Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy én mennyire utáltam azt az idegbajos 4 sebességes krosszmotor fostalicskát...

falat jol mászott, minden másra alkalmatlan...
Réj,.. nem ismered csakaberges pesti teamet? ők elég sokat járnak a biharba hozzájuk be tudsz csatlakozni...

és nem eszik el a kajádat ugy mint Viktor..
nagyon jo kis motor, nem eszi le a hajad, sőt kevesebbet kajál mint egy 250-es...
amugy mikori a szekér.?
nekem keveset eszik a 250 rm hez kepest,alkatreszt a gerecse motortol szerzem be,naluk vasaroltam a gepet is,dorogi boltba nem jartam meg, mert sok jot nem hallottam roluk inkabb az ellenkezojet.
csapágy csere a hátsó kerékben...a golyók elvándoroltak.
Szevasztok. Érdeklődni szeretnék. ha minden igaz hamarosan Gas gas Ec 300 tulaj leszek.
Az a kérdés. honnan lehet alkatrészt ezekhez beszerezni ha netán kell. És még az hogy kb menyit lehet vele kimotorozni átlagos tempóval 1 tankkal. Mert hallottam rém történeteket , hogy NAGYON sokat eszik sőt zabál . Na meg szerintetek megérné a vételt jók ezek a típusok. Most egy Aprilia rx 160-asom van.
Jöhet hideg és meleg zuhany....
meg kell nézni..lehet ugyan úgy járnál vele mint én az enyémmel..
mert a régi gazdia azt hitte egy javithatalan rakatgané..mikor eladták szaré hugyé végül is ő megszabadult fél év szenvedéstől...
nekem hozzánemértőnek...2100ft ba és 5perc gondolkodásba került megjavítottam fél évnyi kinszenvedést...jójó tényleg gyűrűzni is kellett de attól még csak jobban teccik...ezek nem fogynak el alul
ill a benzint sem vödörszámra kell beletölteni...
szali.
itt a motorod.
ezt annó én is akartam.azóta kissé felment az ára 370ről..530ra,de...bálinté volt és csak lyaút tud róla mon..dani..
18colos hádsófelni meg ilyenek..
csak nem tudni azóta (október óta hogy a retekbe már vagy 4 embernél volt
biztos mert szeretik ezt a motort és az embertársaikat...és azt akarlyák ..hogy másnak is lyaú legyen
250est 2t cserélne!
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
úr isten ..a hajam szálait egyesével tépném ki..ha lenne ..egy is
én meg ott értetlenkedtem hogy oké hogy az a feladat hogy fel a nagy lapos sziklán..há láttam én a videlyón..hogy az a feladat..azt a lófaszt...csak fel kellett prüntyögni oldalt..én barom meg a sziklafal a feladat úgy mint a fánál is hogy nem lehetet kikerülni..mert maga a fa a feladat..itt meg nem a laposszikla volt a feladat...csak az hogy a következő szintre mennyünk...kérdeztem ia hogy merre oszt csak a sziklát mutatták..persze mikor felértem láttam aki elmegy mellettem hogy balra el és kész..nincs külön sziklafeladat...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...
ez szerintem B de nagyon...B, de azért csak lyaúúú mert az A is többségében ezen ment. csak a sebességet kell növelni...picit
http://youtu.be/QN3GUO-_8gE
Új honlap indult az Enduro népszerűsítéséért.
http://www.enduro-vilag.hu/
Látogassátok, a tartalom folyamatosan bővül.
az lyaú..mert megenni már van
Hat igen 1000 km az nem keves postrul.
Na majd megpr valami embereket verbuvalni.Bogracsom ,boronatarcsam van mar,,csak koll egy embor ,aki el is kesziti a kajat.
egyenlők közt egyenlőbbek?
ály dont ánder sztend.
halyrá berg,
Qú..tya...berg
minek a lyaú öreg berugókar

rély..bp től minden romcsi messze van...az mi nekünk150 nektek 350...dee nem besírni..mert nekük meg minden domb ami magassabb mint 3 méter messze van...azért déván az öt legjobb magyarból 3 siksági-paraszt és erre böszke is volt a csapatkapitány

délywa nekem 300, neked 500de nem kell sirni..ott pesibe 2millilyóan laknak...vágod 2.000.000!
a nagyszámot törvénye alapján.(matekmaticska lyön )
ha segged és környékére jut 200ezer emberre 10eghsztrémes akkor nektem jut 100!
hoppá.
há ha én egyedül utaztam a 200ezer emberből meg gabesz is..akkor a 2millából 20 ilyen egyedülutazós kell hogy legyen..ugye ez a matek ..hát valahova csak beülsz mán.

de ne aggódj. én is csak azért mentem mert volt szponzorom ... nem vagyok én olyn lyaúl szituált mint szali a huszononodik helyért kitenni 60ropit erre az egy racéra!...ha nem lesz szponzor..többre nem is kivánok menni...40ezer csak a nevezésre...hát az nekem sok...
majd ki megyek csak úgy motorkázni ahogy szoktunk...ebből zséből ilyen két-3 naposakra 3szor.még ha egyedül is mék a pöstiek után mint thawai is...
eltúrházgatunk a thawai versenynomvonalon..jókat dumcsizunk este főzés.. nó steresz...
de azért egyszer már legalább volt kutyán budawásár

a régebbi haverek..akik..a mályusig csak egyszer voltak hajlandók bepakolni a kocsiba egy jó motorozás miatt- ott elvoltak ályulva..hú de kafi menet ez és ilyet CSAK a racén lehet menni! ...nincs megállás ..mindenki megy ahogy bir...nincs mellébeszélés 10 percenként cigi..stbstbtbc..

