figyu .
nehogy itt valaki magára vegye amit irtam akár mit is.. mert a szereplők kitaláltak.. bár vannak olyan.. hogy kitalálni sem lehet.
most itt személy szerint
kimondom bakker mert bátor vagyok
rikire és gecsára gondoltam mert azok szoktak beszólni meg leköcsögölni meg csak az új motor a jó..gecsa ezért is vesz újat..
gecsa lebuktál
a motorosokról annyit.. volt motorproblem.. egy óra motorozás 20perc szerelés után... az embernek tönkrement a váltórugó és lássuk be a szikásba igy nem tud jöni...vissza kellett menni..benyapénz a kocsiba...nem hinném hogy 10 alatt volt és mégis az ember nem kapott ugráló idegsokkot délben..nem rugdosta a motort.. természetessen kúrwa szarul esett neki mert tudta amiről lemarad az nem lesz sazr helyne hajtás.....de elfogadta hogy ezt benyalta...visszament a kocsihoz méltósággal.
na itt kezdődik az hogy ne legyen egy idióta az ember..ugye.
mit ér el ha vergödik az úton ott mint hal a szatyorban..hogy szétveti az ideg meg ez szar motor meg kutyaszar az egész meg elege van eladja meg igy köpköd úgy köpköd...minek aki halnak érzi magát és vergődik a szatyorba..illetve kint a parton az az...mennyen vissza a vizbe oszt kaja kenuzzon
lya.
6kor indultunk..
10re motoron-is(még egyet találtam moto-ronis )ülhettünk volna..de
szóval ha van elkerülö ami az égből azt mutata hogy van..és rajta is van a góglén szóval az elkerülő az nincs be kellet meni a citibe és ott meg elkavartunk. egy autókereskedésben overhaulin.haha újjáépitőleg 10peercig telefonáltak hogy a várostól 8km re lé vő falu az merre van kb olyan mint ha almádiba odamnnének hozzád..hé figyu a balaton..a balaton az .. .hol van
te meg erre elkezdeél telefonálni..hol a balaton
ennyit tudnak.. de a csaj a kereskedésben az egyből faszát mondott de én neki mondtam hogy fasza vagy . mondom jó csaj volt.. és angolul meg beszélt is ugyhogy
persze vissza felé 3 egyirányú utca ..na ott megent elkavartunk kicsit..de ott már tudtuk hogy a városba hol álla fejünk
ricsi ne csináld.. hát hol voltunk há a mániánkaban a romMmániánkban
valójában 3.45perc + a pihenő vissza felébe=4óra
szóval. megbeszéltük egy napra azért ez nem kevés.. mert a kemping az csak 2.30. és az a másfél óra az meg nagyon odabasz..főleg vissza felé.. legközelebb egy napra a gyergyóba megyünk...10óra oda, 10 visssza és két óra motorozás is belefér
az a két óra muszály hogy belférjen különben nem tudsz odamenni motorozni egy napara csak oda vissz utazol egy napra.ahahahaah.
de az nem lenne nÓÓÓrmÁlis
szóval legközelebb 2 napra kell menni, de az nem tudom hogy a héten belefére még. .
szali mondanám hogy hinyoztál a csapatból....de nem szeretnék hazudni mindenki előtt...
ha szkályponunk azért majd azt irom hogy lásd:attól hogy már nem akarsz hajtani attól még jókat hajtottunk régen..a nyűglődéses korszakod előtt.
sárgacsekk megfizetésére ott a lyurókárd mászterkárd ..de nyűglődésentes motoros csapat..megfizethetetlen
én kérek elnézést..
szali.. mutasd meg kérlek hogy kell ....egy lyaú falyintos túrha leirással..mert olvasnánk...nem baj ha nem motoros élményes mert abból msotanában nem kérsz mert meleg van.. a kaja-kenusat is figyuljuk..csak irj.
amúgy ez a túra azért lett ide kitalábva annó csütüörtökön alapoztuk meg a túra vezetői gyűlésen a mosóban .
mert naaagy melegek vannak..menjün kúgy hogy ne legyen melegünk....
