Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hülyeséget kérdezek, de a kipuff leszívással még nem próbálkoztak? Úgy értem, hogy a robbanás erővesztése után alsó holtpont közelében lekapják gyorsba valami erős vákummal, aztán az lezárják a szívást és befecskendezik a benyát és mehet a kompresszió.
Nem kéne rezo, meg nyomás visszatartás stb. Bár a rezo helyett is kiagyalhatnának már valamit, ami eljátssza a szerepét és sokkal kisebb
Ez lenne az az outlet?
Csak mert itt vettem a Motech csizmát annó, ami szarrá szakadt.
..elnézést..? az a faszkalap..

igazi szarházi zsido kereskedő, mindent eljátszott A-Z-ig, volt abban fenyegetőzés, email a gyárba lefotozva, majd elviszi olaszba, megprobálta kicserélni azt a bokarészt amitöl csak jol szétnyalta a csavarokat, a végén még megvádolt azzal is hogy biztos direkt bevágtam mert nem tetszik a csizma....
na ott már mondtam neki , hogy amugy te normális vagy? azt hiszed nekem ez a hobbim hogy puszta passziobol szorakozásbol vissza autozzak ide pöstre a szaros boltodba oda vissza cirka 250 km-ert?

elmagyaráztam neki hogy 3 lehetőséged van egy ilyen 2 napon belüli minőségi kifogásnál.!
1 vagy kicseréled egy tök ugyan ilyen szinű-méretü csizmára..
2.vagy ha neked ugy tetszik cseréld ki csak azt a boka részt egy hibátlanra,ami nem repedt.
3 vagy vissza adod az árát.

ha nem tetszik akkor feljelentelek fogyasztovédelemnél , ,ugyis leverik rajtad, de még az utazási ügyvédi költségeimet is leveretem rajtad,munkábol kiesett idő,pénz, összesen lessz vagy cirka 2-3 kilo, apehnél hogy nem adsz számlát alap fél milka, na ott kezdett rájönni hogy jobban jár ha rövidre zárja most.

a végén ugy baszta oda nagy duzzogva a pénzt mintha még ő tenne szivességet...
egy idiota az a fasz, legalábbis ostoba kereskedő az ilyen
erröl az ossá-s injektoros 2t-röl jut eszembe, a husaberg 300 ,2t is azért került piaci bevezetésre mert ott fogják hamarosan behozni az injektort , kiváncsi leszek mit alkotnak majd...
azert a hatterbol neztem volna a zsido fejet,mikot probalja megjavitan neked

sztem sok volt az idolimit ,amit adtal neki

gondolom a vegen elnezest is kert a gyarto neveben...
valoszinű amit én vetem is kinai hamisitvány volt...
Egyebkent a 70 es evek elejen,mikor a Bud Spencer film is keszult ngy korszaka volt az Ossanak gyorsasgiban Santigo Herrero vb volt,nem hiaba szerpel a filmben.burkolt reklam
De nem valoszinu,h a Taddy abbol a szeriabol kap ,amit az otletben latsz....
Egyebkent szted ,hogy lehet egy 120 e ftos csizmat 80 ert adni?sehogy kiveve,ha leesett az autorol,v ha hamisitvany


Lattam en mar Michelin versenygumit Matador felirattal is.
lehet..

erre a motorra pont fel lehetne ülni forditva is..

kéne hátra is egy kormány, ossa mérnököknek ezek után nem okozna gondot felépiteni ..
olvasd el ott van bele irva médin romania...

a régiek még olaszban gyártodtak azokkal nem volt minőségi baj...

azt meg ne vegyétek alapul hogy egy nagynevű versenyző miben nyomja, ő nem ad pénzt semmiért, neki fiztnek hogy hordja... akár minden versenyre másik csizmát, sisakot ,ruhát vesz fel...
furcsa konstrukció az biztos
Egyik cimbora outletben vett egy berik csizmát, talán 2 év volt az élettartam, leszakadtak a csatok, meg talp résznél is lett egy kis hézag
Nekem Falco van, de már 4 éves... szeretem nagyon, az égadta földön semmi baja egyedül spiccvas csere volt rajta
hello..

nekem van sztorim a budaörsi faszkalaprol... sajnos negativ...

vettem ott egy sg-12-őt zsir new sok pénzért, akkor jött ki friss modell volt, a lényeg 4 ,azaz 4 orás motorozás alatt szétrepedt a boka résznél a műanyag összesütés...

