Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végül is ha elfogy a tűzifa, majd bevetem az ötletet

Nem kell 4T nem értek hozzá, nem mintha a 2T hez értenék értem ezt motorozás technika és szerelés ügyében is
Na jó,majd ha én is olyan ÖREG leszek mint te,mejad nekem is így lesz! De én még fiatal vagyok!
Jaj de hányszor mondtam én ezt már neki!
Cseréjjünk mán,nekem 2 óra és 4 kávé
a 20 u.o. cross cairoli körülményeket jelentene de ott egy motor egy verseny.
mi nem tépjük ugy a gépet, ezért megy el a 100-120 ü.o.
de tud meg a könyv szerint c-s dugo ment - megy a gépembe, ami azt jelenti még 100 óra s uj henger, ami még fél év.
Ugyhogy meg is rendeltem az uj hengert szettet már dugoval, hajtokarral eggyüt. mert jövö junis-ra 200 ora lesz a gépbe.
ha ugy vesszük Juniusba ultem rá, akkor 6 hónap alatt 108 óra.
igaz heti harom nap motorozás abbol 2 minimum 8 óra. de van hogy 12.
Tényleg érdekesen működnek! Én azt az energiát irigylem ami bennük van! Sosem járnak le! Nálunk a fiú csak akkor áll le,mikor alszik.Felébred,egy perc múlva pörög ezren,nekem meg kell reggel fél óra és két kávé mire belendülök!
Ne számolgass
http://www.youtube.com/watch?v...
és ezzel még jót is tennél magaddal
a legdúrvábbat kihagytad..
ezt a dugót fogod és ehhez csináltatsz persejt..és csak gyűrűzöd..
ez a legolcsóbb leg kókányabb..de ha a dugó nem repedt..és nix lóvéd...még működhet nem keveset

a jó husaberg..amit mondtam.. 3kilóért..450es...2005ös
annak az ég világon semmi de semmi baja nem volt...még azóta is a bontatlan blokkal megy
már az idei rémeremikszre költött lóvéd ból már simán a fele kitete volna.. és akkor az motor..nem pedig valami
itt van..
nézd és sÍrj

http://youtu.be/WfqJZXkoE-U
Köszi a linket
Szerintem itt senki nem cserél 25 óránként dugót...
jó mondjuk az én 120+-20 üzemórám már karistol még akkor is, ha max. 4000-es fordulaton üzemel a motorom.
Neked is van,itt van mindenki A legolcsóbb felújítás ,csak neked,csak most,de ez titok Veszel vagy kb 1 kiló ólmot.Megolvasztod azt a gyertyanyaláson át a forró ólmot beöntöd a motorba,egy haverod meg közben a sebbességbe tett gépeden forgatja a hátsókereket,de előre és ne hátra ,mert akkor nem épülnek be rendesen az ólomszemcsék a kopott felületekbe,önthetsz a váltóba is nyugodtan,minden újszerű lesz!Gyors 10 perc alatt megvan,full felújítva,nem kell méregetni semmit.Azt mehetsz de nem tőlem hallottad
http://www.cylinder-works.com/...

Piston to Cylinder Clearance
The recommended piston to cylinder clearance is .05mm - .07mm
Csak számolgattam
Néztem dugó árakat, meg elemeztem a lehetőségeket, de akármelyik ágon is indultam el, nem értem a végére a legolcsóbb 2. verzió esetében is alhangon 40eFt a buli.

1. Alap méretes persely+gyári alap dugó
2. Hónolás+D-s től nagyobb dugó, ha még létezik...és még van nicasil a hengeren...
3. A-s persely+utángyártott A-s dugó
Ez is ilyen fordított,sír,ordít hisztizik,ha valamelyikünk elkezdi azonnal abbahagyja azt jön vígasztalni,ha rászólsz fejezze be akkor órákig is bírja.
Mostanában óvodába sem akar menni,túl képzett ő már oda
Néha a doktorbácsit hívommal kell rendbe tenni,mert nem lehet vele bírni
Kétszer kellett elolvasnom,mire le esett! Olyan rég írt,szerintem már a második dobozzal fújja a motorra!
Hát igen, akinek segítség is van
Dewed eltünt Most vagy kiment reszelni,vagy fest a cerkával,vagy a laptopot köti rá a dugóra Hogy szidhat most minket
Múltkor én kipróbáltam! Bejött beöltözve,az anyja mondja neki,vetkőzzön le.Nem,ő nagykabátba vastag gatyába ül.Mondom neki,nehogy levedd a kabátot itt bent,mert hideg van és megfázol.Ülj ott,de nehogy levetkőzz,nem szabad! Már vette is lefele a cuccokat! Sírva röhögtem! Kibaszott egy magok ezek!
Deeee az a duda is szilikonos legyen amit ronis leápolt
Ezek olyanok,amit megengedsz az nem érdekes,amit nem lehet, azt azt kell csinálni! Mikor sunyin lesem azt látom,hogy azt lesi,hogy lesem-e Akkor kell szólni,má megy is kifele,én meg utána
A fék a gyávák fegyvere! Vagy azt is mondhatnám,inkább egy jó duda mint a fék!
Jajjj,neeee!Jó neki egy olvasztott szódásszifonból is dugó,nem kell ennek ilyen kombinációs téma,me beleéli magát
Én is úgy szerelek ha ott van,hogy fél szemem a csavaron,a másik fele meg a gyereken! Különleges érzéke van hozzá hogy a legveszélyesebb dolgokat próbálja ki!
Dew ez a válasz a vertex-re
Vertex Two-stroke Pistons
Because of a cast piston’s ability to contain higher silicon
content compared to forged pistons, and because two-
strokes have lower cylinder pressures when compared to
four-strokes, cast pistons are ideal for two-stroke engines.
Vertex pistons are gravity cast from an aluminum alloy with
18% silicon content. Silicon is important because:
• It decreases thermal expansion, which
changes the geometry after the piston reaches
operating temperature. With low thermal
expansion characteristics, Vertex pistons can
be run at tighter tolerances compared with
forged pistons. This creates better power
and performance, also making them less
susceptible to rattling or breaking.
• Silicon gives the pistons better wear
characteristics and prolongs piston life
by decreasing wear on the piston skirt.