Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja kérem valaki gyereket csinál hosszu téli esténként más motort rühül én maradok az elsőnél
Ja igen, le kell engedni mocskosul, mert különben nem jó
Elindultam azzal a nyomással ahogy szoktam a másikkal, ennek az sok volt, miután engedtem belőle, kézzel le tudtam lapítani a gumit, utána jó lett, természetesen nem volt még defekten
Jó estét!

A mai gumiteszt alapján röviden megkockáztatom azt mondani, úgy hogy még nem tudtam kipróbálni mindenhol, simán megéri az árát..
Persze aki 1x ezrekért tud venni origit, az vegye azt, de aki csak 2x ezrekért, annak bátran merem ezt ajánlani helyette, nem fog csalódni.
Több helyen, kimondottan úgy mentem, hogy a gumi vigyen csak ha tud, tudott, még mély sárban is, egyedül a puha salakon éreztem, hogy gondolkodik kissé. Nekem nyálas sziklán sem volt gond vele, ha volt súly a hátulján még kerékre is feljött, felment a falon is Normál talajon tökéletes, úgy feltölt ott ahol a múltkor nem tudtunk felmenni Zergével, hogy csodálkoztam milyen könnyű az a feljáró, ha ez embernek van normális gumija...

Van rossz hírem is , sajnos "túl jó a gumi", a váltóm megdöglött a mai gumiteszttől, 1. fokozat és üres elmentek téli szünetre, így az RMX úgy döntött szezon vége van a mai nappal legalábbis amíg meg nem oldom a gondot, még nem tudom mi baja, most folyik le belőle a váltóolaj, majd holnap szétkapom...ma lépett be a 100. üzemórába, amióta ráraktam a mérőt valamikor 2012 áprilisban.
Ami biztos, húzhatom szét a blokkot

Majd dobok össze kis vidit a mai bénázásról, addig itt van pár kép, a folytatást és az előzményeket mindenki elképzelheti addig
Lánczi Sanya motocross versenyző véleménye (csak tizedmásodpercekkel lassabb mint Kamrás Károly, keni vágja dudál világít pár évtizede)

múltkór teszteltem egy IRC japán laza talajú gumit, na az úgy fogott a sárban, hogy nem hittem el, marha nagy magas és ritka bütykű guma volt, na azon beszartam
Amíg lehetett kapni, normálban addig mindenki ezt használta.

Én úgy vágom a gumit, hogy a tetejét kapom le egy brutál forrasztópákából és széles vésőből homemade készített gumivágóval, (ujjabban flexxel) így mind a 4 oldala újra éles, és a futófelület sem csökken.

Na az IRC-t azt 3-szor lehetett megvágni, mire elérte a sixdays bütyökmagasságát. ide-oda fordítva (mert szerintem nem érzékeny a forgásirányra) 6 új gumit lehet belőle kihozni (persze képletesen, de majdnem).

És nem szükséges leengedni kis légnyomásra, mert olyat fog, hogy a regiment 13-an indult haverom szerint majdnem hogy hátrány volt:-)

Egy korábbi romániás versenyen még Kátai Peti is vizsgálgatta, hogy ilyet még nem látott, -Stevie Wonder is ugyanezt mondta:-)

Sajnos az atomkatasztrófa után változott a helyzet, az itteni brigád még berendelt 15 db-ot, még van itt-ott, de megszakadt a beszerzési vonal, meg az addigi 14 ezer ft ról durván felment az ára állítólag.
"de ha jönne valamelyik titokolvasó akkor egy nap is jó lehet.."
Te mindent átköltesz Viktor!
Majd 1x motorzani ha egyáltalán...Kérdezni fogom hogy mehetek és akkor várom a választ!Aztán hanem akkor nem.
Nekem ezekről mindig csak ez jut eszembe!
te bálint. akadjunk már le erről a szar témáról. engem basztattok amiatt a picsafüst miatt már vagy 50 x ujrakezdtétek. utoljára megjegyzem azt a gumit extreme re készítették. nem véletlen a sixdays van ujratöltve. ki ne találjuk már hogy túrázásra való. faszom vergődik ki mit rak a motorjára. használjátok! sok sikert hozzá de tényleg .

amúgy az az irc gumi brutálul fest élőben is. romániában az arad környékiek arra esküsznek. már évek óta veszik rendületlenül. majd mindnek azt látni a motorján. ugyan mennyi lehet az ára és hol lehet kapni? bár óvatosan kérdezem nehogy emögött a gumi mögött is zsírferi álljon.
Jó étvágyat
mi ez a kutyaszar ?
MUNKA?
http://youtu.be/a0V00xQHUmU
ZALMÁDI GIGOLÓÓÓhahahahahahaha
Sziasztok!

