Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hallotam a versenyröl hogy voltak román srácok, akik mocskos modon ki voltak akadva mekkora csira szar egy verseny volt, semmi nyomvonallal...
haza is mentek nagy mérgesen...
14 volt a nevezés! Nagy Peti azt mondta,hogy ki lehetett volna kerülni a felfeléket és nem volt több emberük az ellenörzésre!
Sprint Enduro Szarkás Puszta - Tát ! Beszámoló !

nagy hévvel hirdettük ki s javasoltam minden ismerősnek ezt a rendezvényt mivel ígéretet kaptunk, hogy jó szervezésű, komoly az Erdély enduro versenyekhez hasonlóan nehéz, teli komoly fel meg lej-árokkal versenyt fogunk kapni. Kértem is Nagy Péter kicsit jellemeze a pályát hát el is mondta s ezt az ígéretet terjesztetem több helyen, olyan embereket is sikerült meg győznöm aki már rég megiérte magának soha több nem vesz részt magyar versenyen, mert drága ahhoz hogy 2-4 órán keresztül egy szét barmolt nyomon menjen unalmasan míg el nem fárad.
Mi helyet ?, hát egy román Enduro verseny ! ami olyan, hogy egyszer mész végig egy szakaszon s elejétől a végéig úgy tele van tűzdelve nehéz szakaszokkal, gyorsakkal, feljárókkal, komoly lej-árokkal, s köves patakokkal, mindenféle ínyencséggel, profi szervezés, komoly díjjakkal s jó hangulat. Pl. okának a nevezés 1 főnek max 5 perc sorban állással.

Hát az ígéretnek megfelelően sok ember a várható kihívásnak megfelelően el is jöttek, 130 fő, s jelzem nagyon sok olyan ember aki máskor el sem jött volna mert köztudott milyen egy m.o. verseny.

Nevezés:
A dolog ott kezdődött a nevezéshez kb 30-60 percet kellet sorban állni, az indulási idők szarul voltak kiírva s sokaknak késői indulást, s ergo büntetést.

A pálya:
az ígéretnek a egy negyedét tartalmazta, a lényeges feljárókat, lejártokat nehéz csiki csukis szakaszokat nem tartalmazott, s nem tudni miért vették ki
Állítólag valamilyen Henrik a mams-tól nem tudót felmenni azon szakaszokon s ezért nem vette át a pályát, s ismétlem állítólag, volt aki azt mondta azért mert nem az ö területén volt, s volt aki azt mondta azért mer Aurél barátunk nem tudott rajta végig menni. Pedig pont ez hiányzott, amiért ez egy enduro verseny lett volna s nem egy enduro-cross verseny.
Ami részemről értelmetlen volt egy enduro pályán az a mezőn kiszalagozott rész ahol ide oda kellet kanyarogni szalagok közt min a marhák vágás előtt, nem értem miért minek ?
A másik amit nem értünk és nagyon zabosak lettünk a mért szakasz ami az eredményt hozta az egy cross pálya volt egy ici pici enduro résszel de mondhatom az egész mért rész egy enduro cross verseny-re hasonlított. Nem értem akkor ez most enduro vagy enduro cross-volt.

Oldalazok: Igaz dicsérni kellet a sok oldalazós fel meg le meneteket amik voltak a pályában de persze itt nem volt mérés, akkor minek?, azért hogy megalázó módon egy crossos gyerek a cross szakaszon meg alázza a tiszta enduros embert ? ezért nem megyünk cross pályára mert nem szeretünk cross-ozni, erre hol mérnek cross pályán. Vicc. !
Azt hogy kinyert meg ki kapót meg nem kupát az egyértelmű, s szerintem az első kör után mindenki tudta, s nem is sajnáljuk, de megjegyzem ezeket a csoda cross fiukat megnéztem volna én azon szakaszokon amiket kivettek, ott hogy kisírták volna magukat a cross motorjukkal szét forralták volna magukat, de persze ez nem volt.
S mondhatom a Királyválasztó verseny ennél 4x jobb volt persze ott is a nevezés tortúra szenvedős volt.

Szóval ami a pályát nem minősítem tovább, sajna lehet nem Nagy Peti a hibás de illet volna neki elmondani hogy valaki kiszavazta a a nehéz részeket, mert hogy nem bírt valami nagy mufti végig menni rajta, s akkor el sem indulunk egy olyan versenyen ahol egy adott nyomon ugyan azt a szívást szenvedjük el órákon kersztül. A célban a csajok megjegyzem olyan idegesek voltak s szétszórtak nem is segítettek, inkább kárunkra voltak. Nem voltak segítő készek. Az sem volt tiszta mit kell csinálni az utolsó mért szakasz végén ? le kell adni vagy nem a motort ? oda kell a menni a célhoz...stb stb. A check pontokon a srácok-nak a lyukasztói nem működtek s szerintünk sokan azért kaptak büntit mert nem találták a lyukat a papíron.