és mivel 1000m kilenc fokot esik a hőmérséklet.. durván 100m 1 fok(10%hibával belefér )
szóval ha itt 35 ok van akkor a 2km magas hegyen 15 fok.
sokat nem tévedtünk...csak az lett hogy 25 fok lett mostan ra és a 2km magas hegy tetején a várakozás közben majd az arcunkra fagyott a mosoly.
legközelebb 30 fok alatt sapkát viszek magammal..és nem leszek rest felvenni az esőkabátot sem 1500m felett!
mire hazaértünk már tisztán világitott.. a bal fülemet teljessen kinyírtam.. fájt nem tudtam kiegyenliteni sem csak már itthon...de az észak a illetve az esti forró fürdőzésben csak helyre jött reggelre...
konklusion..
a múltkor 2napos túra az azért volt annyi mert fél év múlva nem lettünk duplasebességgel haladók..ill ha még rátervezek az elejére akkro meg kifejezetten nem jutottunk el a redsziment race ösvényekig...pedig zaa volt a célom...de versenyzőszponzorom nondta hogy nem baj ez a végén az a 600 ess sziklafolyam ez nagyon A nyom volt versenyösvény nélkül is
Nem tuning semmi Nem 12-őt bírtak ki,mert eddig minden gyári volt benne hanem 18 évet pedig kapott rendesen.Most szerintem is 1-2 év után cserés lesz megint minden Viszont ,ha gyárit vettem volna mindent az csak 600 ezerbe került volna,így meg 200-bú meglett Autót megmá lehet venni szaré húgyé,viszont ez még gyári és semmi lik vagy luk nincs,egy két helyen van felületi rozsda,de ezen még az alvázvédő is gyári,sosem volt fújva Tehát ez egy autóóó,amit nagyon jól megcsináltak! Volt már több új is,ilyenbe is újabb,de mind egy fosok voltak,ez a szerencsétlen meg megvan 8 éve,mindíg leakartam cserélni,de mint egy bumeráng ülök vissza bele,lehet azé me jóóó? Menek is szélvédőt cseréltetni,azt viszem vizsgára,me marad még egy darabig
A vító,pfúúú 2 hónap alatt 2 kormányszervó,meg 4 kiló ment rá azt mindíg szar volt,de széééép
szali.. szali.. jó lenne neked ez 60as vagy 50es is mert ha nem jössz motorozni soha... a garagéba elég az is ..vagy inkább vegyé még egy kajakot ....a másik kettő mellé
gecsa..ha megvan az új motor.. egy fényképet légyszives..
thniksz.
folyt.
volt aki nagyon elfáradt mire felért.. de volt aki nagyon nagyon nehéznyomon sokára ért fel...volt aki meg fázott mint a vadászkutya már mire emez felért... és az idő meg délután kettő lett ..hoppá... a kocsinál szeretnénk lenni 4órakor.. húha..a tervezett túrát kicsit elmérte az okos túra szer-VEZ-et-ő
na megeszéltük hogy suhanjunk vissza a gép feé és majd ha marad idő ott lentebb keresünk pár helyet...
hát a könnyed suhhanásból az lett hogy 20perc lefelé a szikákon bakkacskeként ugráló elsőkerékkel .. meg még fél óra ardei felle ösvényen gyökeres sziklás nyomokon...ááá de kafi volt.
Ami a furi a kishegyhez szokott bagázsnak... összessen kettő darab felfelénk volt és kettő darab lefelén kvolt az 5 órás túra alatt..ez egy geci nagy hegy mocskos jó hosszú végtelen felfelékkel és lefelékkel..tudopmásul kll venni..ez nem a zaránd..ahol 20perc alatt 5ször leföl patak kibe ..ez ez az maga A HEGY.
időbeosztás kb 15-20szoros szorzóval kell számolni. egy lefelét egy felfelé...mindent.
visszafelé még volt egy felfelé hegy ami idefelé visszanézve szóval láttuk hogy kafi lesz.. hát úgy is volt megbeszéltük mindenki ott megy ahol akar fent találkozunk...
na aki ezt kitalálta az ért fel legkésőbb...kiderült beleesett egy patakba nyaki vizes lett...
