ha már farok, akkor én ebben a műanyag new Husaberges hátso részben látok fantáziát, van rugalmassága, eséseknél nem vetemedik, mert egy bizonyos szintig tud engedni és vissza rugozik..
Ügyes és jó gondolatok!
Gondolod, ha a farok alatt jönne a végdob, nem törnénk le a farokkal együtt?
Viszont szerintem REZO sem kéne
Nem hiszem el, hogy mással nem tudják megoldani azt, hogy legyen visszaható nyomás, de ha megcsinálják a kipufogó gáz leszívót, amit írtam, akkor visszaható nyomás sem kell. S ha a befecskendezést meg tudják oldani megfelelő időben, akkor a leszívást miért ne? Viszont így már majdnem ugyanaz lesz mint a 4T, csak minden fordulaton lenne robbanás, nem csak minden 2. főtengely fordulaton, na abban aztán lenne nyomaték
pl . én egyszer elkezdtem csinálni egy olyan rezot ami el van forgatva, , és tökre felhuzva, el is készült a dolog, csak a jobbos hűtöböl kellene egy 10 centivel kissebet csináltatni-viszont hátrafelé lehetne vastagabb... ..
vagy járhato utnak találnák egy olyan egészen a vázig felhuzott rezot mint a régi ktm+cr-en , csak a másik oldalon lenne egy hűtő de az kicsit vastagabb nagyobb folyadékbefogadással, rajta ventill+a henger-hengerfejen gyárilag öntött alu hűtő bordák..
na akkor is faszán be lenne védve a rezo..
én is náluk vettem mindent, csizmát leszámítva, shift gatya nem a legstrapabírób... marad az auner egyre több helyen lesz Mo-n. Minap láttam, hogy Székesfehérváron is van üzletük
Ne publikusba csináljuk, hanem privátba és utána adjuk el a gyártónak jó pénzért
Az ezzel a baj, hogy nem lesz belőle semmi, mert szerintem az ottani mérnökök is tudnának ám ötletelni, meg jobbá tenni dolgokat, csak gondolom a marketing ezt nem hagyja, idő és pénzügyi okokra hivatkozva.
Bár vegyük pl. a suziki RMX AETC2 es powerét, ami az enyémbe van, ha csak egy tetves fület tettek volna a középső lapkára is, meg az alsóra is, mint felül van, akkor nem tudna becsúszni a hengerbe és nem bontana le semmit, ha eltörik, vagy kikopik, nem hinném, hogy sok többlet költség lenne, bár lehet ez a cél, hogy szétbassza a hengert és a tulaj azt is vegyen, nehogy má megússza egy 70ropis powerrel.
Akkor már tudom honnan volt ismerős a jellemzés.
Annó ott vettem minden ruha cuccot, otthagytam nekik vagy 60 lepedőt, mondom ad valami kedvezményt , hát persze még számlát se adott, valami csávó aki feküdt a pultban elrakta a zsét és elköszöntünk, ez talán 4 éve volt, lehet persze azóta más a szitu, megjavult a cég
Mondjuk én voltam a hülye...ők ezt csak kihasználták.
mint elmélet érdekes... de mint gyakorlat ,megvalositani hogy a robbanási ütemnek megfelelően működjön is azt hogyan...?
én kitaláltam már a gumi rezot ,ami alapbol vékony + rugalmas, és a nyomás függvényében tudna kiterebélyesedni soha nem sérülne..
dehát ez is csak elméletben jo sajnos mivel a gumifalon a gáz hullámok nem tudnának megfelelően rezonálni, sőt inkább elnyelné a rezgést-ergo a hullámokat, igy teljesen összezavarodnának...