ááá kicsit sem voltam ideges, vissza autoztam 120 kilcsit a faszkalaphoz, mondtam neki cserélje ki egy tök ugyan olyanra, vagy adja vissza az árát...
persze nem akarta a zsidaja,merthogy látszik hogy már volt a lábamon egyszer...keverte a szart , hogy majd ő vissza viszi olaszba a gyárba ahol kicserélik megcsinálják, stb..aha mondom és én addig zokni motorozom?
megprobálta ő kicserélni az okos, csakhogy azokat a csavarokat beragasztják rögzitővel, csak elnyalta a fejét...

addig én elmentem kávézni, szoval kb 3 orás szar rágás keverés után vissza baszta a 100 rugot nagy kegyesen miután befenyegettem fogyasztovédőkkel apeh-al ilyesmi...attol össze szükült a segglyuka..
na most itt minden reverse,sztem a melos az Ossa gyarban forditva ul meg a wc re is
espanol


hires gyar egyebkent,pl a Kul duhbejovunk ben a Terence Hill ilyen Ossa val kever
Valószínű tök mind1 milyen csizma, ha egy helyen elszakad a varrás, akkor meggyengül és onnantól kezdve szakad szét mindenhol, a műanyag is a varrás mentén. 1. vagy 2. csizmám egy stylmartin motech volt, na arról pl az összes csat leszakadt a műanyag varrásnál, meg szétrepedt a műanyag több helyen
Maga a TCX nekem szimpatikus csizma, csak van vele ez a pár gond. Lehet mi ilyet fogtunk ki, bár én a Parillában vettem
Ami még elsőre fura volt, kimostam a kis cipőt és utána a sarkában lévő papír szétszakadozott a csába, azóta plusz sarok betéttel használtam, hogy ne törje fel a sarkam.
Ami meg egyáltalán nem tetszik az a csat, állandóan kikapcs, ha lefelé taposok beakad valamibe és már kapcsolódik is ki, csinálhatnák fordított irányba a becsatolást, akkor nem csatolódna ki.
Reggelt! Milyen gyártmány az ossa?
szeva.
most nézem van az ossa-nak egy explorer nevű new modellje is , ami egy utcára készült triál, lehet rajta ülni, 8,6 literes tank, szoval lehet menni messzire is de full triálos váz futomű,stb...

érdekes, kiváncsi leszek mennyire jön be ez a piaci rés nekik...
Egyszer en is fwelprobaltam az otletben egy tcx t ,teny,h nagyon rajta van a labon,de az a sok muanyag,nagyon roman minoseg nek nezett ki,de amikor megneztem a Gaernet ,hat nekem vmi hamisitvanynak tunt ,amit ott arultak.
Jó reggelt!
amugymeg zéé ha sokat motoroznál benne már rég szétesett volna.
ami eszembe jutott még olyan puha a tcx talpa mint a kutyaszar... iszonyat hamar szétrágja a lábtarto...

ha rám halgatsz nem veszel többet, a mostaniak nagyon szar minőség, kinai osztva kettővel,inkább hárommal...

most két gearne-t használok felváltva egy sg-10, meg egy sg-12-es, igen jo holmik.

az sg-10-est ujjra talpaltattam megvarrattam pár helyen a cipészel, még simán fog szolgálni egy jo darabig.

a gearne-nak szerintem 1 baja van, mégpedig az a komplett belső géles bokarész, ami persze az év nagy részében előny, viszont ha beázik mert 1 patakban állsz vele térdig a vizben összel, akkor bizony 1 hét alatt is alig szárad ki....
olyankor jobbak a kivehető kiscipős csizmák.
én elhasználtam tcx-böl pontosan három párat, az első két pár az még egész jol birta 1,5 év használat után még megtalpaltattam és eladtam ilyen 20 forintokért...
persze nálam sem volt kérdés hogy megint azt veszek, sajnos meg is tettem...

na az utolso ami már médin romania az egy kutyaszar volt ugy szét esett mint egy lego, egy vicc...
visszatérve erre a new generácios ossa motorra, nézegetem jobban a képeket, és pl a blokk a már előzölég az ossa által megcsinált triál blokk , ha megnézitek nincs rajta power, és a balos blokk képen látszik hogy akkora a lendkerék mint egy ház, szoval a blokk full triálos..

ami végül is tetszik.. gondolom elektroniával meg az injektor beállitásal, valamint az áttétellel oldották meg az enduros karaktert...
meg az tetszik még benne nagyon hogy a hűtők alig állnak ki valamit,
mondjuk az a himba -engővilla megoldást egyszerüen megcsinálhatták volna e pds-el , rá a lengővillára azt annyi.

ha nyerek a lotton tutti veszek egy ilyet.
látom este témáztátok a sitalpas verziot...

szoval előre mondom minden ilyen tapasztalati tanács 6000. ft lesz, mondjuk nekem többe van.. occson adom..

a lényeg az hogy ennek az elöl sitalpas verzionak akkor van értelme ha legalább 25-30 centis ho van tartosan, mert addig az elöl hátul szöges tökéletesen műkszik pici pénzből kis munkával...

ekkora ho meg nálunk tartosan nem szokott lenni ugyhogy nincs értelme...

amugy nem méretezési problémák voltak a snowboard talpal hanem minőségi- erösségi problémák meg egy pici konstrukcios gond amire hamar rájöttem.

kb ekkora ho kéne folyamatosan ahoz hogy legyen értelme az elöl felsiklik a ho tetejére verzionak..