én a szutyi gömbölyded leszakadozott bütykű gomimmal nme mert em kaár hol nekicsapatni csak óvatosssan.. de azért beletaláltam egy fövenyes süppedősbe.. ahol egy másodperc alatt agyi elsaraztam magam
leszáltam róla majd szépen a tetején végig guritottam.. éa igy nem ásta el magát..
visszafelé ugyan azok a nyomok a mik voltak odafelé teljessen új filingel voltak.. és ami felfelé állat volt az lefelé is király hely volt..
fél ötre a kocsi felpakolva indulásra kész
ezek aludtak mellettem én is legszivesebben durmoltam volna... de nem lehetett..pedig hú bakker a temesvár előtt már fél percenként tornáztam a kocsiba..hogy egyben maradjunk..mármint ne az árokba kössünk ki.
akkor ezek felébredtek ...kávé süti magnum beugrott..és már felpörögbve indultunk tovább..a négy órás út azért vissza felé is 4 órás..
szóval.. mocsok fárasztó egy napra.. de megérte ..aki kitalálta az egy állat...
viktorazállat
a ki megszervezte az
aki eljött és beszopta a szervezőtől hogy lesz helyi vezetőnk azoknak is .de mikor megálátták az első kissebb 1800as dombtetőn hova is jöttek nem volt senkinek gondja a túrával
Az a nagy baj, hogy hiába veszel gyárit, szerintem már az is kacat, mert nem az MEO és üzletpolitika van, mint 20 éve
Attól tartok, ami most az RMXbe került PROX hajtókar már idén télen kuka lesz, amikor cseréltem a lendkereket ránéztem, s nem tetszett, akkor lehetett benne, kb. 20üzemóra
Ami ki lett cserélve hajtókar a gyerek szerint aki préselte, meg még a gyári volt, az cirka 14 év bár fura lenne, hogy a gyári ennyit kibírt
a medvés támadás a második részben lesz, ez még csak az első rész volt az orbitális geciömléses fejezet
amugy mondom kéne rendezni egy forum talit , ahol Viktor vetitene nektek olyan szélesvásznu előadást, körbe üllnénk a tüzet és halgatnánk mint kisgyerekek az ijesztgetős történetet...közben egyik kezével nagykanállal enné a chilis babot,egy hatalmas kondérbol, másik kezében meg egy liter tejjel fojtogatná le...
utána mindenkinek elkéregetné a telefonszámát és napi 5-ször mindenki jolfel lenne hivva...
Te, ha kimész így az utcára, hogy hetero vagy kifütyülnének a buzik, lassan már többen lesznek , végül is nem bánom több csaj marad szabadon csak egy a bibi, közülük is sok a leszbi
Milyen érdekes ez a "globális tudat", ami oda be tud épülni, hogy normális, onnantól kezdve az normális 20 éve még titkolták a dolgot, most meg ünneplik, meg kitüntetés, mert buzi vagy?
Beépülhetne az endúrózás is így a fejekbe
amúgy nekem van egy vadi új váltórugóm. ismertebb nevén ollórugó. gondolom az tört el neki. vagy nem tom. csillagkerekem is van és léptetővillám is. majd meghegeszted neki. ahogy az enyémet is akartad. ja és tömítésem is van gyári. a kuplung oldali részen. persze nem olcsó egyik sem.
Fajin!
A medvét kihagytad, amikor neked rontott a 100kg os medve a territóriumát védve, aki aztán a börzsönyig menekült előled meg az SX525 elől
Ilyen helyekre, ahol le lehet esni, megy a tököm, amilyen szerencsém van, tuti leesek
viszont kurva jól hangzik, szikla nyam, csak szerintem ott ahol te ilyen erekciós üvöltés kíséretében jutsz csak fel, ott fetrengenék alul és csak lesnék fel
bálint...gagyi túraleirás jön. ugorjátok át ha nem akartok gagyiolvasni
na este hazaértünk..tejesen
elmenünk egy hegybe ami nem 2km magas hanem 2,2
volt vezető is... túrhavezető igy nem bóklásztunk mint a gója a fos levegőbe.
hát mint ne mondjak.. a hely nem szar.
elindultunk egy erdeiúton -2km után vége lett- és egy mocskos finom meredek sziklás köves gyökeres, hosszú hosszú..erősssen zikizaki végű feljáró lett belőle mire felértek a 2t addigra volt gőzfelhő is az erdőben
aztán sipályán fel.... hú az király volt egész addig még a tetején nem éreztem valami furcsa lágy krémessen simuló ...oldalra csúszkáló érzést a hátsó kerekemnél..mint mikor sárban megy az ember
na a nagy okos fejjel 0,3 báros kendám megkapta az első defektjét..meg is érdemeltem mert igaz hogy jócskán volt sár a lenti részeken!de az nem számit mert 1000felett meg jócskán volt szikla...sok szikla.. csőt 1800 felett csak szikla.
szóval ott rimánkodtam hogy csak kicsi lyuk legyen...hát az is lett.. két pinduri csippentet lukacska...