há mondom..ti lehet nem szoktatok..de hogy mi nem állunk meg bagózni 10percenként csak egyszer délben kajálni..hát azok sem egy lágyfos menetek kérdezzétek csak a többieket.
ez sajnos meg is látszott az eredményeiken.
...3 éve az első déwályukon még a csapat elején mentek...volna a b-ben..de most ..elszált felettük az idő ill a többiek..ugye peti
a biblia is azt mondá:majdan az utolsókból lesznek az elsők..
az elsőkből meg az utolsók
ez nem is baj
ez igy van rendjén.aki tesz érte hogy eredményesebb legyen valahol annak lesz is eredménye..aki meg nó motorozás csak fél évente egy az meg minek is csodálkozna hogy nincs is gyümölcse ...ugye.

úúúú, ha ezt elolvassák lesz ám sértődés..csak az a kérdés mire is ...
há inkább gyertek motorkázni néha...és akkor lesz erő meg kitartás a legközelebbi racétokon.
Tegnapi enduro egy kis Panorámával

végre kész a motor
Jaaa Kenda,akkor legk biztos azt veszek


Egyebk,az kiderult,h az egyenlok kozott is vannak egyenlobbek.
mondom jól indultam..a második felfelében már éreztem az erőt..felugrottam én is a tetején hú de kiláj vok..az 525 is lácsó...
20mp múlva betakartam úgy a hegyoldalt..szinte beleremegett a gelari templomtorony tsúcsa is
lefittyen kormánnyal...életveszélyes lefelék voltak
+az oldalazók is ..hát amúgy sem szok gyorsan menni oldalazóban,,de egyszer 2szer szitu volt nálam is
sokakat előztem le én is kibaszott jó 47dik helyen végeztem . .
ez meg is hozta a szopást a másnap elejére...de igazándiból cska egy helyen..ott meg bedúródtam aranyossan
ahol le kellet szálni a motorról hát ha nem kellet volna is szivessen leszállok..bár utólag derült ki akkor is jobb ha valahogy fent va gya motoron..persze ha nem bukik át! nekem kétszer jött fel a hátsókerék a nyakamba el kellet engedni az elsőféket...a segítők kapkodtak ám..de én is aztán gyors felugrottam a motorra és... megindítólag már sokkal biztonságosabb volt rajta lenni..lehet irányitani fordítani engedni szépen.

rély. nem értettem a gumit..kenda hajadra próbáljam ki..most is az volt rajta..
en a pirellit mx exxtrat hatul hasznalom,es ok,bar kicsit oldalazik,de ez van ,ennyiert

Jo ez a Gyalar ,csak ne lenne ilyen rohadt messze.bpest tol
nincs mit hozzáfűzni az alábbi videóhoz...talán annyit,hogy "Csak a BerG! "
http://youtu.be/88n_4g-a7FY
a pirrelli nme skorpion hanem midsoft kroccgumi első azt hiszem MT 32
pont olyan mint a 6napos csak a 6naposon oldalt vannak dupla bütykök..emezen meg nincs.

déw..
én a prológon..há azért feküdtem kétszer is mert elindultam mint a meszes...
volt 3túlcsúszásom is de mind olyan helyen ahonnan még vissza birtam jönni..
ez a tsávó a 80as volt. én a 83as
szóval azt sem lehet mondani hogy ő az elejéről indult!nekem 6 percet valamennyit adott
+ott ahol kötelező volt leszálni a motorról! nem engedték a szervezők hogy motoron maradj!..le sem szált volna..de sokan voltak előtte...állva tologatók... és le is kényszrítették...még egy jó erős percel gyorsabb lett volna!
Jobb reggelt!

Hat nekem bpest rol Mako Nadlac fele kene mennem,de ranezesre azt hittem kb 100km re van a hatartol deva....


Azert gratula az eredmenyedhez.


Legk probald ki a Kenda gumit,biztos nem oldalazna annyit.
Haverok hétvégén kölcsön motor? Vagy ahol dolgozol onnan nem tudsz "bérelni" hétvégére vasat? Mondod a főnöknek, h teszteled Ne hagyjál ki sokat, mert igazad van, tényleg el lehet "felejteni"
dév a 0,2 az tényleg a határeset....de ez mindég gumifüggő...a 0,3 az viszont nálam a bevált..0,5 az már sok ha pirongatós sziklás mint a bakony és félek hogy odabaszom a felnita akkor az 0,4bár..mondom keményre lököm mert féltem a felnit ..0,4bár
előre most volt először 6napos gumim azt 0,8-9 alatt nem lehet használni mert úgy kolbászol... fog az nem csűszik csak kolbászol a kanyarokban...1,0bár felett meg a sáros lefelékben már túl sok...
ami ettől a gumitól jobb az a pirelly skorpion mt32 elsője..na az hasonló mintás kissé keményebb anyagú.. uygan úgy fog..de ha lapossabbb isnem kolbászol...ezek szerintem az s12-xc nél is jobbak az a pirelli meg a legjobb..ezt demzsolti is igazolja nekem a ellenőrzőmbe..ugye...