Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sidi flexfore-om éppen, hogy bírja, még pár menet és ledobta a szíjjat.

Sidi crossfire az álmom de a 1wd-nél akciósban is 80-ért hírdetik (ha még van akciósan). (januárban jön a gyermek) úgyhogy ennyiért egy darabig ebben totyogok.

Pár embernek van a környéken, nem panaszkodtak a funkcióira. (kényelem, védelem)
Ez mondjuk teljesen igaz.
"ehhez hasonló márkás csizmát ilyen áron máshol nem találsz..."

kicsit tákolni kell a talpát vétel után, de aztán jó lehet
Nem emlékszem, de már 2 éve biztosan gyilkolom, még egyben van, igaz már foldozva toldozva, de ahhoz képest jól bírja, amennyit kapott tőlem
Hány féle ilyen szutyok van ebből?
Nekem is hasonló van, de az még oxtar feliratos és van hozzá mamusz, bár az akár ki is hagyható, ha eggyel kisebbet vennék.
Illetve annak nem tépőzáras a talpa, bár a könnyebb cserélhetőség miatt akár még előny is lehet.

Lehet benne valami, hogy a csizma ugyan az, viszont ha a talpat ráragasztod szerintem a gari azonnal ugrik, endúróban meg muszáj felragasztani.

Részemről nem akarok senkit le- vagy rábeszélni, csak infót továbbadni, amit kaptam, át lehet gondolni

Aki távolról vesz erre figyeljen, hogy nincs mamusz, azaz nem kell nagyobb.
Megkérdeztem.

Ugyanaz a csizma szerkezete mint a többi, csak nincs benne mamusz, és tépőzáras a talp, a supermoto miatt.

Azt mondja a forgalmazó, hogy simán fel lehet ragasztani, a márkanév váltás miatt ennyi az ára, meg, hogy 2-3 éves modell.

Az alpinestars beperelte au oxtart a hasonló márkanév miatt, és ezért már tcx néven forgalmazzák. Ezen az oxtar név át van ragasztva.

Korrektnek tűnt az eladó, az airoh csákómat is tőlük telefonon, nem volt semmi probléma.
Most kaptam az infót, egy haverom akart venni, pár plusz infó:
Ez egy oxtar speed csizma tépőzáras talppal
nem az eredeti TCX látható a tépőzáras talp a képeken azért az odabasz gondolom rá is lehet ragasztani de úgy

Érdeklődni lehet persze, csak tudjatok róla
Akik csizmavásárlás környékén vannak, annak szerintem egy jó lehetőség:

http://aunergyor.hu/


TCX PROFI CROSS-ENDURO CSIZMA

VÉGKIÁRUSÍTÁS !

98.000Ft helyett 29.990Ft
Értem én.Lenyomtam 25 évet benne,mindenen volt szinte törve,mégis itt vagyok,ehhez kell szerencse és elhivatottság,megszállottság is.Nem vagyunk egyformák .
Feri ez meg neked szól,aki fél a lótól az ne üljön fel rááá!
Ezzel csak azt akarom mondani,hogy ismerek olyan volt régi bajnokot,aki piros lámpánál megállva a lábtartó és az útszegélykő közé beszorult bokája miatt lett mozgássérült örökre.Ez a sors fintora,állóhelyzetben is lehet nagy baj,sőt gyalog is.Nem kell ahhoz motor A sziklákon elcsúszva,gyalog a motort tolva is le lehet bénulni,elég egy elcsúszás,de nem írkálom tovább a semmit,ez engem nem győz meg Bár,nem is akarom a saját gondolataimat másra erőltetni ,csak aki vállalja,igaz azok mind bajnokok.Talán ez elég meggyőző .
Nehéz ügy ez
Vettél a hajléktalannak egy sajtburgert miután felépültél?


Komolyra fordítva, még elmondva is kurva szarul hangzik a történet.
Fasza kis gondolkodás mehet abban a pár órában amíg ott fetrengsz.
Erre lehet mondani: egy ilyen el tudja rontani az egész napod:-)
van egy fensik VP. mellett ahol a M. Isti szokott sokat motorozni, na ott egy felugron sikerült szarul érkezni... oszt ketté törtem...ennyi a történet.
Engem az előzménye érdekelne , nem hiszem, hogy extrém terepen hoztad össze araszoló tempóban, hacsak le nem zuhantál valahonnan

A cross és az x-fighter az számomra "játék a halállal" minden pillanatban, előbbi a tempó és az ugrók miatt, utóbbi meg egyértelműen az ugrók miatt

Az extrém a legbiztonságosabb, ha nem zúgsz be valami szakadékba
feri, neke is tört már gerincem... mit meséljek rola, nem fasza dolog...

konkrétan beszarsz olyan szar, senkinek nem kivánom..
ráadásul én egyedül voltam kint február közepén, se telefon se semmi, a bokrok alatt még hofoltok voltak, a nyitott részek felül megolvadva 2 centi, alatta fagyott talaj...
egy hajléktalan részeg pali talált meg aki ott lakott egy régi orosz bunkerban.. ott heverésztem már pár orája...félig kihülve..
csika ez neked szól:

én (zsirferi) cross pályán kezdtem az enduros pályafutásom, s ez a video után befejeztem... durva amikor irja: "az esés után éreztem elkönyül a testem" durva..... durva nagyon.... eltöröt a gerince...
https://www.youtube.com/watch?...
0:54-nél
ö a KTM sport igazgatója, wings of life egyik alapítoja.
aki érdekel Herman Henrik http://www.facebook.com/groups... a fészen a enduro témárol: üdvözöljük.

http://www.facebook.com/groups...
nagyon megverlek te.. paraszt kutya....
csak vicc neked s masok nak is... mi van Ork-al bocs Predivel...
ahogy elnézem elég ktm-es az egész kasztni... mondju azt a régi fajta ratyak első telo védőt lecserélhették volna az újra... mert egy fos.
talán végre felrakták az ülés csavart felülre....? bár nem látszik a képen rendesen, de mintha... akkor legalább fejlődnek.. ami pozitiv.
nekem is...
Ne írkáljad már tele a topikot.
2:30 ultra fasza a viddd...
jaja nincs új a nap alatt...

mondjuk ez az új modi hogy kihozzák ugyan azt a motort más márkanév alatt más szinben, ez nekem elég ratyi megoldásnak tűnik a gyártok részéröl...
lásd : ktm 300-husaberg 300... vagy gasgas 300-tm300-beta 300-

olyan vevőparaszt vakitos dolognak tartom... régen a tervezők terveztek valami újat, mostanság csak a marketingesek variálnak meg a dizájn részleg,. a többi marad a régi...
példa képem- élet utam
http://youtu.be/R04GZSKm5lY
show is jönne, remélem nem utasitod el....
Balatonalmádi, ha itt vagy csörögj és lemegyek érted...

gumit hozhatnál , kifizetem.... ingyen nem kérem...
sherco, gasgas, ossa azonos motor kinálatuk van aszem a beszálitojuk u.a.
már ami az öntvényeket jelenti. sherco jó mindig jó volt.
ezzel a fajta power megoldással tutti nincsenek oldal kis ablakok, csak 1 nagy...
mondjuk ha a nyomatékra mentek rá akkor nem is kell..