Kb egy hete nem írtam ide szerintem. Ha sikerült esténként még végig olvastam,de már a témákhoz hozzászólni nem bírtam
Végre megvan a fos motor és evvel nem kell bajlódni
Még nem lehet kimenni szerintem,de titokba írom:jövőhét végére terveznék igaz csak csendben egy táj nézős motorozást valahol Magyarországon
amúgy szívesebben vennék itt bármit ,de kibaszott macerás. amúgy meg a francnak kell még +10 ezerért egy szatyor felesleges tömítés. bár lehet mikor leveszem a hengerfejet majd fogom a fejem ,hogy jaj de kéne a két gumigyűrű :) meg a hengertalp tömítések,ja és egy tűgörgő is meg a póverfedéltömítések is ...szóval még a végén zozi nak lesz igaza :)) de ezzel a logikával ki lehet cserélgetni az egész motort ..... csak mert benne van a készletben az új tömítés.
a teflon téma igaz lehet. kibaszott hamar lemegy róla aztán meg azt hiszi az ember ,hogy na akkor ez kuka mert elkopott a faszba lehet cserélni! Horváth Pali azt mondta tegnap ,hogy a prox dugó jóval nehezebb mint a vertex. nem tudom esetleg tud valaki pontos súlyadatot? mert ettől függetlenül lehet kipróbálom. elvégre hajtókarban is kurvajó a minősége!
az usa árakról még annyit ,hogy ezeket tegnap néztem ki! fris mint a holnapi kenyér! 100 dolcsiért már van gyári vertex! a prox még annál is kevesebb. egyetlen bajom az ,hogy szabin van haverom ráadásul elérhetetlen egy hétig. amúgy már hozná is befelé.
az ádi kuplungjára is csak annyit írt skypon ,hogy ez nem nekem kell mert jamaháé! és egy szóval se többet:)
40 ezerből pont kifutná az új dugó meg egy parafa lamella szett.
Viktor. xy boltban zsanikánál ott van a pirelli scorpion! mondtam múltkor menyiért adnák ide ... mit agyalsz ezen? bár most gazdag vagy ! tele vagy lével... nem számít neked egy ezres vagy kettő pedig mínuszban lenne annyi, nem pluszban. régen képes voltál 500 ft ért elmeni 1000 kilómétert és telefonálnoi kb 50 x . hova lett a régi viktor? mikor még 20 ft volt a tojásnak darabja?
ja vágom miről van a szó csaak most mennem kell...
két dolog a külső fekete bevonat ami esetenként pár óra alatt lekopik....bár sokszor 30-40-50 óra után rajta van...ez 4 t nél inkább ...de akkor már ki is basszuk ...de van az alu öntvény maga ...pl..van a szürke színű alu az is spéci tud lenni a régi sima csillogó fehér aluhoz képest ....gondolom tudjátok mire gondolok...
bár mondjuk wiseco cuccai fehérek még ettől...de spécii cucc ettől függetlenül...de kivétel...és nem szabad a kisipari etz dugattyúval ezmiatt összekeverni....pl. régen a keletnémet eredeti dugó az ezt be már ilyen szürke spéci cucc volt a sima szarhoz képest ..és fényévekkel jobb is volt ....na én arra gondoltam ....ott anyagában hordozza a" teflonszerű" valamit ....ami szürkít...
szerintem a teflon az összekopást segiti elő ,a kezdeti szakaszban.. kevésbé tud ragadni ilyesmi..a többi csak piár duma, szerintem.
amugy nagyon hamar eltünik rola pár mikron teflon spray-röl van szo....
de a parasztvakitásban van a legnagyobb szerepe...egyszer valaki kitalálta a többi meg kénytelen volt menni utána mert már mindenki a "teflon" bevonatos dugot kereste.
na, gondolom mégegyszer, vagyis próbálom, segíts!
Ha nem hidegindításhoz kell amikor nincsen a közelben elegendő olaj akkor miért?
Ha jó a benzin-levegő és olaj keverék (2T) minden használt fordulatszámon akkor sok értelme nincs üzemórás motornál a bevonatnak (nevezhetjük teflonnak vagy bárminek), mert nem a kopás lesz mérvadó hanem az anyag fáradása.
Normál üzemben pedig a surlódásban nem lehet szerepe kvázi teljesítmény növekedés nem léphet fel megfelelő kenés esetén.
Ez csak a reggeli "mégegyszer gondolom" teóriám
Ha így marad akkor mi lett volna? Benéz a ló az ablakon? Vagy hol számít, hogy 2,3 mm-el odébb van vagy visszább? Tudom én fagyis vagyok meg tele a búra is
ezt a hidegindításnál jó a teflonos dugó-t gondold át mégeccer...
szali amúgy már gyári dugók nem 140-150 euroért jáccanak januártól mint decemberben voltak hanem 169-174- ig is elmennek ebből lehet némi kedvezmény ....+ posta...
egyéb akármilyen dugók 109 euro -tól 150 euroig vannak ...akárhol is.... persze itt europában----
kétféle top kit is van 132- 149 € ért kb...
és ma csak 290 az euro
posta meg egy ezres lehet .....
top kit kivételével nincs bennük még a felső tűgörgő....se ami kb.3 ezer ft...