Összesítve: egy romaniai versenyhez képest gyenge volt a szervezés, a rendezés, a pálya nem azt adta amit ígértek s mellette sok ember nagyon csalódót volt a cross mért szakasz miatt, s a szalagos szakasz miatt a mezőn. Az oldalazós lefelék meg felfelék jók voltak. a kalya a föszt finom volt s köszönjük.
Természetesen meg kell jegyzeni ennyi pénzért 8e Ft nem is várhatunk többet meg persze a magyar bürokráciától sem.

De ezek után az enduros embereket nehéz lesz meggyőzni arról jöjjenek el újra egy ilyen rendezvényre. mert ügye tudjuk itt nem a megszokott Enduro cross mezőny volt hanem egy olyan réteg aki a tiszta enduro s cross mentes versenyt várt el. Persze kivétel az első 4-5 embert aki a cross pályán szárnyalt s győzőt.

1 pozitív dolog van edzhettünk egy szét barmolt nyomos pályán 4 órán keresztül, kondink lett...

Ami a javaslat mert ennyi kritika után javasolni kell hogyan tovább:
Hát a javaslat:
1.- ha enduro akkor nincs cross szakasz
2.- nincs ide oda szalagos csikki csukisi lapos területen ide oda futkorászunk szakasz szallagok közt, mert minek..
3.- a mért rész enduros szakasz legyen, egy nehéz tiszta enduro szakasz, ami tényleges enduro tudást adja vissza. fa ugratások, köves szakasz s fel lejárok.... stb stb
4.- kellenek: patakok, köves részek, feljárók, lejárok, teljesíthetetlen nehéz "A" klaszos feljárok s mellé csikken szakasz ami büntetéssel jár. így teljesíthető s ha nem akkor mi van...
5.- kellenek vizes, gyökeres oldalazok. s kell egy rész ami a közönség részére látványos.
6.- kellene bemondó, hangosítás s hangulat...
7.- s ha ez mind megvan felvirágozhat az Enduro is nálunk

de megjegyzem egy Romania ami 20 év hátrányban szenved velünk szemben infrastrukturában jobb enduro versenyeket szervez......

ezen felül szeretném kérni kapjunk egy hivatalos választ miért kaptunk mást mint ami lett ígérve, s az a javaslatom a következő versenyre készüljön egy felvétel a pályáról hogy legyen bizalom az emberekben, mert ezek után nem hiszem meg lesz győzhető az enduros réteg arról nem valami holmi cross szakasz miatt a crosszos fiuk elkalapálnak mindenkit.

Inkább néztük volna ahogy a croccos fiuk fetrengenek a köves patakos szakaszokon, s mi ugratunk rajtuk átttt..... persze ez vicc..

s végezetül köszönjük a sok munkát s fáradozást mert tudjuk munka volt sok és erőfeszítés mindenki részéről, meg a finom pörit.

várjuk szíves választ s persze a következő versenyt ami dokumentáltan Romániás. !

motoros Üdvözlettel

ZsirFeri
Sprint Enduro Szarkás Puszta - Tát !

nagy hévvel hirdettük ki s javasoltam minden ismerősnek ezt a rendezvényt mivel ígéretet kaptunk, hogy jó szervezésű, komoly az Erdély enduro versenyekhez hasonlóan nehéz, teli komoly fel meg lej-árokkal versenyt fogunk kapni. Kértem is Nagy Péter kicsit jellemeze a pályát hat el is mondta s ezt az ígéretet terjesztetem több helyen, olyan embereket is sikerült meg győznöm aki már rég megigézte magának soha több nem vesz részt magyar versenyen, mert drága ahhoz hogy 2-4 órán keresztül egy szét barmolt nyomon menjen unalmasan míg el nem fárad.
Mi helyet hát egy román Enduro verseny olyan hogy egyszer mész végig egy szakaszon s elejétől a végéig úgy tele van tűzdelve nehéz szakaszokkal, gyorsakkal, feljárókkal, komoly lej-árokkal, s köves patakokkal, mindenféle ínyencséggel, profi szervezés, komoly díjjakkal s jó hangulat. Pl. okának a nevezés 1 főnek max 5 perc sorban állással.