én a jövőt a 2t fejlődésében ebben látom hogy megjelenik az injektor, igy már teljesen új felépitéseket lehet alkotni, pl ez az átforditott ossa henger hátra rezoval ami sose sérül, ha ebbe még belekonstruálták volna hogy a végdob lapos lenne és középen jön ki röviden hasonloan mint az utcai cbr-en..
meg a tankot valahová letennék alacsonyabb sulypont , az injektornak meg igyis-ugyis kell szivattyu a működési nyomáshoz...
meg pl vissza térhetnének hogy megint raknak bordákat a vizes hengerre-hengerfejre, sok hőt le tudna adni ott is direktben ezáltal elég lenne kissebb hűtő felszin...
a nyeles...
Katt a képre, akkor feljön rendesen.
Van sok öblítési eljárás
Gondolod, ha a farok alatt jönne a végdob, nem törnénk le a farokkal együtt?
Viszont szerintem REZO sem kéne
Nem hiszem el, hogy mással nem tudják megoldani azt, hogy legyen visszaható nyomás, de ha megcsinálják a kipufogó gáz leszívót, amit írtam, akkor visszaható nyomás sem kell. S ha a befecskendezést meg tudják oldani megfelelő időben, akkor a leszívást miért ne?
aztán pl a végdobokat is berakhatnák hátso sárvédő alá lapos verzioban, a végkivezetés hátul jobbra oldalt jönne ki.
az se sérülne többet soha.
mármint nem a mackonadrágos..
vagy járhato utnak találnák egy olyan egészen a vázig felhuzott rezot mint a régi ktm+cr-en , csak a másik oldalon lenne egy hűtő de az kicsit vastagabb nagyobb folyadékbefogadással, rajta ventill+a henger-hengerfejen gyárilag öntött alu hűtő bordák..
na akkor is faszán be lenne védve a rezo..
Az ezzel a baj, hogy nem lesz belőle semmi, mert szerintem az ottani mérnökök is tudnának ám ötletelni, meg jobbá tenni dolgokat, csak gondolom a marketing ezt nem hagyja, idő és pénzügyi okokra hivatkozva.
Bár vegyük pl. a suziki RMX AETC2 es powerét, ami az enyémbe van, ha csak egy tetves fület tettek volna a középső lapkára is, meg az alsóra is, mint felül van, akkor nem tudna becsúszni a hengerbe és nem bontana le semmit, ha eltörik, vagy kikopik, nem hinném, hogy sok többlet költség lenne, bár lehet ez a cél, hogy szétbassza a hengert és a tulaj azt is vegyen, nehogy má megússza egy 70ropis powerrel.
Annó ott vettem minden ruha cuccot, otthagytam nekik vagy 60 lepedőt, mondom ad valami kedvezményt
Mondjuk én voltam a hülye...ők ezt csak kihasználták.
mindegy 2t-vagy 4t , nyomjátok a korszakalkoto változtatásokat..
én kitaláltam már a gumi rezot ,ami alapbol vékony + rugalmas, és a nyomás függvényében tudna kiterebélyesedni soha nem sérülne..
dehát ez is csak elméletben jo sajnos mivel a gumifalon a gáz hullámok nem tudnának megfelelően rezonálni, sőt inkább elnyelné a rezgést-ergo a hullámokat, igy teljesen összezavarodnának...
én a jövőt a 2t fejlődésében ebben látom hogy megjelenik az injektor, igy már teljesen új felépitéseket lehet alkotni, pl ez az átforditott ossa henger hátra rezoval ami sose sérül, ha ebbe még belekonstruálták volna hogy a végdob lapos lenne és középen jön ki röviden hasonloan mint az utcai cbr-en..
meg a tankot valahová letennék alacsonyabb sulypont , az injektornak meg igyis-ugyis kell szivattyu a működési nyomáshoz...
meg pl vissza térhetnének hogy megint raknak bordákat a vizes hengerre-hengerfejre, sok hőt le tudna adni ott is direktben ezáltal elég lenne kissebb hűtő felszin...
ha meg valami problémád lenne vele megismered a másik arcát is...