jajj megint kell mennem dolgoz... de csak délig vagyok ...mert temetés ....aztán befejezem exc-met hogy történjen is valami jó ma...
amúgy nézegettem miket írkáltatok ide csak nem volt időm hozzászólni...
pl. tcx csimma ...előre mondanám volt pár crosscsizmám.... második ilyen csizmám és ennyi pénzért 47 ért vettem mostanit buDAÖRS OUTLETBEN......másikat meg 200 euróért még osztrákoknál régen.....már első naptól a legkényelmesebb hozzáteszem nemcsak ebben az árkategóriában...100 ezres csizmákkal veszi fel a versenyt ...ktm gyári csapat csizmája és blazusiaknak is jó meg a többi birkának is jó... és első 2 évet ment semmi baja a talpa van kopva a váltónál ..de még jó....ez már 2.5 éve megy hibátlan ..a vasak estek le elejéről nemrég....és az egyik alsó csattja tört el egy karambolnál...de ott a lábam is héthelyen... ...legközelebb is csak ezt veszem...
ja és elég szarul használjuk nem csak kirándulok benne...és nemcsak kétévesek meg három hanem 10000 km bennük terepen....szóval szerintem naccerű.....
van itt pl. tech8 3 hónapalatt leszakadt talppal... meg pár öt perces axo a boltban 100 ezerért pihen a raktárba ...mert kuka lett...szóval én már a tízévig viselhető dolgokból kiszerettem....de ha jó csizmát akarok akkor megint kell egy ilyet vennem mert kettő ilyet veszek sg10 ez meg 12 ....árából----ami jó csak nem biztos hogy 100 forintot ér...
sidit vennék még valami crossfire-t... de nem olcsó az se ...
http://www.sportmotor.hu/motor...
A deszka ami 15 percig bírta
SnowBoard ból csinálta, ha minden igaz.
A laposvas hurok meg azért kell, hogy ki tudja emelni a hóból a motor elejét Na jó, szerintem valami merevítés.
Köszi a választ , akkor elvileg nem horror összeg egy 10esből valószínű kijön.
Arra gondoltam én is, hogy egy helyre viszem és ezeket ott csinálják meg, de azon is töprengtem az egész blokkot leviszem egy szerelőhöz, hogy nézze át, mondja meg mit kell cserebere, stb. aztán ha van rá pénzem cserélgesse ki Mondjuk szervíz könyv alapján én is tudok méregetni, ahol elég a tizedes pontosság, cserélni is, egyedül ez a henger hónolás, hajtókar csere, meg hengerbe dugóméret amit házon belül tuti nem tudok megoldani.
biztos jo lehet...mondjuk a nyári melegben egy orion árok le-föl...hűtés semmi,
na hagyjatok már ezzel a krosszal a legjobb extrém endurozni szar dumával, mert a végén még eladom és veszek valami brutál 500-as 2t krosszmotort... vagy nem ,de az tutti..
ez a kétütem jövője.
jó emisszió
kis fogysztás kis tömeg igénytelenség..kevesebb alkatrész ocóbb- ez nem is igaz mert mitől olyan drága egy 2t mint egy 4t?
nekem régota tetszik ez a forditott megoldás, végre valaki hozzá mert nyulni a jol megszokott felépitési modhoz... halleluja...
igy a 2t legsérűlékenyebb részét a rezot teljesen védetté tették, plussz iszonyat karcsu maradt, és az a totálisan felcsuszo ülés is nagyon tetszik... ,mellesleg csuda komoly cuccokbol van összelapátolva...
mondjuk ez nem jöhetett volna létre addig amig meg nem alkotják a 2t injektort, és inkább itt látom a bibit, ahoz áram kell, és elég kényes cucc, vizre koszra, értem én hogy erre megy a jövő ,csak valahogy a mezei soha el nem romlo karburátort stabilabnak érzem...
amúgy nézegettem miket írkáltatok ide csak nem volt időm hozzászólni...
pl. tcx csimma ...előre mondanám volt pár crosscsizmám.... második ilyen csizmám és ennyi pénzért 47 ért vettem mostanit buDAÖRS OUTLETBEN......másikat meg 200 euróért még osztrákoknál régen.....már első naptól a legkényelmesebb hozzáteszem nemcsak ebben az árkategóriában...100 ezres csizmákkal veszi fel a versenyt ...ktm gyári csapat csizmája és blazusiaknak is jó meg a többi birkának is jó... és első 2 évet ment semmi baja a talpa van kopva a váltónál ..de még jó....ez már 2.5 éve megy hibátlan ..a vasak estek le elejéről nemrég....és az egyik alsó csattja tört el egy karambolnál...de ott a lábam is héthelyen... ...legközelebb is csak ezt veszem...
ja és elég szarul használjuk nem csak kirándulok benne...és nemcsak kétévesek meg három hanem 10000 km bennük terepen....szóval szerintem naccerű.....
van itt pl. tech8 3 hónapalatt leszakadt talppal... meg pár öt perces axo a boltban 100 ezerért pihen a raktárba ...mert kuka lett...szóval én már a tízévig viselhető dolgokból kiszerettem....de ha jó csizmát akarok akkor megint kell egy ilyet vennem mert kettő ilyet veszek sg10 ez meg 12 ....árából----ami jó csak nem biztos hogy 100 forintot ér...
sidit vennék még valami crossfire-t... de nem olcsó az se ...
A konstrukció jó, méretezés problémákkal.
Vajon mit akarhat a néni?
Azóta hányan botlottatok bele a Pennybe?
A deszka ami 15 percig bírta
SnowBoard ból csinálta, ha minden igaz.
A laposvas hurok meg azért kell, hogy ki tudja emelni a hóból a motor elejét
A sítalp az miből készűlt, és minek az elején az a laposvas "hurok"?
Kösz-kösz, ötös elég lesz?
Arra gondoltam én is, hogy egy helyre viszem és ezeket ott csinálják meg, de azon is töprengtem az egész blokkot leviszem egy szerelőhöz, hogy nézze át, mondja meg mit kell cserebere, stb. aztán ha van rá pénzem cserélgesse ki
na hagyjatok már ezzel a krosszal a legjobb extrém endurozni szar dumával, mert a végén még eladom és veszek valami brutál 500-as 2t krosszmotort...
gondolom te meghagytad a hitében..
jó emisszió
kis fogysztás kis tömeg igénytelenség..kevesebb alkatrész ocóbb- ez nem is igaz mert mitől olyan drága egy 2t mint egy 4t?
ez a future
igy a 2t legsérűlékenyebb részét a rezot teljesen védetté tették, plussz iszonyat karcsu maradt, és az a totálisan felcsuszo ülés is nagyon tetszik...
mondjuk ez nem jöhetett volna létre addig amig meg nem alkotják a 2t injektort, és inkább itt látom a bibit, ahoz áram kell, és elég kényes cucc, vizre koszra, értem én hogy erre megy a jövő ,csak valahogy a mezei soha el nem romlo karburátort stabilabnak érzem...