Hát az ígéretnek megfelelően sok ember a várható kihívásnak eljöttek 130 fő, s jelzem nagyon sok olyan ember aki máskor el sem jött volna.

Nevezés:
A dolog ott kezdödött a nevezéshez kb 30-60 percet kellet sorban állni, az indulási idök szarul voltak kiírva s sokakanak ez késést jelentet ergo büntetést.

A pálya:
az ígéretnek a egy negyedét tartalmazta, a lényeges feljárókat, lejártokat nehéz csiki csukis szakaszokat nem tudni miért kivették. Állítólag valamilyen Henrik a mamstól nem tudót felmenni azon szakaszokon s ezért nem vette át a pályát, s ismétlem állítólag, volt aki azt mondta azért mert nem az ö területén volt, s volt aki azt mondta azért mer Aurél barátunk nem tudot rajta végig menni. Pedig pont ez hiányzott, amiért ez egy enduro verseny lett volna s nem egy enduro-cross.
Ami részemről értelmetlen volt egy enduro pályán az a mezőn kiszalagozott rész ahol ide oda kellet kanyarogni szalagok közt min a marhák vágás előtt, nem értem miért minek ?
A másik amit nem értünk és nagyon zabosak lettünk a mért szakasz ami az eredményt hozta az egy cross pálya volt egy ici pici enduro résszel de mondhatom az egész mért rész egy enduro cross verseny-re hasonlított. Nem értem akkor ez most enduro vagy enduro cross-volt.

Oldalazok: Igaz dicsérni kellet a sok oldalazós fel meg le meneteket amik voltak a pályában de persze itt nem volt mérés, akkor minek, azért hogy meg alázó módon egy crossos gyerek a cross szakaszon meg alázza a tiszta enduros embert ? ezért nem megyünk cross pályára mert nem szeretünk cross-ozni erre hol mérnek cross pályán. Vicc.
Azt hogy kinyert meg ki kapót meg nem kupát az egyértelmű, s szerintem az első kör után mindenki tudta, s nem is sajnáljuk, de megjegyzem ezeket a csoda cross fiukat megnéztem volna en azon szakaszokon amiket kivettek, ott hogy kisírták volna magukat a cross motorjukkal szét forralták volna magukat, de persze ez nem volt.
S mondhatom a Királyválasztó verseny ennél 4x jobb volt persze ott is a nevezés tortúra volt.

Szóval ami a pályát illeti át lettünk verve, sajna lehet nem Nagy Peti a hibás de illet volna neki elmondani hogy valaki kiszavazta a szívást mert hogy nem birt valami nagy mufti végig menni rajta, s akkor el sem indulunk egy olyan versenyen ahol egy adott nyomon ugyan azt a szívást szenvedjük el. A célban a csajok megjegyzem olyan idegesek voltak s szétszortak nem is segítettek, inkább kárunkra voltak. Nem voltak segítő készek. Az sem volt tiszta mit kell csinálni az utolsó mért szakasz végén ? le kell adni vagy nem a motort ? oda kell a menni a célhoz...stb stb. A check pontokon a srácok-nak a lyukasztói nem működtek s szerintünk sokan azért kaptak büntit mert nem találták a lyukat a papíron.


Összesítve: egy romaniai versenyhez képest gyenge volt a szervezés, a rendezés, a pálya nem azt adta amit ígértek s mellette sok ember nagyon csalódót volt a cross mért szakasz miatt, s a szalagos szakasz miatt a mezőn. Az oldalazós lefelék meg felfelék jók voltak. a kalya a föszt finom volt s köszönjük.
Természetesen meg kell jegyzeni ennyi pénzért 8e Ft nem is várhatunk többet meg persze a magyar bürokráciától sem.

De ezek után az enduros embereket nehéz lesz meggyőzni arról jöjjenek el újra egy ilyen rendezvényre. mert ügye tudjuk itt nem a megszokott Enduro cross mezőny volt hanem egy olyan réteg aki a tiszta enduro s cross mentes versenyt várt el. Persze kivétel az első 4-5 embert aki a cross pályán szárnyalt s győzőt.

1 pozitiv dolog van edzhettünk egy szét barmolt nyomos pályán 4 órán keresztül.

