nagy igazságok... de ha ezeket sok utcai motorosnak a szemébe mondanád mélyen fel lennének háborodva... mert önkritika az a béka segge alatt van...
ezért mondogatom én azt már évek ota, hogyha tényleg akarnának a motoros kőzuti morálon javitani akkor bevezetnék a motor gyakorlati képzéskor az 5-6 ora intenziv terep oktatást... ahol megtanulhatna kanyarodni fékezni stb...
és nem utolso sorban talaj mintát is venne néha, rögtön rájönne menyire fontos a beöltözés a védelem...
de még azt is talán bele sulykolnák az agyába hogy az ELSŐ legfontosabb védelmi berendezés az AGYA...!
tudod miért ? mert fele sose motorozott meg aki ment is véletlen az is nem ilyen rémisztő helyeken.....lehet elájulna a bágerbe is...
és azt figyeltem meg persze( tisztelet a kivételnek) hogy az uti motorosok nincsenek ennyire tisztában a motorjukkal (meg ugye az a motor alkalmatlan is ilyesféle feladatokra) ...de amit mondani akarok ők maguk is nem annyira pengén kezelik a szélsőségekig a motorukat mint mondjuk egy jobb endurós....
ha pl.elmegyek néha utcai motorral van egy két állat penge de őket megismerni a koszos bőrruháról meg a gumipókozott spoilerjükről....aki vágják a pitét de többségében itt a strandbüfénél a hamburgert kezelik megfelelően....és szájmotoroznak...és hallani a beszédükből hogy fingjuk sincs mit lehet csinálni a motorral.....csak a végét emlegetik hogy 300
nekem is volt fél évig.. persze volt mellete motor is...
de a kvad az tényleg semmire nem jo jármű...nagy csalodás volt menyire lofasz hoban...
max ha hikomat lennék akkor nyomnám kvadba, mint öreg Pudor tapolcán, kamion spaniferel belekötve.
nem igazán értem mitöl vannak ugy elájulva az emberek ettöl ... szerintem semmi extra,nehézség nincs benne olyan széles ösvény megy ott mint az országut.. sok100-szor megjárták ezt már motorosok...
miért mérgelődne..? akinek van egy fasza gasgas fse 450 enduroja az sose mérgelődik...
mindig vidám mert tudja hogy az ürtechnikás jármű sosem hagyja cserben, és még ide is beirhat félévente ha akar.... ti meg mind parancs szora elkulloghattok a picssbe....
-kápráztass el minket Horst... szeretünk Horst...
-én is szeretlek titeket fiukák, na toljátok lefelé a nadrágokat, és mindenki fogja meg a bokáját...Horst bácsi megigazit titeket háturuuu...
ezért mondogatom én azt már évek ota, hogyha tényleg akarnának a motoros kőzuti morálon javitani akkor bevezetnék a motor gyakorlati képzéskor az 5-6 ora intenziv terep oktatást... ahol megtanulhatna kanyarodni fékezni stb...
és nem utolso sorban talaj mintát is venne néha, rögtön rájönne menyire fontos a beöltözés a védelem...
de még azt is talán bele sulykolnák az agyába hogy az ELSŐ legfontosabb védelmi berendezés az AGYA...!
és azt figyeltem meg persze( tisztelet a kivételnek) hogy az uti motorosok nincsenek ennyire tisztában a motorjukkal (meg ugye az a motor alkalmatlan is ilyesféle feladatokra) ...de amit mondani akarok ők maguk is nem annyira pengén kezelik a szélsőségekig a motorukat mint mondjuk egy jobb endurós....
ha pl.elmegyek néha utcai motorral van egy két állat penge de őket megismerni a koszos bőrruháról meg a gumipókozott spoilerjükről....aki vágják a pitét de többségében itt a strandbüfénél a hamburgert kezelik megfelelően....és szájmotoroznak...és hallani a beszédükből hogy fingjuk sincs mit lehet csinálni a motorral.....csak a végét emlegetik hogy 300
de a kvad az tényleg semmire nem jo jármű...nagy csalodás volt menyire lofasz hoban...
max ha hikomat lennék akkor nyomnám kvadba, mint öreg Pudor tapolcán, kamion spaniferel belekötve.
hát nem akarok arcoskodni de nem gondolkodnék utánamenni a parasztnak kicsit se......
nem igazán értem mitöl vannak ugy elájulva az emberek ettöl ...
a táj viszont szép...
amúgy a jó terepjáró ezért szar...mert minnél jobb annál messzebb akadsz el vele az úttól...
mindig vidám mert tudja hogy az ürtechnikás jármű sosem hagyja cserben, és még ide is beirhat félévente ha akar.... ti meg mind parancs szora elkulloghattok a picssbe....