15 perc múlva meg robogtunk tovább már lefelé a csúcsról..mert hol kell defektetszerelni..hát a csúcson ahol olyan buta szél volt..na mindegy..a füvessziklás lefelé..na az mocskos szép és meredek hegyoldalt vitt le tovább a túra...visszanézvén látszott hogy merre is lehetne esetleg próbálkozni... hát voltak erőssen meredek részek...a kilátás wonderfull volt.. ez ilyet nem lát a paraszt ha kinéz az ablakon az alfőd közepén.
aztán megláttuk a hegyet.. a túlhegyet..ahova tartott a túra első harmada..mert a túra vezető arra gondolt... a múltkori 2 napos túrát megcsináljuk egybe +még távolabbról indulva felmegyünk a 2,2km magas csUcsigy...
volt egy kis kavarodás hogy merre is jutunk le a hegyoldalt ,de ez nem egy kis hegy ahol bárhol lemész jó..ez egy igen wad.. mondhatnók vild.. hegység.
szóval csak addig mentünk le fel le fel hogy visszhúztunk egy ösvényre ami ..bakker pont oda vitt ahova akartam...
kicsit el voltam tályolódva.. a szintkülönbségekket...de vili kisegitett
rátaláltun ka nyomra... igy suhantunk volna..de valakinek a váltójából egy kéktály ktmből folyt az olaj meg mondja hogy csak a felfelé tud kapcsolni vissza nem ...
hát elmagyaráztam neki hogy mi s ia gond ..de mivel az olajfolyás is meg ez a váltó kapcsolgatás rugózó válókar nélkül ez nem jönne be igy visszament a kocsihoz....pont a csúcsra vezető út mellett történ a gsx-r.
ö vissza a kocsihoz mi tovább.
na megindultunk a sziklák mezeje felé...
na ott még egyszserr majd elkavartam a dolgokat de vili megent jófelé kavarta a dolgokat igy viszaonylag hamar az 1500m magasan kezdődő 600m magas sziklafolyamok erdejében találtuk magunkat. na onnan már megent nem kellet semmi t csinálni caska a sziklákon lévő jelzések et figyelvén látni hogy merre is kéne menni..mert út az nem volt csak hasonló mint a karl ebédje az őzbörgben..csak barátságosabb méretű sziklákkal.
haladtunk szépen ..hipsz hopsz szálingóztak felfelé a kétték... volt gőzölgés megint de nem vésze...ugy lám ezek a 2t hamar forrank
legalábbis az sx 525öm höz képest.
a 600m..sziklafolyam előtt felfelé sziklás füves egyre meredekebb egyre sziklásabb felfelé ösvény egyszer szutykabb egyre fáradtabb a paraszt és a végén egy 20m es parabola szóval mész 10perce felfeé egyre butábban és a vége satu gáz.. hát épp felért az 525 is..na ott figyultak páran hogy ez akkor most mi..mert mindom buksi volt ..a vége füveselkaparós.ÁÁÁÁ dejó volt.
na a 600magas sziklafolyam... ezt úgy kell elképzelni ..nem tudom leirni...monumnetális.
ja és természetes!
mész a kis ösvény párkány szélén mert ott vanank a lag könnyebb szakaszok.. de alattad van 200-400m nyi hely...ha lézuhanna valaki van hely neki
mentő oda már nem kel.
de a párkány azért elég nagy.. haladsz rugatod.. egyben persze félméteresz sziklákr a fel mert az ösvény ....ami nincs is..néhol egyszerűbb megmászni egy két nagyobb sziklát mint a bukósisak méretű köveken szétszopni az embernek magát.
felfelé ..de halad az eleje könnyitve a segge terhelve.. lábazás hirtelen nagygázok és már megent átlenült egys nagy sziklás részen... na ezt egy 100m magasságig ahol mokor felérsze látod a 2,200m es rész egy hatalmas sziklafoylamkatlan közepén..amerre nézel kilátástalna az egész..de már voltam ott igy nek me ez egyből kézenfekvő volt hogy a zikizaki az ott van...ha mélyen belenléz az ember a sziklák közé.. látni hogy ott van
200m azt igy egy 4-5 erősebb z betűvel löki felfelé a paraszt majd félnéztem és láttam hogy a maradék 200at meg egyben a palasziklákon felfelé talán..neki leselkedet az 525 és hiheteteln de egyben felment.. hÚÚ orditottam a végén..csak az erekció után követjező orbitális geciömlés miatt..geci jó volt hely mondom.
erröl a melegségröl most megint eszembe jutott amin tegnap este szakadtam a röhögéstöl,..
hirado bemondja Barack Obama az USA elnőke a Junius honapot a melegek honapjának nyilvánitotta, erre fel a magyarországi usa nagykövet picsa kitüntette a magyar melegek főfőbuziját valami amcsi érdem éremmel...
na menjenek a náthás picsába mind....
követelem hogy legyen mostmár a heteroknak is egy honapjuk amit az amerikai elnök kijelöl...
