Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebay ről vettem és minden stimmel nem kell semmit átalakítani a régi kosárról lekell szedni a fogaskereket erre rárakni ez gyárilag már csavaros adnak hozzá csavart, menetrögzítőt, 2007es honda cr 250hez vettem , de ha még van kérdésed add meg e mail címed és megadoma telószámom vagy e mail ezhetünk esetleg skype, msn, faszbúk
jajj kérem szépen kávét iszok és szárnyal a fantazim...

szoval mi van akkor ha a második tartály egy oriási lufi léggömb...abba nyomod az átáramoltatott levegőt, ha elég sok van benne máris tudsz repülni a fák felett...
bár az irányitás még nem megoldott ott fent..

namostmár ide nekem 2 nobel dijat mert azonnal feltalálok még valamit.
figyu. ez kibaszottul jól hangzik. be tudom hozatni amcsiból egy haverom járkál. nem is ez a lényeg,hanem ,hogy stimmel a többi gyári cuccal? ugyértem lamellák stb... fogom kicsomagolom és bepattintom?amúgy te közvetlen ezektől rendelted meg? vagy bto ról esetleg más amcsi oldalról? rockymountain vagy ilyesmi... ujra megkérdem,mibe tetted bele? esetleg felhívhatlak telen? csak pár lényeges kérdést szeretnék feltenni :)
és onnantól kezdve hátrafelé menetben lehet nyomatni az endórút, ez lenne egy új műfaj hátrafelé extrém endúrózás Felmész a sziklásban, visszafelé hátra menetben
Ez mind szép is volna, ha nem lenne egyensúlyi törvény az univerzumban
lenne 2T illetve 4T hangutánzó síp
nekem 2t síp kell
ezt igen hamar meg lehet oldani ,levegős rendszerekben használják is ugy hivják egyirányi szelep, vissza nem enged csak 1 irányba...

szoval áttöltöd a másik palackba a levegőt aztán átforditasz egy csapot és mehet visszafelé a cucc... az idők végezetéig...
a gazgaz topik ahol mindenre van megoldás...

nade most komolyan , minek a levegőt kiáramoltatni vissza a levegőbe, amikor mehet egy tartályba is..
nyilván lenne valami kis veszteség, meg mondjuk 20-30 évente elkopnának a lapátok, nade beleférne az a kis költség..

és azt még nem is mondtam hogy lehetne a kiáramlo levegőre tenni egy sipot, és ugy fütyülne egész nap mint valami turbo, esetleg erdei madár fütty...

bazzebazzeee akkora zseni vagyok ,ide nekem a nobeldijat...
én azta kék kosarat vettem ebay en http://www.barnettclutches.com...
KT,,Maki csinált hasonlót
amúgy eza kosár vámmal szállításal mindennel volt 50 de ha vámot kitudod játszani akkor jóval olcsóbb is lehet
kösz mindenkinek a választ! a 70 ezer az perpillanat misztikus magasságokban van :) akarom mondani irreálisan sok egy alumínium darabért, ami egy év múlva ugyanolyan trágyán fog viselkedni. :)

láttam múltkor azt a kék kuplungkosarat és mit nemondjak... kibaszottul tetszett!

kiscsuka ,ha hasonlóan meg tudod csinálni engem kurvára érdekelne a folyamat . simán kifizetnék érte ekkörüli összeget,mert abszolút szimpatikus megoldásnak tűnik! ha jutsz valamire üzenj már léci. amúgy 2t kuplungot akarsz így felgenerálozni?

a maratást meg tudnám a közelben csináltatni mert itt lakik Horvát Pali akit gondolom nem kel bemutatni... na ö tuti lemarná szakosan ,de az a lemezelés még nekem nem tiszta .... pedig abban rejlik a lényeg ahogy elnéztem. annak meg nem látom értelmét hogy próbálkozzak aztán meg szétbarmoltassam a komplett kuplungom ha elvékonyítjuk az anyagot.