Ami a javaslat mert ennyi kritika után javasolni kell hogyan tovább:
Hát:
1.- ha enduro akkor nincs cross szakasz
2.- nincs ide oda szalagos csikkcsukisi lapos területen fel le futkorászunk szakasz mert minek..
3.- a mért rész enduros szakaszt mér s speciál szakaszt ami a tényleges enduro tudást adja vissza. fa ugratások, köve szakasz s fel lejárok.... stb stb
4.- kellenek: patakok, köves részek, feljárók, lejárok, teljesíthetetlen nehéz "A" klaszos feljárok s mellé csikken szakasz ami büntetéssel jár. így teljesithető s ha nem akkor mi van...
5.- kellenek vizes, gyökeres oldalazok. s kell egy rész ami a közönség részére látványos.
6.- kellene bemondó, hangosítás s hangulat...

ezen felül szeretném kérni kapjunk egy hivatalos választ miért kaptunk mást mint ami lett ígérve, s az a javaslatom a következő versenyre készüljön egy felvétel a pályáról hogy legyen bizalom az emberekben, mert ezek után nem hiszem meg lesz győzhető az enduros réteg arról nem valami holmi cross szakasz miatt a crosszos fiuk elkalapálnak mindenkit.
Inkább néztük volna ahogy a croccos fiuk fetrengenek a köves patakos szakaszokon, s mi ugratuk rajtuk átttt..... persze ez vicc..

s végezetül köszönjük a sok munkát s fáradozást mert tudjuk munka volt sok és erőfeszítés mindenki részéről, meg a finom pörit.

várjuk szíves választ s persze a következő versenyt ami dokumentáltan Romániás. !

motoros Üdvözlettel

ZsirFeri
Mesterem!A válaszom,adatlap megnézed megtudod,amúgy az vagyok akit sokan útálnak Nálam az eredmények beszélnek,nem a szakmai hülyeség,amit 2 perc múlva lehet überelni Sok volt az okos régebben,már azért hülyéskedek csak,semmi értelmét nem látom itt segíteni,ha telós szakmai segítség kell valakinek kézzelfogható, az keressen meg,vagy olyat akit jónak ítél.Szeretek szarból várat csinálni,a jóból meg mégjobbat Egy bajom van csak,az idő,mert az semmire nincs.
Hú milyen hétvége volt ...tengeri peca ,ordasok,beba..tunk,beszí..unk
motorolás is akadt repült a KTM biztos a vodka Redbulltól Littli ,Dew ,Z bá,Gombás Gabi a képeket buktátok sajna mert ez 1 igényes fórum és ilyet ide nem lehet feltenni Páne hogy
nem vagyok Pösti menő csak 1 country paraszt

pedig sokan csak miattam nézték
http://www.youtube.com/watch?v...
Riki, nem kiakadtam de bazz lehetne kicsit szinvonalasabb is ez a forum komoly hozzaszolasokkal, erdekes temmakkal.
szakmai jellegu
s a szemelyskedes a sörözöben vagy a kocsmában csinálni.
mert s sok szar közt megtalani a jöt nehéz.
Most keltem fel
Jössz?
bocs nem lattam elkulted email, elkuldod ujra kerem.
Ferensz,mi a helyzet az aprokaviccsal?nem jott mail
ha nem pc, akkor oké... jol hangzik..
Jó reggelt mindenki!
A legfelső írással kezdtem a forumot és látom Feri kicsit kiakadt Vikre
Ha energiám engedi visszaolvasok sok mindent
csika1 te hol dolgozol helyileg ?
milyen olajakat használsz teloba ? mindig a gyarit, persze titkokat nem várok
csak hogy mi vagy ki vagy en semmit nem tudok rolad. irhatnal egy kicsit pls.
Vik, mint mondtam részemről vége a személyeskedésnek.
ha beirsz ertelmes dogokat van mirol beszelni ha nem átugrom vagy elsem olvasom. lényeg ne élj vissza az emberek idejével azzal hogy értelmetlen személyes ügyeket beszélsz it ki. termeszetesn tudom nem hagyod abba mert eddig sem tetted. de tudj rola.... lényegében manipulalsz folyamatosan, mindenki szavat ki tekered hülyét csinálsz mindekiből
kezdjük azzal hogy " Béláim...."
más forumokon van erre kategoria itt nem. sajna. szoval én lezártam ezt. baratsag sosem volt az külön téma. motoros haverkodásba benne vagyok motorozasba is. de tisztan szakmai téren. ennyi.
vizálló. ki van próbalva a sherco gyári ventilátorját sikerül megszereznem a gyártótól.
öntötem bele meg rá vizet s megy, nincs hiszti.
nem pc venti. en hazsnalom tesztelem s zsir. eddig.
haza kurva eros nem lehet osszenyomni szetburni kicsi agyarihoz kepest es nem tul szeles.
kurva eros es csondes.
zsirferi... ez amit anno bevágtál képet ez egy számitogép ventill ha nem tévedek...?

