Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figy ez elso kerekre mi volt a csvar neve ? (szöges gumi)
s hossza ? mm ?
illetve a lapos saválló annak valami jele vagy siman lapos acel 35x5 és kész ?
hahahaha
tudtam hogy reggel szivatóval..első nAGY rugásra beindulsz
nincs hiszti-pisti

na töltök fel még vidiket...
http://youtu.be/fUfRcQqWv2Y
nem vagyok oda a halászléért...meg elég sok a dolog itthon most a négylábuakal, de köszi a meghivást...
a dugo mindig a menet irány szerinti elsö s hátsó része kopik meg, palástja.
ha látod még a marás nyomait akkor nincs hiszti, ha nem s mély barázdák akkor hiszti., a másik indikáto orával meglehet mérni a pontos kopást.
nekem látszik pl a szivo (hatso részen) oldalon ahogy beszivta a sáros vizet megtépte a dugot picit a homok. de a hengerben nincs nyom.
az en dugom alig kopott.
Hali!
Oda vezesd el egyszer a bandát nekem olyan új helyeket mutattak hogy remegett kezem lábam 4km mentem 3 óra alatt és ez alatt vért izzadtam
Nem vagyok beszari de ott televolt a gatyám párszor,és már hányni is tudtam volna de viszont rohadtul élveztem,ott viszont kiderül ki szeret és ki tud motorozni,hááááát én aszem csak szeretek
Fényképről hogy mondjátok meg, hány órás lehet a dugó? Mit kell lesni? Az enyém csúnyábban néz ki mint Ferié, igaz több is van benne mint 100 óra.
Reggelt!
kösz ronis.
a lényeg arra már rájötem amit te elsőre mondasz az mindig ugy van.
valamikor nincs kedved a heten lemegyunk szegedre halaszlézni ottoval, vilivel és a sisaknélküli-vel. ?

s valamikor majd összerakhatnánk egy versenyt olyan hardosat, viktorosat s ronisosat olyan durva patakosat... huh.

mérnénk etapokat, patak, feljaro, hard reszek rendes közönséggel.
mit szolsz ?
zsirferi , ha már ennyire szét van szedve inkább cseréld ki, az a biztos... ezzel kiméled a nicasilt is a hengerfalon....
elöl marad az önmetszős gumis kerék... joaz.. sose kopik ..örök élet+1 év...

elmagyarázom neked, mert látom kétségeid vannak... a lényeg hogy az elöl sitalpas verzionak, csak nagy hoban van jelentősége...de tényleg nagyban, olyan ami kb a tengelyig ér addig jo a szöges-csavaros gumi....

a fölötti mélységnél fellép az a jelenség hogy az első kerék már nem bir gőrdülni hanem mint 1 ék viselkedik...és lassit...
olyankor kell a sitalp hogy az eleje felusszon a hora és csak simán nulla ellenállásal csusszon...

márpedig olyan nagy ho nálunk sosincs kategoria... max szökőévente, de akkor se tartos...
kv
rendesen töbszir is komostam, most olaj áll benne.
nekem csoki mondta hogy ha azonnal nem szedem szét s nem mosom ki akkor berozsdál, Jager jart igy egyszer s akkor minden csere fotegely hajto kar minden.
mennyi lehet még a dugoba igy finoman használva mint én ? még egy 50 ? 100 u.o. ? 50 u.o. ?
én még vissza raknám ! elvből !
ja láttam....hmmm... 100 óra van benne tuti

amúgy határeset mert menne még biztos szerintem .......DE én ha már szétszedem pattintanék bele egy újat főleg ,hogy tele lennék mint te....abból nagy baj nem lehet .....de az alját azt takarítsátok ki rendesen..... mert kula lesz ha marad benne anyag....

mindenesetre szerencsés voltál.....mindjárt jövök csak suliba megyek be
jah mert mindek a hosszu nehez feltolteni ido igényes.
minden film vágva van, vágni pedig utálok.
zozeee -nezted a dugot...
legnagyobb sztori a balcsismenet videók között...egyik tán a leghosszabb filmednél kb..0:50 min .(nem is értettem már én se.... nem szoktál te ilyen hosszúakat forgatni) és kb a vége előtt lebaszod az operatőrt , hogy kapcsolja már le a gépet mert hosszú lesz a vidi....
na ezen sokáig sírtam.... gecijó...


