Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kenda kátélyem sx 525re ..19colosban..olyan ballonos mint a 120/100-18colos mc-5!
a gumikeveréke...hibátlan agyag..laza talaj és szilárd egyaránt..a lényeg az agyag!mert a zaránd az olyan..ill a kisseb hegyek
http://rmcmotor.hu/termek.php?...
helyesen a kod neve : gázzzz-gázzzz...

és mindegy milyen szinű a motor..
nicsak Patyi..
hátha itt is leszállnak az ufok a jégre..
jo cuccot szivsz.. nem adsz belőle..?,
Petőfi Ádám versét olvastuk Kutyaberg Kenda száját cimmel
na fasza. leszállt az ipartalepen egy ufó. zsírkutya. amúgy mintha az usaf kék fekete csillaga díszítené a teteje oldalát. de csak mintha annak nézne ki.
nem tom mijáratban voltak az ufók. lehet hozták a 2013 as ktm eket? egyébként valamit mondhatnának hogy mi volt ez megint mert egy ilyen ipartelepen elég sokan járkálnak. nem hinném hogy csak ez az egy autós látta! biztos beszéltek is valakivel esetleg útbaigazítást kértek a kis zöld emberkék. pl.hogy merre van a tszkó?
Rendben,hétfőn elvileg itt a cuccos,akkor majd szólj ha kész van....

morgen
Minden jót reggelre
g-style...úgy örülök hogy itt bergesek..fogjunk össze
boldog bergesek..mert háromszor örül egy bergnek az ember...mikor megveszi majd duplán örül mikor eladja=ez háromszoros öröm
patyi...
te az vagy
A patyi...
az sx-f 450bajnoka..aki rályajött hogy sx-f el max endúrókrosszozni lehet
szanberg barátja
az erzberg mindentlátója...
patyi. ár lyú hír?
hogy kerülsz ide ide csak kóddal lehet belépni..a kód neve ...gas gas
lyaúreggelt főbéla
ó hát úgylátom a 650es bergel más is beszopta mert kell a 650mi
hát nekem is volt én ilyen verset nem irtam hozzá...óda a svédkutyaberghez
Gé neked stílusod van ..nem is kicsi...legyen a neved ezentúl :G.... G-sztályl
hozzád képest lyaúzsef athilla egy elveszett ember.... ki csak a sinekközött praúbálta meg keresni az igaz-zsákot . .

nekem is volt 650es kutyabergem..nem indult az istenért sem...2003as volt... azon tanultam meg a motorszerelés igazi rejtelmeit...
hogy működhet úgy egy motor hogy látható szikrát nem ad .
hogy akad fel a váltó...két motorozás alkamlával is..egyszer 5dikben kétszemélyel egy túrán.... még lyaú hogy csak 10kmre jutottunk...mert onnan még visszahozott..azért piros lámpától indulva 5dikben...kétszemélyel. ...hát dolgoztam a qúplungon nem kicsit minden második hajtás a hegyekben... műszaki -hazahúzűssal végződöt
a karbulátol..delortopéd-fos...gyújtás sem-milyen ....ami évente tönkre megy és a szuperhaverom szerint ÓÓÓ....ez nÓÓrmális ...de ezt is orvosoltam..6ezerért újratekercselték..lett látható szikra + nem ment tönkre évente!mint a gyári!
azért szereti ezt a típust a jani barátom....mert ö szerelő és abból él..nem rosszul ...hogy a haldoklók bergeket feléleszti halasi ízű tsókjával..néhány napra majd 2 hónap mulva mikor az a szegény barom(=tulajnak hiszi magát pedig csak szopolának kéne hívni )szóval az a szegény barom mikor 2 hónap múlva..rendbe jön lelkileg és anagilag tud venni kettő liter benzint(mer annyi bőven elég a következő szervízbe jutásig )...szóval, ráveszi magát -gyomoridegtől, megtépázott testét-hogy újszerű kinézetű!.!.! ámde felettéb haldokló gépére rájaüljon..akkor egy kissebb jólsikerült motorozás közben ...hupsz megent tönkre menet valami benne....
hát nem megent.. ez a lényeg hanem hogy nem újra...mert ahoz valaha jónak kellett volna lennie!...az már akkor kutyaberg volt mikor rásózták neve kutyaberg650
na ilyenek voltak a régi 650ek..meg az újak sem sokban különböztek..650...nem önindit mert ahoz egy 450ből származó 200ccmmel növlet blokk önindítója csak új korába képes!
tudomásul kellett volna veni berg450...(max 550de az meg kinyírja a paraszot)
na egy 2005 450 az már ennek az ellenkezője volt..egy problémával az életében...sok ember azt hiszi hogy mert egyszerű kis lyaúszág...szereléséhez nem kell semmi tudás...ezáltal shufnituning bajnokok elbaszták a motort + hírnevét..ezáltal egy eladhatatlan mocsokká válik...
én egy éve árulom..kissebb nagyobb vehemenciával...pedig ez a berg..ez hibátlan volt...műszakilag.. .
kivürról...kívürrúl úgyn ézett ki mintha egy nagy betonkeverőbe 3 köbmétesr sóderrel meg ugyanennyi vizzel betettem volna majd ...elinditom...és hát lássuk be ezzel sem let volna baj ..de az a betonkeverő majd négy évig dolgozott rajta
viszont mondom műszakilag ezek a 450ek legalább birták(karbantartótól függően!)...meg még birják is...
de azért nem kicsi boldog ember vagyok a tegnapi hívás óta!rendben kipróbálva nyugtázva...2005 full üzemlépes berg 3 kilóért.
egyet kivántam a kicsi sx ktm 525ömtől... ő se menjen kevesebb sikerrel mint a EZ a 450es berg alattam ....és akkor nagy baj nem leszen
ezt még nézzétek meg reggelire ....





http://www.youtube.com/watch?f...
morgennny ....már hasítok is dolgozni.....mert ma rövid lesz a nap..

a karbival az a helyzet hogy gyorsító rész koszos de gecijó mert egy fecskendőrészbe felnyomódika kosz és elzár ilyenkor nem tudja átnyomni a benyát és a membrán közepénél hervadt a cucc és ott könnyezi el vissza a lökőrúd felé....membráncsere és jó is lehetne...de a baj az az, hogy a gyorsítófúvókarészt majdnem lehetetlen kitakarítani ill. kell hozzá szerencse is.......arra várok éppen ......de majd még ultrahangos mosóval megküldjük....de a héten én nem vagyok már ezen a vonalon sőt remélem semmilyen vonalon nem leszek mert év eleje és már tele a tököm ....végül is nem is kell elég ha jövő héten rádobjuk mert neked se jött még meg a cumód hozzá ha jól vettem ki a szavaidból......de szerinte időben meglesz és mehetünk motorozni......
na mentem is ..mert kávézni is kell még és góó....
halilali kaki szopimami
hahó csupakabrasz.....525-ös ?...mi a fene...
mi lett a bergiával,lapátra került ?

itt már lassan elolvad a hó......

estét mindenkinek....
Karbi fronton valami?meglesz szerinted jövö hétvége körül?
G-style.
Nincs véletlenül exc520-hoz önindító reléd?
Szerintem az elfosta magát.......
Minden jel arra utal.
kérdezd meg aztán ha rossz a másik akkor rendeljed megfelé
biztos rossz a másik? nincs itt használtba valakinek gyári reléje? mondjuk g style-nak?
Akkor megrendelem,vagy érdemesebb a gyárit?