HETERO VAGYOK... ÉS VÁLLALOM, A HETERO BÜSZKESÉGET...
már mikor készülődés volt erzbergre leakadtAM... persze kéccer háromszor befickáltam egy köszönést de épp arra volt időm akkor ..csak életjel gyanánt....
amúgy elvagyok ...most pici szabi ..itthon ezer meló....
de motorozok egyet valamellik nap...
most jó az idő errefelé...semmi por mert eső volt dögivel..hőfok még elviselhető..süt a nap..ilyesmi ...
tibi barátom angol királynőnél ....úgyhogy toborzás van motoros társ ügyében..... ha valaki jönne a közelből akkor csörögjön...
bár nem szeretnek velem ...csak a barmok... de most ők dolgoznak....mert barmok
lottónyeremény esetén meghívom a társaságot pár dologra ....addig csináljunk fórumtalit vagy ilyesmit .....
nehogy itt valaki magára vegye amit irtam akár mit is.. mert a szereplők kitaláltak.. bár vannak olyan.. hogy kitalálni sem lehet.
most itt személy szerint
kimondom bakker mert bátor vagyok
rikire és gecsára gondoltam mert azok szoktak beszólni meg leköcsögölni
gecsa lebuktál
na itt kezdődik az hogy ne legyen egy idióta az ember..ugye.
mit ér el ha vergödik az úton ott mint hal a szatyorban..hogy szétveti az ideg meg ez szar motor meg kutyaszar az egész meg elege van eladja meg igy köpköd úgy köpköd...minek aki halnak érzi magát és vergődik a szatyorba..illetve kint a parton az az...mennyen vissza a vizbe oszt kaja kenuzzon
6kor indultunk..
10re motoron-is(még egyet találtam moto-ronis
szóval ha van elkerülö ami az égből azt mutata hogy van..és rajta is van a góglén szóval az elkerülő az nincs be kellet meni a citibe és ott meg elkavartunk. egy autókereskedésben overhaulin.haha újjáépitőleg 10peercig telefonáltak hogy a várostól 8km re lé vő falu az merre van
te meg erre elkezdeél telefonálni..hol a balaton
ennyit tudnak.. de a csaj a kereskedésben az egyből faszát mondott de én neki mondtam hogy fasza vagy
persze vissza felé 3 egyirányú utca ..na ott megent elkavartunk kicsit..de ott már tudtuk hogy a városba hol álla fejünk
ricsi ne csináld.. hát hol voltunk há a mániánkaban a romMmániánkban
valójában 3.45perc + a pihenő vissza felébe=4óra
szóval. megbeszéltük egy napra azért ez nem kevés.. mert a kemping az csak 2.30. és az a másfél óra az meg nagyon odabasz..főleg vissza felé.. legközelebb egy napra a gyergyóba megyünk...10óra oda, 10 visssza és két óra motorozás is belefér
az a két óra muszály hogy belférjen különben nem tudsz odamenni motorozni egy napara csak oda vissz utazol egy napra.ahahahaah.
de az nem lenne nÓÓÓrmÁlis
szóval legközelebb 2 napra kell menni, de az nem tudom hogy a héten belefére még.
ha szkályponunk azért majd azt irom hogy lásd:attól hogy már nem akarsz hajtani attól még jókat hajtottunk régen..a nyűglődéses korszakod előtt.
sárgacsekk megfizetésére ott a lyurókárd mászterkárd ..de nyűglődésentes motoros csapat..megfizethetetlen
szali.. mutasd meg kérlek hogy kell ....egy lyaú falyintos túrha leirással..mert olvasnánk...nem baj ha nem motoros élményes mert abból msotanában nem kérsz mert meleg van.. a kaja-kenusat is figyuljuk..csak irj.
amúgy ez a túra azért lett ide kitalábva annó csütüörtökön alapoztuk meg a túra vezetői gyűlésen a mosóban
mert naaagy melegek vannak..menjün kúgy hogy ne legyen melegünk....
