Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

örülök, hogy élvezted.

Részemről nem annyira, ebben a sárban, csak forgott a kerék, de nem sokat fogott
hát igen vegyük pl. romániát, mentünk vagy 17km egyik nap összesen

Kamerázni azért nem nagyon szoktunk, mert ezzel a kézivel kicsit macera, elővenni, kapcsolgatni, majd elrakni.
Bánom már, h nem goprot vettem annó, bár arra nem futotta volna a keret
Jobb az mert csak bekapcsolod és azt veszi, amit nézel, esetleg onboard is készíthető vele, ezzel a kézivel meg bajosba.
Igaz itt látom mit vesz, de mivel nekem nagyon remeg a kezem, eleve nem veszek vele senkit.
Hat jau vooot,helyenkent meg komoly sar van,de a du kor alatt tokeletes volt a talaj,tudtam h ki kell menni,mert a nagy nyari szarazsag alatt mar nem lesz kedvem.
Hat nem is tudom mennyi a vpower,de kb 3.5 l,az 1-1.5 ora alatt pont elfogy,ugyhogy nem tart sokaig,plane szivatoval


Dawe, sztem ti mar tul extremek vagytok ,es kevesebbet motoroztok.
Sorry, tényleg, te ebből végeztél

112+benya 1500 ért az nem sok, inkább nem írom le, mennyit pénzt füstöltem el ma
Összességében milyen volt a hajtás?

Hát igen, összetehetem a kezem, hogy itt a Mátra, ez a két zorba is ahol jártam, még mindig csak a lába, nem fent a hegy ejj mik lehetnek feljebb de nem megyek feljebb, meghagyom a túrázóknak, tájvédőknek, kell a kompromisszum
Strand vagy motor?
Nem akar valaki operatorkodni kozuletek,sokkal jobb lenne ha latnank vizualisan,mert ez a katlal,katlan hatan,nem tudom elkepzelni,meg kereszt katlan.....
fasza a vasárnap köszi az emléket
A PRO feljáró szopást nem vetted, vagy csak nem vágtad bele?
Tudd, ahol zorróztunk sokat és végül visszafordultunk.
Tudom en ,h mit miert allitok rajta ,jo is lett,csak a faszkalap szomszed pofazott nekem,aztan elf visszatolni a szopatot.....


En sik videken lakok,itt max dombok vannak,szikla nuku.


Meg nem szeretem a tul extremet sem,112kg +benzin,emelgesse a hoher.A kuton is 1500 ert tankolok vpowert kerdezte is akutas,h mar ki is fogyott?
Felesleges a szikla alatt áll kb 1,5 méteres víz, azt jelenti, hogy ott lenne 1,5 es fellépő, mondjuk nem ez az egyetlen
amít írtam, hogy a jarvis is nyalogatná az újját ott egymás után van két darab hasonló fellépő és végig meredeken fel a hegybe a katlan
Mellette mentünk a fenyvesben felfelé ziki-zaki egy darabig, kicsit Román medvés feelingem volt, persze ez nem volt olyan meredek, de végül csak vissza kellett jönni, mert nem tudtunk átmenni a katlanon feljebb se
S mindez azért vált szükségessé, mert a fő katlan jobb oldalán oldalaztunk a hegyen és egyszer csak jött egy kereszt katlan kijárat fel a hegybe, na azon nem tudtunk átmenni, így aztán teljesen vissza és át a fő katlan bal oldalára.
Látod, vinni kell szerszámot, karbi tűt simán átpakolom terepen
Ha megy, ne piszkáld, mert úgy jársz mint én
Egyedül csak óvatosba
Egyik társunk ma hasonló pórul járt, oldalaztunk ezen szikla vájat mellett és valahogy egyik fa kiütötte a kormányt a kezéből, motor orral be a szakadék felé, ő meg aláesett, egy olyan picsa fának köszönheti hogy nem zuhant be, mint a 3 újjam
3 an cimbáltuk ki a partoldalból a szakadék felül a motort, közben én is majdnem beszánkáztam a lyukba, úgy húztak ki
RGO. ez a hely már simán olyan, ahova egyedül nem szabad
és kötél is kell...
akkor nincs mese ,robbantani kell
az jauuu,ahogy egyik forumozo tarsunk irna....


nalam is volt am kepzavar,visszatettem a tut h a melegben elveszek a cuccbol,de mar a benzinkutnal leallogat,ossze v alapjarat...bent az erdoben kb minden 2 kanyar utan leall,ha nem oblogetek neki....kozben egy eses,utana egy fat vallaztam le mikor leallt.....na jo mondom irany haza,vissza a tut,ez igy szar,de nem hiszem ha keihin ilyen szart gyart,h ennyitol meghujul...haza,tank le SZIVATO KINT MARADT.....na akkor most mentem megegyszer,motor ok ,jo minden,egy faag majdnem kiszurta a szemem....
Faszi kis zorba katlant találtam ma olyan helyek vannak benne, hogy a Jarvis is nyalogatná mind a 10 újját, így hát ki se próbálom azt a feljárót benne, mondjuk arról nem csináltam még képet.
Egy a bibi, van benne egy kő, ami miatt átjárhatatlan egy rész és kimenni se lehet, vissza kell menni egy csomót
Első fék nélkül nem mókás motorozni
Nem bírtuk jól kiegyengetni, így levettem a féket és úgy mentem ma,
ez a goldfren tárcsa egy kalap szar, kombinátfogóval egyengettem
Jó napot!
Nem írtatok ma sokat
ezt szerintem még 2008ban vettük egy havernak pécsről..teljessen odáig volt érte..mondtuk neki hogy hát ez egy pénznyelő....
akkor amúgy működött.
de mondom hát.. az embernek meg tetszett meg már nagyon akart motort venni.
megvette talán két motorozás volt utána csak aszervicébe hordta a lóvét 2 liter benzintankolás után...előőször qPlung sztszedéskor kiderült hogy a torka nem véres hanem már áttátes rákban szenved ..az egész motor egy rák volt..szóval inkább úgy mondom az átváltozás 90%os volt a motorból rákká alakulás folyamatában...
aztán volt a váltóval is ban(91% átalakuklás) aztána valahogy el tudta adni...
lehet nem ez a motor volt, és ez meg egy igazi főld nyeremény(mert padlóra visz az tutti. )de pl az is két dugattyűs hátsó féknyereggel volt!a ktm már akkor sem bizott semit a véletlenre..
egy első féknyereg figyelt hátul is.hahahaha..de gyárilag mert ment vagy 300al .
Van már egy ilyen ismerősöd csak az másik sárga! Nekem van 2 gyerek több nem kell!
Pedig Vik ,sztem jol allna neked egy ilyen 500as finomsag....itt kutyazod ,pedig lehet ha hozzad kerulne,beleszerelmesednel
Én?
nem az én dolgom..vagy ez már háritás?
amúgy szép a gép..igazi pénznyelő.eygszer megveszi az ember és ninccs gond vele hogy hova rakja a pénzt amit megspórolt..
szerinteem a javitás összegéből egy 2013as 300exc 6napos is beleférne
a torka veres,de nagy baja nem lehet vegulis....ha nincs nagy baja ,miert nem csinalod meg?
jó vannak hibái..de lehet hogy nem is sokból... talán pár százból helyre pakolod...
ez lenne a sportmotor pár százas ajánlata