Végre megvan a fos motor és evvel nem kell bajlódni
Még nem lehet kimenni szerintem,de titokba írom:jövőhét végére terveznék igaz csak csendben egy táj nézős motorozást valahol Magyarországon
amúgy szívesebben vennék itt bármit ,de kibaszott macerás. amúgy meg a francnak kell még +10 ezerért egy szatyor felesleges tömítés. bár lehet mikor leveszem a hengerfejet majd fogom a fejem ,hogy jaj de kéne a két gumigyűrű :) meg a hengertalp tömítések,ja és egy tűgörgő is meg a póverfedéltömítések is ...szóval még a végén zozi nak lesz igaza :)) de ezzel a logikával ki lehet cserélgetni az egész motort ..... csak mert benne van a készletben az új tömítés.
a teflon téma igaz lehet. kibaszott hamar lemegy róla aztán meg azt hiszi az ember ,hogy na akkor ez kuka mert elkopott a faszba lehet cserélni! Horváth Pali azt mondta tegnap ,hogy a prox dugó jóval nehezebb mint a vertex. nem tudom esetleg tud valaki pontos súlyadatot? mert ettől függetlenül lehet kipróbálom. elvégre hajtókarban is kurvajó a minősége!
az usa árakról még annyit ,hogy ezeket tegnap néztem ki! fris mint a holnapi kenyér! 100 dolcsiért már van gyári vertex! a prox még annál is kevesebb. egyetlen bajom az ,hogy szabin van haverom ráadásul elérhetetlen egy hétig. amúgy már hozná is befelé.
az ádi kuplungjára is csak annyit írt skypon ,hogy ez nem nekem kell mert jamaháé! és egy szóval se többet:)
40 ezerből pont kifutná az új dugó meg egy parafa lamella szett.
Viktor. xy boltban zsanikánál ott van a pirelli scorpion! mondtam múltkor menyiért adnák ide ... mit agyalsz ezen? bár most gazdag vagy ! tele vagy lével... nem számít neked egy ezres vagy kettő pedig mínuszban lenne annyi, nem pluszban. régen képes voltál 500 ft ért elmeni 1000 kilómétert és telefonálnoi kb 50 x . hova lett a régi viktor? mikor még 20 ft volt a tojásnak darabja?
segged a napfény városa...
Mikortól olvastad végig?
Múltkor csak hétvégét hagytam ki, de 10 oldal lett
Jársz már kifelé edzeni?
Lassan hozzád küldik HUN összes telóját
Végig titok olvastam
Nem egy langyos topik
Alul hegesztetted körbe a lapos vasat?
Jön a tavasz, hétvégén már lehet menni
ja vágom miről van a szó csaak most mennem kell...
két dolog a külső fekete bevonat ami esetenként pár óra alatt lekopik....bár sokszor 30-40-50 óra után rajta van...ez 4 t nél inkább ...de akkor már ki is basszuk ...de van az alu öntvény maga ...pl..van a szürke színű alu az is spéci tud lenni a régi sima csillogó fehér aluhoz képest ....gondolom tudjátok mire gondolok...
bár mondjuk wiseco cuccai fehérek még ettől...de spécii cucc ettől függetlenül...de kivétel...és nem szabad a kisipari etz dugattyúval ezmiatt összekeverni....pl. régen a keletnémet eredeti dugó az ezt be már ilyen szürke spéci cucc volt a sima szarhoz képest ..és fényévekkel jobb is volt ....na én arra gondoltam ....ott anyagában hordozza a" teflonszerű" valamit ....ami szürkít...
na lépek csá..majd beszélünk róla...
szerintem a teflon az összekopást segiti elő ,a kezdeti szakaszban.. kevésbé tud ragadni ilyesmi..a többi csak piár duma, szerintem.
amugy nagyon hamar eltünik rola pár mikron teflon spray-röl van szo....
de a parasztvakitásban van a legnagyobb szerepe...egyszer valaki kitalálta a többi meg kénytelen volt menni utána mert már mindenki a "teflon" bevonatos dugot kereste.
Ha nem hidegindításhoz kell amikor nincsen a közelben elegendő olaj akkor miért?
Ha jó a benzin-levegő és olaj keverék (2T) minden használt fordulatszámon akkor sok értelme nincs üzemórás motornál a bevonatnak (nevezhetjük teflonnak vagy bárminek), mert nem a kopás lesz mérvadó hanem az anyag fáradása.
Normál üzemben pedig a surlódásban nem lehet szerepe kvázi teljesítmény növekedés nem léphet fel megfelelő kenés esetén.
Ez csak a reggeli "mégegyszer gondolom" teóriám
lya nem ezt
ezt
nem is ezt hanem
öööö...
ezt
na ez már lyaú
md80
husaberg
(segítségül odaírom nem szoktak gondolkozni rajta )
szali amúgy már gyári dugók nem 140-150 euroért jáccanak januártól mint decemberben voltak hanem 169-174- ig is elmennek
egyéb akármilyen dugók 109 euro -tól 150 euroig vannak ...akárhol is.... persze itt europában----
kétféle top kit is van 132- 149 € ért kb...
és ma csak 290 az euro
posta meg egy ezres lehet .....
top kit kivételével nincs bennük még a felső tűgörgő....se ami kb.3 ezer ft...
na akkor a dugókról le lett a gond