és mivel 1000m kilenc fokot esik a hőmérséklet.. durván 100m 1 fok(10%hibával belefér
szóval ha itt 35 ok van akkor a 2km magas hegyen 15 fok.
sokat nem tévedtünk...csak az lett hogy 25 fok lett mostan ra és a 2km magas hegy tetején a várakozás közben majd az arcunkra fagyott a mosoly.
legközelebb 30 fok alatt sapkát viszek magammal..és nem leszek rest felvenni az esőkabátot sem 1500m felett!
mire hazaértünk már tisztán világitott.. a bal fülemet teljessen kinyírtam.. fájt nem tudtam kiegyenliteni sem csak már itthon...de az észak a illetve az esti forró fürdőzésben csak helyre jött reggelre...
konklusion..
a múltkor 2napos túra az azért volt annyi mert fél év múlva nem lettünk duplasebességgel haladók..ill ha még rátervezek az elejére akkro meg kifejezetten nem jutottunk el a redsziment race ösvényekig...pedig zaa volt a célom...de versenyzőszponzorom nondta hogy nem baj ez a végén az a 600 ess sziklafolyam ez nagyon A nyom volt versenyösvény nélkül is
A vító,pfúúú 2 hónap alatt 2 kormányszervó,meg 4 kiló ment rá azt mindíg szar volt,de széééép
gecsa..ha megvan az új motor.. egy fényképet légyszives..
thniksz.
folyt.
volt aki nagyon elfáradt mire felért.. de volt aki nagyon nagyon nehéznyomon sokára ért fel...volt aki meg fázott mint a vadászkutya már mire emez felért... és az idő meg délután kettő lett ..hoppá... a kocsinál szeretnénk lenni 4órakor.. húha..a tervezett túrát kicsit elmérte az okos túra szer-VEZ-et-ő
na megeszéltük hogy suhanjunk vissza a gép feé és majd ha marad idő ott lentebb keresünk pár helyet...
hát a könnyed suhhanásból az lett hogy 20perc lefelé a szikákon bakkacskeként ugráló elsőkerékkel .. meg még fél óra ardei felle ösvényen gyökeres sziklás nyomokon...ááá de kafi volt.
Ami a furi a kishegyhez szokott bagázsnak... összessen kettő darab felfelénk volt és kettő darab lefelén kvolt az 5 órás túra alatt..ez egy geci nagy hegy mocskos jó hosszú végtelen felfelékkel és lefelékkel..tudopmásul kll venni..ez nem a zaránd..ahol 20perc alatt 5ször leföl patak kibe ..ez ez az maga A HEGY.
időbeosztás kb 15-20szoros szorzóval kell számolni. egy lefelét egy felfelé...mindent.
visszafelé még volt egy felfelé hegy ami idefelé visszanézve szóval láttuk hogy kafi lesz.. hát úgy is volt megbeszéltük mindenki ott megy ahol akar fent találkozunk...
na aki ezt kitalálta az ért fel legkésőbb...kiderült beleesett egy patakba nyaki vizes lett...
én a szutyi gömbölyded leszakadozott bütykű gomimmal nme mert em kaár hol nekicsapatni csak óvatosssan.. de azért beletaláltam egy fövenyes süppedősbe..
leszáltam róla majd szépen a tetején végig guritottam.. éa igy nem ásta el magát..
visszafelé ugyan azok a nyomok a mik voltak odafelé teljessen új filingel voltak.. és ami felfelé állat volt az lefelé is király hely volt..
fél ötre a kocsi felpakolva indulásra kész
ezek aludtak mellettem én is legszivesebben durmoltam volna... de nem lehetett..pedig hú bakker a temesvár előtt már fél percenként tornáztam a kocsiba..hogy egyben maradjunk..mármint ne az árokba kössünk ki.
akkor ezek felébredtek ...kávé süti magnum beugrott..és már felpörögbve indultunk tovább..a négy órás út azért vissza felé is 4 órás..
szóval.. mocsok fárasztó egy napra.. de megérte ..aki kitalálta az egy állat...
