangot hallok. egy fekete kis dobozból, ami a km óra alatt van. aca1211 ez van ráírva!tipp? amikor csinálja a problémát menetközben, akkor is ezt a kattogást hallom!