csak azért mert az szart sem ér... kb első pocsolya kategoria, ezen ár vagy 8-10 éve tul vagyunk... de ezt kidumáltuk már itt.. mielött valaki megvenné a pc boltban 1000 ft-ért....
hály..
motorozásról..ja azt szivesen olvassuk

ferensz.
kössünk barátságot
a családomól rosszat..soha az hogy a gyereek szarját már lehet vágni az azér van mert kemény te ökör és nem fos...mért egy hete sajnos nagyon nem jó a gyomra.. ha majd a te gyereked is beteg lesz gyomorilag ...te is örülsz ennek a keménybb kaki témának. ..

sanjos eddig nem jött át az hogy miért mondod állandóan ezt a hiszti témát.. de mostmár átjött...
aki állandóan azt mondja nincs harag..az haragszik aki állandóan a nincs hisztit emlegeti az ...
aki állandóan a barátságról papol az ...
szóval vigyázni...

én kérek lnézést úgy teszek mint szali
Uram!Maga egy ÚR! Köszönjük a sok segítséget,hálánk örökké ne hagyjon aludni!Szép lett volna,ha ezen bukja el a bajnokságot Ügyesen megoldottátok,gratula A telók? Hááát,ki szedettem a gyári újakat azt betetettem a régi megcsináltat,me ugye az új az alapból szar emez meg csak profi Jól is ment Ádám bátyó!Grat és köszönet mindenkinek!
szerintem is ezeken kéne okoskodni hhogy áttervezni a 2t felépitést, ezt látom egyszerüen megvalosithato viszont célra vezető megoldásnak...

amit már irtam egyszer,...
- tankot levinni légszőröházba egyszerü alu tankot összehegeszteni...
-légszűrőház fel a tank régi helyének hátso részére ,
- hűtők beforgatva a tank helyére laposabbra, vagy esetleg 1 sportmotor pl gsxr ives egybe hűtője felrakva váz főlé méretre szabva... lényeg hogy sose sérúljön ategoria legyen...
- és természetesen a rezo totál felhuzva, első kanyar vagy felfelé vagy rögtön jobbra indulna el... sose sérülne kategoria...

- 2t injektortol odzkodom... bonyolult kényes precizios holmi+áram kell hozzá... karbi egyszerű+magyar.
minden ilyesmiben benne vagyok... ide is jöhetsz bármikor..

én egyszer már elkezdtem ezt a rezo felhuzos történetet, szétboritottam a motort kihuztam az első telokat és felhuzattam egy spaniferre mint egy kolbászt a spájzban...
mert ugy faszán mindent lehetett látni nem kellett bujkálni alatta... sőt Jozso barátommal át is hegesztettük a rezot, szétvagdostam ahol kellett, és ugy felfűztem hogy már szinte a sérülhetetlen kategoria volt...csak hűtő készitős embert nem találtam aki csinálna vastagabb , de alacsonyabb jobbos hűtöt... aztán itt meg akadt a dolog..

másik vinyon vannak rola képek majd megkeresem...
Köszönöm.
itt talalod kepeit leirasat.
[176769] október 25. 14:34
Szia Feri.
Ez engem is érdekelne, esetleg elöljáróban pár infó?
Jaxy, valoszinu szekely gyerek mert ilyen helyek csak szekeyl foldon vannak. Egyebb kent Jaxy nev egy jo baratomra emlekeztett aki par éve egy aszfalt uton ütötek el mikozben este egykerekezet a közúton, az auto egy magyar rendszamos passat volt székely földön a srácot (Jaxy-t) allitolag 160 egykerekezés közben darabokra szagaták, lábát meg test részeit összevisza talalták farka laka környékén.
Jaxy sikeres gazdak textil müves srác volt. nagyon kedves ember.
sajna elbaxta. kozuton egykerekezni este.... halál....
Ronis,
nekem a bal oldalon az kTM index kapcsolo a ventilator szabalyzo
bal alasban kezi vezerlesu, pl ha elindulok be egy patakba bekapcsolom, egyből, jobb oldalon automatikus gomba altal vezérelt. ha felmelegszik, s kozep allas kikapcsolva.
vagyis ha bemegyek egy patakba kezzel bekapcsolom nehogy keso legyen mire bekapcsol a gomba, ha megalok s meg meleg, akkor kozep allasban hagyom. de mivel van aksim, ezert van hogy atkapcsolom automatara balra, s hagyom a motort álva kapcsoljon ki mikorra végez.
ventilatorral pacsolatban most tesztelek egy uj szerzemenyt, ha bevallik megmondom, olcso, önszabályzo, terhlést figyeli, s eros nem fogyaszt sokat.