Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nov 12,Dec 10 Auner vasar ,Bp gabor Aron utca.
Jo estet kivanok!
tudod van rá gyogyszer... aspirin...

























a nyeles...
motoroznom kéne,taknyosabb már ússem lehetek,rontani nem tudna az állapoton
mi a helyzet erre?
ha már farok, akkor én ebben a műanyag new Husaberges hátso részben látok fantáziát, van rugalmassága, eséseknél nem vetemedik, mert egy bizonyos szintig tud engedni és vissza rugozik..
Jó reggelt!
Kicsit szétcsúszott a henger, nem baj
Katt a képre, akkor feljön rendesen.
Na ezért kell a rezo, ez a szerepe
Valószínű jól emlékszel, nem hinném, hogy kitalálom a spanyol viaszt
Van sok öblítési eljárás
vagy csak fellángolás volt és nem lett belőle semmi, tényleg nem rémlik
Ha jól rémlik, régen pl már kísérleteztek 2T-vel, szívó és kipufogószelepek voltak benne, de lehet rosszul emlékszem
Ügyes és jó gondolatok!
Gondolod, ha a farok alatt jönne a végdob, nem törnénk le a farokkal együtt?
Viszont szerintem REZO sem kéne
Nem hiszem el, hogy mással nem tudják megoldani azt, hogy legyen visszaható nyomás, de ha megcsinálják a kipufogó gáz leszívót, amit írtam, akkor visszaható nyomás sem kell. S ha a befecskendezést meg tudják oldani megfelelő időben, akkor a leszívást miért ne? Viszont így már majdnem ugyanaz lesz mint a 4T, csak minden fordulaton lenne robbanás, nem csak minden 2. főtengely fordulaton, na abban aztán lenne nyomaték
ez még csak a tervezési fázis volt, ennél sokkal jobban el volt forgatva alul is, el is készült csak arrol nincs foto...

aztán pl a végdobokat is berakhatnák hátso sárvédő alá lapos verzioban, a végkivezetés hátul jobbra oldalt jönne ki.
az se sérülne többet soha.
ez volt az egyedi felhuzott rezo tervem , alacsonyabb de vastagabb jobbos hűtővel.

mármint nem a mackonadrágos..
pl . én egyszer elkezdtem csinálni egy olyan rezot ami el van forgatva, , és tökre felhuzva, el is készült a dolog, csak a jobbos hűtöböl kellene egy 10 centivel kissebet csináltatni-viszont hátrafelé lehetne vastagabb... ..

vagy járhato utnak találnák egy olyan egészen a vázig felhuzott rezot mint a régi ktm+cr-en , csak a másik oldalon lenne egy hűtő de az kicsit vastagabb nagyobb folyadékbefogadással, rajta ventill+a henger-hengerfejen gyárilag öntött alu hűtő bordák..
na akkor is faszán be lenne védve a rezo..
elvégre fogyasztói társadalomban élünk ...
én is náluk vettem mindent, csizmát leszámítva, shift gatya nem a legstrapabírób... marad az auner egyre több helyen lesz Mo-n. Minap láttam, hogy Székesfehérváron is van üzletük
Ne publikusba csináljuk, hanem privátba és utána adjuk el a gyártónak jó pénzért
Az ezzel a baj, hogy nem lesz belőle semmi, mert szerintem az ottani mérnökök is tudnának ám ötletelni, meg jobbá tenni dolgokat, csak gondolom a marketing ezt nem hagyja, idő és pénzügyi okokra hivatkozva.

Bár vegyük pl. a suziki RMX AETC2 es powerét, ami az enyémbe van, ha csak egy tetves fület tettek volna a középső lapkára is, meg az alsóra is, mint felül van, akkor nem tudna becsúszni a hengerbe és nem bontana le semmit, ha eltörik, vagy kikopik, nem hinném, hogy sok többlet költség lenne, bár lehet ez a cél, hogy szétbassza a hengert és a tulaj azt is vegyen, nehogy má megússza egy 70ropis powerrel.
Akkor már tudom honnan volt ismerős a jellemzés.
Annó ott vettem minden ruha cuccot, otthagytam nekik vagy 60 lepedőt, mondom ad valami kedvezményt , hát persze még számlát se adott, valami csávó aki feküdt a pultban elrakta a zsét és elköszöntünk, ez talán 4 éve volt, lehet persze azóta más a szitu, megjavult a cég
Mondjuk én voltam a hülye...ők ezt csak kihasználták.
tényleg , összedobhatnánk egy ilyen ötletelős forumot, ki mit és hol változtatna a motorján amit használ, tutti kijönnének jo gondolatok....

mindegy 2t-vagy 4t , nyomjátok a korszakalkoto változtatásokat..
mint elmélet érdekes... de mint gyakorlat ,megvalositani hogy a robbanási ütemnek megfelelően működjön is azt hogyan...?

én kitaláltam már a gumi rezot ,ami alapbol vékony + rugalmas, és a nyomás függvényében tudna kiterebélyesedni soha nem sérülne..

dehát ez is csak elméletben jo sajnos mivel a gumifalon a gáz hullámok nem tudnának megfelelően rezonálni, sőt inkább elnyelné a rezgést-ergo a hullámokat, igy teljesen összezavarodnának...

én a jövőt a 2t fejlődésében ebben látom hogy megjelenik az injektor, igy már teljesen új felépitéseket lehet alkotni, pl ez az átforditott ossa henger hátra rezoval ami sose sérül, ha ebbe még belekonstruálták volna hogy a végdob lapos lenne és középen jön ki röviden hasonloan mint az utcai cbr-en..
meg a tankot valahová letennék alacsonyabb sulypont , az injektornak meg igyis-ugyis kell szivattyu a működési nyomáshoz...

meg pl vissza térhetnének hogy megint raknak bordákat a vizes hengerre-hengerfejre, sok hőt le tudna adni ott is direktben ezáltal elég lenne kissebb hűtő felszin...
ezez, egy kis dagadt zsido gyerek a tulaj, igazi máézesmázos amig pénzt remél tőled,
ha meg valami problémád lenne vele megismered a másik arcát is...