lehet beszerzek egy kopott kosarat és azon elkezdek próbálkozni.
Pár kép pamperának.
Akármilyen új egy teló,az olajcsere max 40 óra.Ha előszeditek hány óra után kéne, leülnétek A nem cserélés eredménye már látszik:a szárat szépen meghúzogatta,csiszolt itt ott ahol nem kellene,a lemezek beverődve,összeégve az alus olajtól(ami már nem is olaj )minden eldugulva,tűk berohadva,a gumikat már ette a nem olaj .Nem csoda,hogy nem jók.Mond meg nekik,ne akkor cseréljenek olajat,ha már folyik,akkor már régen rossz Ha hetente teszik bele a 40 üzemórát,hetente kell szétszedni ,amúgy csak kopik-kopik azt kuka.Sajnos, ez ilyen sport.
Nem tudom tied hogy fest, enyémben 0,8 körül van a beverődés.
Elviszem gépműhelybe, ott a fül mindkét oldalából lemaratok 1-1mm-t úgy hogy legyen pereme, azaz a végén 5mm marad a teljes fül szélességben. A lemart mintára csináltatok acél sablont, erre fogok 1mm-es saválló acélból hajtani lemezt, amit aztán rápattintok a kimart fülbe, felül is lesz egy kis perem a lemeznek ami fogja, nem akarom átszegecselni a fület. Remélem egy 10-15ből kijön a marás meg a sablon, a többi meg kézimunka, s bízom benne örök életű. Kézzel nem akartam reszelgetni, mert nem tudom tartani a szögeket a hideg műhelyben, s ezt pontosan kell illeszteni... Az új nekem 60eFt lenne 1-2 év és megint be lesz verődve... Majd teszek fel képet a műremekről , vagy a széttört kosárról
Komolyan belegondoltam, de aztán még sem, meg is magyaráztam magamnak egy a gond a bulival szerintem, próbáltál már felpumpálni lábbal autó kereket, ahogy bent nő a nyomás egy idő után egyre nehezebb, s a motorból nem áramlana ki semmi, hanem megállna az egész amikor "kiegyensúlyozódik" a nyomás a motor hajtó és a motorból kiáramló töltő palack között, hülye szó a kiegyensúlyozódik, szóval amikor már nem tudja benyomni a kiáramló levegőt a másik palackba. Egyébként jó ötlet egy darabig lehetne vele tölteni a másik palackot, de csak egy darabig, utána már venné el a motor teljesítményét, aztán meg megállna mondom ezt én aki hülye a fizikához, mint a segg
Amit nemrég linkeltem, pl a mágnesmotor, az elvileg perpetuum mobile míg el nem kopik, csak abból nem lehet kivenni nagy teljesítményt
perpetuum mobile....gasgasba ezt is kitaláljuk ...noha nem nagyon van még ...de megoldás a gg topikba mindenre...




Az örökmozgó (perpetuum mobile) olyan hipotetikus gép, amit, ha egyszer beindítunk, örökké mozgásban marad, miközben nem von el energiát a környezetétől és a belső energiája is állandó szinten marad. A termodinamika kétféle örökmozgót különböztet meg:
az elsőfajú örökmozgó olyan gép, ami több munkát végez, mint amennyi energiát fölvesz a környezetétől. Egy ilyen gép hatásfoka nagyobb, mint 100%. Az energiamegmaradás törvénye (a termodinamika első főtétele) alapján ilyen gépet nem lehet készíteni.
a másodfajú örökmozgó olyan gép, ami a környezetéből felvett hőenergiát veszteségek nélkül munkavégzésre tudja fordítani. Egy ilyen gép hatásfoka pontosan 100%. A termodinamika második főtétele alapján ilyen gépet nem lehet készíteni.
200 euro csak az alukosárrész ....kell még 8 db szegecs az 3 €/ db meg 8 darab gumi rezgéscsillapító pogácsa 3€/db....

olyan 70 lenne ez nálunk kb....
kitaláltam a tuttit !

ez a Di Pietro motor ahol kiáramoltatja a levegőt amivel meghajtotta a lapátos motort, azt a levegőt felfogjuk egy másik tartályba és egy visszacsapo szelepen keresztül ugymond áttöltjük a másik palackba...

igy aztán 1 palacknyi levegővel az idők végezetéig haladunk amig el nem kopik a Di Pietro motor lapátja...

vazze zseni vagyok, Einstein bácsi elmehet a sunyiba
Gabikám, ha többet olvasnéd a forumot, pont pár napja, kb 1 hete dumáltuk ki ezt a kuplung kosár problémát...

