a probléma az hogy a quantumfizika megdölt
a modern fizika is ujra írásban
ezen felül a magneseséget még senki nem tudta a modenr fizikai törvények szerint megmagyarázni. csak hipotézisek vannak az elméletről de nincs bizonyitva az erő mi léte.
ez a Isten fogalom: ha nem értem mi az akkor isten, ez volt a villám-al is régen volt Vilám isten, mig megnem magyarázták, most a mágnes isten van még.
Az elektromágnesben változik az irány szerintem, ez meg fix pólusú állandó mágnes, azért nem nagyon vágom, hogy miért nem áll egyensúlyba a rendszer és miért nem áll meg egy ponton, lehet pont úgy vannak az erővonalak, hogy mindig átbillen és tova forog
Az a kérdés, hogy ez az "átbillenés" határa hol van, azaz mekkora fékezőerő az, ami még nem gátolja meg, azt lehetne lecsapolni a rendszerből.
Mindenesetre, ez akkor is örökmozgó így szerintem
A sprint endúróval kapcsolatban szubjektívumok, a hallottak alapján.
1. Gratulálok mindenkinek, aki végigment! Állóképesség kell oda rendesen.
2. Szerintem az endúrósoknak a pálya is tetszett, azaz grat. a szervezőknek, pálya készítőknek is a munkáért
3. Sajnálom, hogy a "romániás" szó által gondolt verseny csalódást hozott sok embernek
Röviden amire várt az extrém csapat, az nincs és nem is igen lesz, mert nincs ilyen szakosztály a MAMS ban, hogy extrém endúró. A romániás versenyeket valószínű ilyen szakosztálynak lehetne hívni. MAMS endúróban nem lesz romániás verseny
Kéne ilyen "extrém enduró" szakosztály hozzá, de azt nem tudom, hogy hány induló enne rajta és találnának e ehhez terepet legálisan MO-n.
Horváth József véleménye most írta: " Szevassz.Olvastam a kritikádat a Szarkáspusztai versenyről, melyel jó részben egyet is értek,de ahhoz hogy Magyarországon olyan kaliberű endúróversenyt rendezzen valaki mint mint a romániai teliendúrók milliárdosnak és varázslónak kellene lenni egyszemélyben, ugyanis a területek erdők hegyek stb használatához engedélyeket kell beszerezni a tulajdonosoktól, a környezetvédelmi hatóságoktól, meg a tökömtudja még hogy kitől,ami pillanatnyi állás szerint szinte leetetlen.Ajánlom figyelmedbe a jövő évi Magyar endúróbajnokságot amiben a tervek szerint lesz két romániai verseny is, de azt hozzá kell tennem hogy az eredményességhez edzened kell krosszpályán is mert a verseny tartalmaz majd egy krosszmértet és egy endúrómértet. továbbá ajánlom figyelmedbe az endúró szabályzatot, az alapkiírást, ott le van írva hogy milyen szakaszokat kelltartalmazni a versenynek, úgyhogy valószínünek tartomhogy a romániai bajnoki futamunk sem fog tetszeni azoknak akik a krosszt nem szeretik vagy esetleg utálják.Egyébként én sem vagyok oda a krosszért ezért endúrózok,de a mondás szerint nincsen rózsa tövis nélkül. Motoros üdvözlettel Horváth József.UI. a szarkáspusztai területet 270 hektárt a tulajdonostól ajándékba kaptuk a verseny idejére, minden engedéllyel rendelkezik tehát itt szabályosan rendeztünk versenyt, még ha nem is volt valami fényes kicsit sárga kicsit savanyú de a miénk."
ez durva:
Extremely high fuel atomization, much superior to atomization that EFI produces
a few seconds ago · Like
Zsir Feri baszus ez durva:
a few seconds ago · Like
Zsir Feri Altitude compensation is accomplished by maintaining a steady atmospheric pressure on the fuel in the float bowl, thereby generating uniform fuel flow and efficient mixing of the fuel with incoming air. A scoop located high in the venturi serves to provide air pressure to the fuel in the float bowl that is equal to the air pressure at the front of the venturi. This means that air pressures are continuously equalized between the venturi and the float bowl providing efficient mixing of fuel and air, regardless of altitude changes.
a perpetum mobile nem itt van elásva....