Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ezt már én csináltam ez már jó..zarándol szinten.hahahha
ez a mumus egyes..ezen sokan leszopják magukat

http://youtu.be/l2DhrUOu5t8
küggyed...zsir...szlengmentessen
szali már elküldte a gumit patyiékhoz.. vagy valami ilyesmit vettem le belőle.

tegnapi videök ottótól nagyon szarok..edddig azt hittem bénább vidis nálam nincs..de tévedtem..ez pl kettőből lett össsze vágva.. egy 17 és egy 25mps ből.. a 17 mpsből kivágtam 12mp összetoltam a kettőt
igymár nézhető..de igy is van mellénézéses rész
http://youtu.be/P55R1tVZ06o
ez a nap videoja
Gasgas Akos lendület nélkül komoly emelkedön tapadás nélkül felugrik 2m magasra egy egyenes falon .. csoda !
nem hittem megcsinálja pedig 1 éve motorozom vele
nem volt tapadás, jah s Riga volt hátul halálra kopva !
http://youtu.be/Om-2LDrZ0rg
bojler gyakorol (ZisrFeri)
http://youtu.be/gTj5S1lGkWA
Mai menet:
mentorom Ákos (Ronis öt akaro hozzad levinni néze meg a kis pályád)
http://youtu.be/bF6cf8_Nen8

aki tud az tud
http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube.com/watch?
v...

a lehetetlen
http://youtu.be/Uvw6YJ2P5TA

a patak ami eláztatta a motorom
http://youtu.be/DuU16zMDcAU

a bojler
http://youtu.be/gTj5S1lGkWA

a kátai feljáró
http://youtu.be/8jlDazhxCI4

a béna
http://youtu.be/Ra31MG8lMaA

haver Imike aki mindent alapjáratból oldmeg.
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watc
h?v...

http://www.youtube.com/watch?v...
1 értek Ronis, de tudni kell ha ez a srác átüll egy rendes motorra nagyon nagyot fogsz lépni tudásban, kicsit ugy kepzeld el olyan mintha egy 20 kilos hatizsák lenne a hátadon, nekem ez volt amikor átultem a 400 4T röl a 2T bergre. ultra nagyot léptem.
ad el a gépet... msot van egy 250 2001 gasgasg elado 350-ert alitolag jo.
Zari,
egy kérés, sokkal jobban élvezném beszámoloid ha kicsi kevésbbe lenne sleng-es ok ? probald meg... nem gáz...
Dew kösz a teszt eredményt. !
de tudni kell te mindig lapos kopott gumival mentél szolval nem mérvado uj gumival mit produkálsz. ! arra leszek kivancsi te aki haálra koptatod meg vágod a gumikat meddig birod le csavarni a Rigá-t

kösz ujra. ez egy rendes teszt leírás.

Zari, készülj mert küldök le neked gumit, vagy ha elkéred szalitol akkor az a tiéd én kifizetem neki, zsir ? 13 szali ok ?
a lényeg told szét a gumit mit bitsz belole kihozni, kiványcsi lennék sárban, nyálas fákon s laza talajon mit csinálsz, de enged le 0,4 alá. mig kézel be nem tudod nyomni.
ez durva 90 évek enduroja még magyrban is
http://youtu.be/V3Oa_ZUC31c
de ki vagy..hova való...hogy engem szolongatsz.. ismerlek..
ha téged nem is ..de szerintem láttam már apádat... az a magas férfi..aki anyáddal szokott sétálni

0,5re tréylfát.. hú ár lyú?
nem muszály válaszolni..az is a válsz egyik vállfaja
na végre..nem egy besÍros gumiteszt
hály..laca.
mi a helyzet a 0,5 1háziakkal
Sziasztok
Rég jártam erre, de most visszatitokolvastam kicsit és Jarvis istenről még ezt a vidit nem láttam. szerintem nagyon jó
http://auto.indavideo.hu/video...

ezt el sem hiszem, hogy meg lehet tanulni igy motorozni
úr isten..déw.
imátkozzá.(imádkozik a sásak:-)
mert a váltót az alu lehet nem tueszi tönkre...mer acél..de pl szétrepeszteni meg széttudja a blokkot