Aki fenn van a Facebook az kérem hogy szavazzon a jövőnk érdekébe!
MAMS csoportban vannak a kérdések:


Te hogy látod? Mely időszakokban "nem" indulnál szívesen EC - EnduroCross bajnoki futamon ill. lennél ott néző, stb .... természetesen a négy alaphónap nem lehet kérdés - április, május ... szeptember, október ... azonban a meleg, az eső, a hideg, a szárazság, a nyaralás, a hiszti, a nem tudom miértek miatt az alábbaik közül kettő hónapot jelölj, be amely szerinted nem optimális EC OB rendezésre!
Te hogy látod? Hány forduló lenne optimális egy EC - EnduroCross bajnoki versenysorozatban. A három a minimum! Lássuk be, hogy 12 kettő már gombócból is sok ... így az alábbi választékból egyet kéerek jelölni!
És már van a helyszínekről is.
aranyfogu Otto... jo srác...

egyik arany fogát ott köpte ki a tapolca-nyirádi köves enduro nyomon....

mesélte...: - vazze azt hittem valami kibaszott kavics van a pofámban, forgattam nyelvel, kurva nagy kavics hogy került ez a pofámba menet közbe...oszt kiköptem a gecibe....
bazze hát nem az arany fogam volt...

hát mit mondjak szakadtunk a röhögéstöl...nem kicsi...nagyon... igy él egy magyar úr, köpködi az aranyat szanaszét...
na jahh 1 vastag belső 5-6 ezer

mi a répa menjél motorzani... le vagy ülve mint az iszap..
zsirferi.. a kawasaki kx 500-rol annyit tudok elmondani azzal törtem el a gerincemet, meg a kereszt csontomat.... késöbb pedig 1 bordát....
viszont szerettem.... mai napig szivesen gondolok rá jo gép volt, bár kicsit bolond, és gonosz, talán a legnagyobb hátránya ami miatt sose kéne megint az hogy nehéz berugni... akkora benne a kompresszio...
viszont olyan nyomaték volt benne hogy az elképesztő.


amugy az egy gyilkos verda volt... szinte mindenkit eltört akinél csak megfordult... Kátai Peti vette ausztriában,ujjonan volt benne paioli tuning telo stb.. asszem neki is lett vele valami kurva nagy esése sérüléssel, igen gyorsan eladta hogy ez nem normális motor...aztán Kunc Sanyika sokszoros bajnoké lett , neki ha jol emlékszem mindkét csuklo tört,valami duplába ugrott bele, ő is eladta nagyon hamar Kámi barátomnak neki csak asszem valami kezét törte el...utána került hozzám...olyan 3 éves korában...patika állapotban alig használva.
belsőt
te Gabi... 1 kérdés... milyen gumit lehet venni 6-7 ezer ft-ért?

a másik inkább megállapitás... de párszor már leirtam ide.. szerintem nincs olyan gumi ami mindenhol jo...

ahány gumi annyi felhasználási terület, gondoljatok már bele 1 kicsit logikusan.. 1 puha gumi , lágy oldal fallal , jol fog pl sziklásban, de ha tempot mész vele olyan gyorsan elfogy mint a lepkefing ...
1 keményebb bűtykü gumi merev oldal fallal , jo a temposban, pl ec verseny, de a sziklásban sáros patakosban csak kapirgál....

ha igazán jol akarja valaki csinálni akkor mocskos sokat kell gumit szerelni, vagy ami jo megoldás még a 2 kerék, és cserélgetni ... igy lehet a legjobban kinyujtani egy gumi élettartalmát, és mellesleg ilyenkor a legnehezebb a gumira fogni bármit...
köszönöm a meghívást.... attol függ hogy alakul a munka... azt igy előre nem tudom...
jo reggelt vietnám...
bocs 525-ösön
Az atomkatasztrófa előtt vettem utoljára, a robogowebshop-on volt a legjobb ár, meg a webrobogo.net-en. De ezek még 19-esek voltak.

18-asban be vagyok tárazva pirelli xcms-ből, úgyhogy még nem kellett venni, de úgy tudom kellemesen megemelték az árát, az atom után.

Kemény köves talajon sem törik a bütyök pedig 18mm körül van a magassága, brutálisan néz ki mint egy sündisznó.
Reggelt!

Látom este kiteljesedett a szerelmi háromszög?
Jo reggelt...

lehet hogy meg kéne lepni Bálinyót.....vagy 20-an.....biztos nagyon örülne nekünk...
hol vetted..
nem a szi ár öccázat hanem a gumit.