viktorazállat
a ki megszervezte az
aki eljött és beszopta a szervezőtől hogy lesz helyi vezetőnk azoknak is
Attól tartok, ami most az RMXbe került PROX hajtókar már idén télen kuka lesz, amikor cseréltem a lendkereket ránéztem, s nem tetszett, akkor lehetett benne, kb. 20üzemóra
Ami ki lett cserélve hajtókar a gyerek szerint aki préselte, meg még a gyári volt, az cirka 14 év
Bálint+én mennénk következő hónapban, ha lehet, de csak ha marad zsé, meg még Ronisnál is áll a hajtás
Jó olvasgatást, lesz mit
amugy mondom kéne rendezni egy forum talit , ahol Viktor vetitene nektek olyan szélesvásznu előadást, körbe üllnénk a tüzet és halgatnánk mint kisgyerekek az ijesztgetős történetet...közben egyik kezével nagykanállal enné a chilis babot,egy hatalmas kondérbol, másik kezében meg egy liter tejjel fojtogatná le...
utána mindenkinek elkéregetné a telefonszámát és napi 5-ször mindenki jolfel lenne hivva...
Szerintem nincs, de egy kérdést megér
Mi annak a típusszáma, vagy mi alapján vetted? Ott le tudom csekkolni, van e külön szutyuki RM250, ha van és más a típusszáma, tuti nem jó...
Milyen érdekes ez a "globális tudat", ami oda be tud épülni, hogy normális, onnantól kezdve az normális
Beépülhetne az endúrózás is így a fejekbe
mintha egy szellemi fogyatékos analfabéta írása volna. gondold át és rendezd a mondatokat! légyszi próbáld meg még ,ha nehéz is!
A medvét kihagytad, amikor neked rontott a 100kg os medve a territóriumát védve, aki aztán a börzsönyig menekült előled meg az SX525 elől
Ilyen helyekre, ahol le lehet esni, megy a tököm, amilyen szerencsém van, tuti leesek
viszont kurva jól hangzik, szikla nyam, csak szerintem ott ahol te ilyen erekciós üvöltés kíséretében jutsz csak fel, ott fetrengenék alul és csak lesnék fel
na este hazaértünk..tejesen
elmenünk egy hegybe ami nem 2km magas hanem 2,2
volt vezető is... túrhavezető igy nem bóklásztunk mint a gója a fos levegőbe.
hát mint ne mondjak.. a hely nem szar.
elindultunk egy erdeiúton -2km után vége lett- és egy mocskos finom meredek sziklás köves gyökeres, hosszú hosszú..erősssen zikizaki végű feljáró lett belőle
aztán sipályán fel.... hú az király volt egész addig még a tetején nem éreztem valami furcsa lágy krémessen simuló ...oldalra csúszkáló érzést a hátsó kerekemnél..mint mikor sárban megy az ember
na a nagy okos fejjel 0,3 báros kendám megkapta az első defektjét..meg is érdemeltem mert igaz hogy jócskán volt sár a lenti részeken!de az nem számit mert 1000felett meg jócskán volt szikla...sok szikla.. csőt 1800 felett csak szikla.
szóval ott rimánkodtam hogy csak kicsi lyuk legyen...hát az is lett.. két pinduri csippentet lukacska...
15 perc múlva meg robogtunk tovább már lefelé a csúcsról..mert hol kell defektetszerelni..hát a csúcson ahol olyan buta szél volt..na mindegy..a füvessziklás lefelé..na az mocskos szép és meredek hegyoldalt vitt le tovább a túra...visszanézvén látszott hogy merre is lehetne esetleg próbálkozni... hát voltak erőssen meredek részek...a kilátás wonderfull volt.. ez ilyet nem lát a paraszt ha kinéz az ablakon az alfőd közepén.
aztán megláttuk a hegyet.. a túlhegyet..ahova tartott a túra első harmada..mert a túra vezető arra gondolt... a múltkori 2 napos túrát megcsináljuk egybe +még távolabbról indulva felmegyünk a 2,2km magas csUcsigy...
volt egy kis kavarodás hogy merre is jutunk le a hegyoldalt ,de ez nem egy kis hegy ahol bárhol lemész jó..ez egy igen wad.. mondhatnók vild.. hegység.
szóval csak addig mentünk le fel le fel hogy visszhúztunk egy ösvényre ami ..bakker pont oda vitt ahova akartam...
kicsit el voltam tályolódva.. a szintkülönbségekket...de vili kisegitett
rátaláltun ka nyomra... igy suhantunk volna..de valakinek a váltójából egy kéktály ktmből folyt az olaj meg mondja hogy csak a felfelé tud kapcsolni vissza nem ...
hát elmagyaráztam neki hogy mi s ia gond ..de mivel az olajfolyás is meg ez a váltó kapcsolgatás rugózó válókar nélkül ez nem jönne be igy visszament a kocsihoz....pont a csúcsra vezető út mellett történ a gsx-r.
