Megcsinálják lószar anyagból, hogy "tönkremenjen" persze azon céllal, hogy könnyű legyen és felpörögjön, utána meg gyártanak hozzá lendkerék súlyt
Nem azért, de miért nem csinálják acélból a kosarat?
Pl. RMX250, könnyített szar kosár aztán a hátuljára rá van baszva 10mm vastag tömör acél fogaskerék olyan átmérőben mint a kosár
néztem ezt a talon-t aunernél. tuti rendelős. akkor meg inkább az amcsi lemezes ami szimpatikusabb. mert a talon is egy anyagból van sajna. ami előbb utóbb biztos beverődik.
szerintem már most is tudnának olyat csinálni, az áram oda juttatása a forgo kerékre se probléma ezer éve megoldott vannak kör alaku csuszo érintkezők, vagy szénkefés kollektoros mint a villany motorban...
viszont mindenképpen 2wd lenne had hajtson az eleje... képzeld el amikor egy szarabb feljároban kéne felmenni csak rácsusztatnál egy kuplung karra ami egy potméteren keresztül adott mértékben ráhajtana az első kerékre...
kb mintha 3-an huznák a motorodat egy spanival felfelé..
hú ez kerékagyas már merész lenne kivitelezésben
hogy kerül oda a hajtó energia, másrészt elég nyomatékosnak kéne lennie, ha lehagyják azt az 1 db nyomaték javító áttételt is.
Viszont ne hagyd abba, ötletelj tovább , s aztán neki is kéne esni kivitelezni ami kiváltja a benyásat
amugy viccet félre téve, tök el tudnák képzelni ilyen elektromos motorokat, vagy akár ezt a dipietro motort , beépitve az első-hátso kerék agyba.. simán elférne, és nincs többé lánc hajtás....
első hajtást pl egy kuplung karral ami egy potmétert huzkod, lehetne szabályozni mikor kell és mennyi, szitutol függően.
lehet mindjárt feltalálok valamit..
amugy ezen kivül van egy csomo remek találmányom csak meg kéne őket valositani..
Nem azért, de miért nem csinálják acélból a kosarat?
Pl. RMX250, könnyített szar kosár aztán a hátuljára rá van baszva 10mm vastag tömör acél fogaskerék olyan átmérőben mint a kosár
pl a gasgas -é igen jo minőség lofaszt nem verődik be évek alatt sem...
ezmi? lendkerékre súly?
viszont mindenképpen 2wd lenne had hajtson az eleje... képzeld el amikor egy szarabb feljároban kéne felmenni csak rácsusztatnál egy kuplung karra ami egy potméteren keresztül adott mértékben ráhajtana az első kerékre...
kb mintha 3-an huznák a motorodat egy spanival felfelé..
bár a hozzá tartozo pár milcsinek jobban örülnék.. mint a fegyvergyáros bácsi plecsnijének..
hogy kerül oda a hajtó energia, másrészt elég nyomatékosnak kéne lennie, ha lehagyják azt az 1 db nyomaték javító áttételt is.
Viszont ne hagyd abba, ötletelj tovább
mint pánpéter..
mikor fel vagy fujva mondanád a haveroknak, pillanat felmegyek a fákk fölé szétnézek hogy állunk...
vagy ha mondjuk csak az első keréken lévőt nyitod meg egész nap mehetsz 1 keréken ...
első hajtást pl egy kuplung karral ami egy potmétert huzkod, lehetne szabályozni mikor kell és mennyi, szitutol függően.
lehet mindjárt feltalálok valamit..
amugy ezen kivül van egy csomo remek találmányom csak meg kéne őket valositani..
http://www.ebay.com/itm/barnet...
ezse lehet rosz