Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

endurora szerintem is kevés ,viszont környékbe kiugrani triálozni tökéletes lenne...

mondjuk akkor már rögtön ez kéne inkább..
a lapjukon láttam metszetet a palackrol, valami specko műanyagnak tünt, ez fém tartályban elég nehéz, bár az lenne a tutti..

szerintem ha fém, meg főleg ugy hogy elötte van egy alu "karter" védő ami szétviszi az ütést akkor semmi gáz a sziklákkal...

csak mondom nekem az a bajom ezzel hogy sántit a sztori....

mert most fogok egy 50 ezer ft-os DT-t leflekszelek rola mindent ,1 nap alatt átalakitom a vázat ilyen tartályosra, palck is van ekkora méretben vasbol igen nagy kapacitásu, rendelek egy ilyen dimartino motort a netröl 100 e.ft-ért és kész az ingyen motorom?

tul egyszerü hogy igaz legyen...
Majd szóljál, ha lesz KTM tesztnap, amin ki lehet próbálni a villanyost, megnézzük mit tud, de az a háromnegyed óra igen csekély endúróra.
Na mindjárt jövök...vazze le se tudok ülni ....
Elképzelhető, de lassan ilyenben kell gondolkozni, mert a benya az megfizethetetlen lesz, motorozni meg muszáj ugye
Egyébként lehet csak az ára az ami miatt még nem tudott elterjedni, bár tudja a fene, ki kéne próbálni és akkor derülne ki a tuti.
Villanycrosszról nemtudom mit hallotattok de én mintha ott lennék az infóban , hogy olyat megy kb..mint egy 125 cross és vagy háromnegyed óráig tudja azt..
rosszul irtad a szot... hathavonta..
gyanus nekem ez a dolog, a gyakorlatban hogy működik mekkora a teljesitmény stb... magyarán ha ilyen egyszerü miért nem rohangálnak ilyenek már mindenhol?

mert azért nem mindegy hogy 60-al elvisz 3 orán keresztül egy tök sima aszfalton, vagy hegyes-völgyes sziklás terepen kapratva kell mennie..

amugy hasonlo léghajtásu motorok léteznek már régota, tul egyszerü lenne ... valahol sántit a sztori, lehet hogy fika a teljesitmény, végül is egy 3-4 loerős robogo is tud menni 60-al, de az terepen elég halovány...
elfelejtetted hogy hatévente...


voltam a postán feladtam csomagot...
ez erős tulzás hogy jo lenne..

megprobálok ugy gurulni hogy okosan vigyázni rá, mert a motorozástol elvileg tök faszán erősödik ergo gyorsan gyogyul...

persze ehez kell az is hogy ne csusszon be egy visszasérülés...
naszeva te 4t mádám a kupi vezetője...

na kimegyek a sukliba vezérműláncot cserélni, meg a szabadonfutom is zörög, szelepszár szimeringeket is cserélni kéne...
Hardba a palack nem tudom mit szólna, ha párszor odavágnam a sziklának
Tölteni nagyon egyszerű, rádugod a taposós pumpát és hétköznap TV nézés netezés közben taposod feszt, hétvégére talán elég bár lesz benne
Nem tudom hány báros palack lehet, illetve az anyaga is érdekes lehet, acél/kevlár?
Akkor elvileg 180km-t tud megtenni
Akkor ez hardra szerintem szóba jöhet
Hogy a manoba tudom én ezt tölteni?
Mekkora nyomás van ebbe a tartályba?
Á az már a múlté.

Nem is szórakozok már én se az RMX blokk felújítással.
Szerválok egy ilyen pneumatikus motort, meg egy palackot beleépítem az RMX-be, aztán még kell egy kompresszor és a palack töltés is megoldva
éljen a 4T! 4T forever

na lépek kurvák.....
Ezt még titkolják
Nem, csak nem jó helyen kerestük.
Itt leírják, 60km/h val 3 órát megy el. ) literes a "tank" Nyomatékgörbét még nem találtam.
Morgen !
Én is mennék már csapatni, csak nincs kivel..... Meg már igazán elolvadhatna a hó, és akkor lehetne igazán endurózni.
Látom motorozol, ezek szerint a térded jó lett
ma feldobom előre a kisszöges gumit.. nem bizom a véletlenre... hirtelen csunya nagyot lehet esni ezen az üvegre fagyott talajon...

mondjuk annak aki motorozik, igaze kislányok...4t hivők hálleluja...
na ez egy fasza idézet volt igy reggelire kávéhoz... viszont életszerü
na indulok postára ....csak már megiszom a kávémat
amugy ez az ausztrál levegős holmi létezett már 2006-ban és mégsem kapta fel a világ...
morgen béláim. téli szünet
ez igy van...
levegősmotornál anyit kihámoztam a weblapjukon hogy már 1 psi nyomás is elég ahoz hogy faszán működjön, márpedig abban a palackban joval több lehet....

de az hogy mennyi ideig megy el,és ehez mekkora teljesitményt produkál arrol semmit nem találtam ,márpedig talán ez a 2 dolog lenne a legfontosabb...