a mai nap sűrű volt mint a kend levese a bakterházban...
első.. 10 perc után...még 5 aztán jönek mögöttem az egyik srácnak 4tje van de fehár ködöt húz..mondom állyá meg...
már a blokktól jön..nem vette észre..még jó hogy én elöl is látom mi van legutolsóval én megállitom magunkat..álly.
hűtés csőt szétkúrta egy felszóró fa.. de kanyaros nagy..
szétszedjük gumeráltam aranytatyóból 90 dokos kb 16aos idomot..mer van nálam az is...meg egy 5cm es vizcsövet..mert van nálam az is
de a bilincset nem találtam.. mondják kötegelő.. de mondom a kocsiban van bilincs.. és öt erc ah a nme feljárózgatunkk..
úgy is lett.
megcsináltuk faszályul...felöntöttük vizzel..és gó tovább..már egy órálya is motorozunk mikor vili talált a tőle nem szokatlan.. olyna 8m magas ..helyből semmi feljárót.. jó 5m magasig függőleges..aztán a maadék 3 már csak geci meredek..tipikus semmi lófasz...de vili az ilyne be szerelmes...mint zsir a szaliba
mennyé neki mondom...
persze a z utolsó 1m en már nem jutott fel... becsúszott egy fa mellé onnan meg magakadt a motor eleje és legalább 3 szaltó mostále dulpa akszel lel. .belezúgott a patakba.. még jó hogy vili csak mellette ált...
na mondom akkor most én jövök...
persze mint mondtam lófasz semmi de ha nem csinálja meg az ember egyből azért akkor marhára tud fályni...
mikor körbe lejövök már szól vili hogy baj van niksz qplung...
monddom dőtse el és légtelenitse ki.. erre mondja ..de el van tőrve a madzag ..ami amúgy meg cső mert ha madzag lenne akkor most semmi vész
amúgy én pl szeretem ezt a hidro qplungos dolgot..bár leszoptam már magam és nis mitatta.igaz csak egyszer de az a redzsimnetmbe került. .
enke ellenére jó az a qplung...
bár szali már a pokolba kíwánnya
vili meg egy 3 órát ment igy..és ezáltal fejlódöt ...mer kuplung nélküli meneteket gyakorolta...
azért kb az első helyne ahol akartunk menni ott azért már nem tudott jönni..nem is csoda.. euzért mondta is hogy ..szétválaszom a csapatot mint molyzes a weöres(vörös..csak igy költöibb..mint a vörös sanyinak.hahaha) tengert
szóval vili és fe 450 illetve sx 525 és exc 300as mentek együtt...
innentől megszűnt a pihenkélés..csak a mentre kellettt koncentrálni...
a végére jó kis hajtás kerekedet
van kis vidi is..de csak kicsi..most töltödik.. reggelre kész..a viliékét meg majd hétfő kedd..mert enki ka szakadékos bánya fel-le járó van
nekem műkszik a berg már uj aksi is van ben
Dew... korusban mondtuk neked már ezer éve, hogy ez a szét hekkelt motor előbb-utobb többe lesz mint ha vettél volna egy pár éves occso motort hitelre amivel csak mész egész nap....

vald be neked ez a perverziod hogy imádsz hekkelni... inkább szerelsz mint motorozol...
én is leszarom... de ha egyszer ide irkálod hogy 6-7 ezer ft-os gumik, mikor a legszarabb mitas is 15-16 ezer már....meg 15-ért tudsz pirelli scorpions-t akkor ne hamukázzál itt mond meg azt is hol... elvégre erröl szolna 1 forum....

ilyen üres lőzungokat én is tudok dobálni hogy 200 ft-ért tudok venni benzin literjét, ami már be is van keverve 1:50-be epres iponal , de ugyse mondom meg nektek hogy hol veszem bibibiiiiiiiiiiiiiiii...
Na a spórolás átka, most jött ki, talán nem, de ez egy jó tanmese...
Emlékeztek hekkeltem a kuplungkosarat lemezekkel, a 0.6 ost beverte, kicseréltem 1mm es savállóra, de azt már meg is szegecseltem, már akkor is bennem volt a félsz kicsit, hogy ha elszabadul a szegecs, az nem lesz igazán jó, ezért csak alu szegecset tettem be, de mondom mitől szabadulna el, nincs erőhatás, már pedig van, ott a centrifuális, ami szépen kibontotta az egyik szegecsemet és az mászott be a váltóba.
Azaz ez okozta a bajt, ez már tuti.
Hülye fejemmel nem cseréltem ki a kosarat, már kb. 2 hónapja itt csücsül a komplett másik kosár, gondoltam hagyom még rábasztam azt még nem tudom mennyire, majd holnap húzom szét a blokkot. Csak reménykedni merek, hogy az alu szegecs darab nagy kárt nem tudott okozni az acél váltóban.
A tippem az, hogy beszorult a csiga léptetőhöz és azért nem tud lecsúszni a helyére az 1 es léptetővilla.
Spén nem volt a váltóolajba, azaz nem lett még ledarálva.
Remélem megúsztam komolyabb kár nélkül
kezd rajtad elhatalmasodni a kór haver. még a végén én leszek a buzi. úgylátom valaki mély benyomást tett rád.

mint mondtam leszarom azt a gumit. és a vele kapcsolatos fingfűrészelést is.
ejj Gabriella... fűrészeled itt a fingot jobbra-balra ... inkább a kérdésre válaszolnál.... milyen gumit veszel te 6-7 ezer ft.-ért... arrol meséljél ....
pedig inkább neked is a másodikat kéne művelni...
ez nem jo hir... kéne neked már egy normális motor...