ö vissza a kocsihoz mi tovább.
na megindultunk a sziklák mezeje felé...
na ott még egyszserr majd elkavartam a dolgokat de vili megent jófelé kavarta a dolgokat igy viszaonylag hamar az 1500m magasan kezdődő 600m magas sziklafolyamok erdejében találtuk magunkat. na onnan már megent nem kellet semmi t csinálni caska a sziklákon lévő jelzések et figyelvén látni hogy merre is kéne menni..mert út az nem volt csak hasonló mint a karl ebédje az őzbörgben..csak barátságosabb méretű sziklákkal.
haladtunk szépen ..hipsz hopsz szálingóztak felfelé a kétték... volt gőzölgés megint de nem vésze...ugy lám ezek a 2t hamar forrank
legalábbis az sx 525öm
a 600m..sziklafolyam előtt felfelé sziklás füves egyre meredekebb egyre sziklásabb felfelé ösvény egyszer szutykabb egyre fáradtabb a paraszt és a végén egy 20m es parabola szóval mész 10perce felfeé egyre butábban és a vége satu gáz.. hát épp felért az 525 is..na ott figyultak páran hogy ez akkor most mi..mert mindom buksi volt ..a vége füveselkaparós.ÁÁÁÁ dejó volt.
na a 600magas sziklafolyam... ezt úgy kell elképzelni ..nem tudom leirni...monumnetális.
ja és természetes!
mész a kis ösvény párkány szélén mert ott vanank a lag könnyebb szakaszok.. de alattad van 200-400m nyi hely...ha lézuhanna valaki van hely neki
mentő oda már nem kel.
de a párkány azért elég nagy.. haladsz rugatod.. egyben persze félméteresz sziklákr a fel mert az ösvény ....ami nincs is..néhol egyszerűbb megmászni egy két nagyobb sziklát mint a bukósisak méretű köveken szétszopni az embernek magát.
felfelé ..de halad az eleje könnyitve a segge terhelve.. lábazás hirtelen nagygázok és már megent átlenült egys nagy sziklás részen... na ezt egy 100m magasságig ahol mokor felérsze látod a 2,200m es rész egy hatalmas sziklafoylamkatlan közepén..amerre nézel kilátástalna az egész..de már voltam ott igy nek me ez egyből kézenfekvő volt hogy a zikizaki az ott van...ha mélyen belenléz az ember a sziklák közé.. látni hogy ott van
200m azt igy egy 4-5 erősebb z betűvel löki felfelé a paraszt majd félnéztem és láttam hogy a maradék 200at meg egyben a palasziklákon felfelé talán..neki leselkedet az 525 és hiheteteln de egyben felment.. hÚÚ orditottam a végén..csak az erekció után követjező orbitális geciömlés miatt..geci jó volt hely mondom.
gagyileirás folyt .
persze ha még nincs betiltva...
lehet eljön az az idő mikor kötelező lesz buzinak lenni, aki nem lesz buzi az lesz a deviáns..?
hirado bemondja Barack Obama az USA elnőke a Junius honapot a melegek honapjának nyilvánitotta, erre fel a magyarországi usa nagykövet picsa kitüntette a magyar melegek főfőbuziját valami amcsi érdem éremmel...
na menjenek a náthás picsába mind....
követelem hogy legyen mostmár a heteroknak is egy honapjuk amit az amerikai elnök kijelöl...
HETERO VAGYOK... ÉS VÁLLALOM, A HETERO BÜSZKESÉGET...
meg aztán lehet már a rövidebb utakat se tudod...
amúgy elvagyok ...most pici szabi ..itthon ezer meló....
de motorozok egyet valamellik nap...
most jó az idő errefelé...semmi por mert eső volt dögivel..hőfok még elviselhető..süt a nap..ilyesmi ...
tibi barátom angol királynőnél ....úgyhogy toborzás van motoros társ ügyében..... ha valaki jönne a közelből akkor csörögjön...
bár nem szeretnek velem ...csak a barmok... de most ők dolgoznak....mert barmok
lottónyeremény esetén meghívom a társaságot pár dologra ....addig csináljunk fórumtalit vagy ilyesmit .....