ktmaki el mondta hagyan oldották meg évekkel ezelött örökösre, ugy hogy ilyen lemezek voltak behajtogatva oda, de kiscsuka is mitatott olyan amcsi tuning kusarat amiben szintén ilyen lemezek voltak benne...

a szegecset pedig simán meg veheted csavar boltba, csak rendesen kell megszegecselni mint ahogy a nagykönyv irja, szegecshuzo,fejelő...
de csináltuk már ezt simán 5-ös szegecs helyett 5-ös acél csavarral is ugyan olyan süllyesztett fejü, raksz rá önzáros anyát meg a menet végét kicsit elvered sose fog lecsavarodni, örökös mint a szegénység...
pont most néztem a palack projektet, nem kell nagy fakszni sima 11,5 kilos PB gázpalack űresen 5,5 kilo, le van probázva 25 báral, 11,5 kilo gáz fér bele.. , és egy nagytestü robogon az űlés alá sisaktarto motorblokk helyére simán elhelyezhető..

ráadásul jo sok levegő férne bele nagy nyomáson.
Keresek olcsó krossz bukót m- s méretben csizmat42-43méretben ,pÁncélt és ruhát.m -l .Gy-M-S megyéből
Ezt a találmányt vajon ki ásta el és hova
Ez érdekelni fog
E szerint az 530 as motorjuk 6 bár nyomáson, ami simán lehet az endúró palackban kb. 30NM-es forgatónyomatékot ad le, 8,5kW;12 m3/perc a fogyasztása.
Van viszont nyomaték váltós is a 25kW az már nem gyenge bár nem tudom mekkora monstrum lehet méretben
Az elektromos KTM meg a cikk szerint 42NM
Na ezt vesd össze egy 300as GG adataival
Zozee. meg tudnád e nézni mibe fájna egy 2004 es 250 sx kuplungkosár? kezdi megenni a fene. már vagy 5 x reszeltem ujra de szerintem a végét járja. a lamellák ujak és a belső agy is. esetleg le lehet e szedni a kosárról a fogaskereket mert akkor anélkül lenne a legjobb.
a robbantott ábrán láttam hogy külön vannak gyári szegecsek a fogaskerékhez. de ha csak egyben van akkor meg úgy. ha lenne időd valamikor megnézni köszi. Viktornak hiába mondtam elfelejtette megkérdeni.
csak ha elmész motorozni vele, érdemes vinni magaddal egy pumpát mert ha kifogy a tartály, hiába hoznak a haverok benyát üvegben, gondolom pót tartállyal a hátán senki nem fog motorozni, mondjuk felpumpálni is izgalmas lehet
Bár egy kicsi 2L es tartály végül is elférhet a hátiban végszükség esetére.


Szerintem fizikai képletekkel(bár hülye vagyok hozzá) ki lehet számolni mekkora erő lehet benne max,
a palackban van fix bár nyomás ha azt átszámolod valahogy, bár azt nem tudom mi lehet a motorjában és mekkora felületet kell vele nyomni, de kijöhet mit bír max.
én fantáziámat is izgatja a dolog, ,lehet rá is keresek menyibe fáj pontosan ez a dimartin légmotor, bár először inkább egy robogoba kéne beleépiteni,

az csak sima aszfalton megy, helyközi közlekedésben semmi erdő meg dzsungel, ha kifogy legfeljebb elviszi az ember kocsival...

jut eszembe mekkora poén lenne ezzeL jégrobogozni a balatonon , még a rendőr sem tudna megbűntetni, merthogy nem robbano motoros jármű, hanem, : WIND-SCOOTER.

háde főtörzs, itt kerék van korcsolya pengék helyett ,és a szelet sem vitorlával fogjuk be, hanem tartályba hozzuk otthonrol...lenne döbbenet a fejen..
Szóljál ha kész
A vázat szétvagdosni miért nem hegesztetsz inkább egy spéci palackot a blokk/tank/légszűrő helyére és a kapacitása is nagyobb lenne mint ennek a 9 lityós palacknak, de a penu motornak hagyj helyet

Egyébként mindig az egyszerű dolgok szoktak az igazak lenni csak pont azért hihetetlen, mert túl egyszerű.
tölteni tudod egy sima nagyteljesitményü kompresszoral , otthon...