eszembe jutott még az is ,hogy esetleg itt több részt forgattál le egybe

hiába ha valaki a rövidfilmek kedvelője...
FIgy nem akarok okoskodni szali ott akkor nekem fárszto volt.
nem vagyok s gyerek, s nem hoztak meg 1cer se fel a motorom, chickent sem használok.
a másik le szemét dombozni azt amit nem láttál az butaság, ha viccelsz elnézem de ird oda akkor zarojelben, ha nem akkor te butaságod latlatlanban le szarozol valamit.
vannak olyan helyböl talán 2-3 méter nekifutási lehetöségek, majd 15 méter fal szinte egyenesen hogy ha meglátod behugyozol, ezeket mi szépen lassan megkezdjuk, azt egyszer beveszük.
az ilyet latni kell.
Olyan lefele hogy a fal elsö 3-4 métere negativba megy, s azon kell le menni. 30 emberböl akinek megmutatuk 3-4 ment le rajta.
Pl. Jagerék de van aki meg se kezdi.
nem hösködünk de hangsulyozom amit én láttam töled viktor ilyen "suiklás dolgok" azt reggelire megeszem félkézzel.
az aholmi megyünk, ott helyböl indulsz, a nyakadban végig a kormány, olyan meredek s keskeny a feljáró hogy ha elbaxod oldalra le esel. Ott nincs esélyed lendületre se, mert elkaparsz, nem is beszélve egy ilyen mozdonyról mint 4T.
Azon a trialos feljáron 1 4T motor jöt fel a 2011 siroki királyé aki velünk motorozik jó pár éve. ott 4T nem megy föl egy könyen mert nehéz alapbol.
de részemről nincs vita.. a lényeg ha majd megrendezem a kis házi versenyem, s eljösz lesz ilyen hiszti benne, s megmutatod mit tudsz majd ott.
Anyit mondok Havrán Ati szinvonalu feljárok lesznek.
szikla van s lendulet is meg neki futás is ez a baj.
olyat csinálj meg amit ákos itt, mi ilyeneket hóditunk, nincs lendulet nincs nagy gáz. alapból figyelj fiam:
http://youtu.be/Om-2LDrZ0rg
mi a seggediek a nagy sziklás zorrók hazályából...mi az összes hegytipust ismerjük.. . .
a lyuhtúb csodákra képes . . .
na itt látszódik.. mikor mentor és tanit-wánya..
az első instrukció..nagygáz....
második ..lendület...húzzadneki
mért gondolják azt hogy csak ezt tudjuk
azért mert ferensz még nem látott máshol(pedig a sok patakban ahol szenvedés volt.. ahol szali mentorod..vigyázód!viszament érted és arra gondolt mint a szerető ki nem akar gyereket a pasijától...de csúszik neki a menstukálya...hogy mért nem jössz már. . .
hidd el feri..csalódni fogsz mikor azt ahol ti leabáljátok magatokat a kis szemétdombotokon... pösti mellett ...ott fent már kihül a kis kátélyemem meg már fázni fogok...és mikor felértek csak annyit mondok..na gyerünk tovább mert nagyon fázok..szivatót kikell húzonom hogy könnyen induljon az sx 525
tibipatak kimenekülő.
és csanád 82 az fe 450 bergel

http://youtu.be/Ggc4ItdVae0
na lyaúreggelt bélák...
látom főbéla is visszaért a motorozásból...
na este ..este lefilyallott lyutúb macsálya
na ez a szállás előtti parkolóban van...mondom pályaszállás.
http://youtu.be/eC8mbEJ-N68
Bele sem merek gondolni, mi lett volna, ha sikerülnek a rajtjai...
Erre mondják, hogy:

dejó neked, mert mindig örül körülötted valaki.

-amikor elmész akkor a nőd, amikor hazajössz a kutyád:-)