Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

s megjegyzem sokan nem tudjak mit csinalnak csak cserelgetik a dugot, egy dugo 0,08 ilesztésnél már csapkod a hengerbe. az enyémnek a szivo portnál volt már pici nyoma.

na..ez igaz..ferensz...soknak fingjuk sincs róla...de pl a sokakba olyan szinten benne vagy...képviselőjük lehetnél minden szinten
ha egy motoron a keveréket olajjal..normális nem láncfűrész oilajjal rakod..40-60ig kevered(2%os az ideális és jó mindég)de mivel te okos vagy nem irom oda hogy a kettő 100alék az akkor 1 : hányhoz is..
szóval ha igy keverted..és a légkhöhöhö szűrőt mindég jól takaritottad...a karbidban jó beállitással szépen járt a motor....és mikor itt voltál akkor tuti olyna volt a berg hangja mint valami isteni csodának...+ ment is mindenhol szóval ha az a karbi úg van mióta megszülettetta akkor az szar nem lehet..
szóval ha ezek fentálnak..akkor TE nem rakhatsz bele egy fél évews 100órás hengerbe C-s dugót...
te tucathozzáértő fingomsincsróla de okoskodok- irom a hülye számaimat és kiszámolom hogy az már akkor szar mikor fél éves sincs
neked mi ia s szakmád..autószerelő.. motorszerelő..gépészmérnök vagy mia kúrva annya.. matemetikus.. vagy csak okoskodó fészbukszos-bokszos

ne legyé hülye.
kétezer hatos...300exc 170uzóra után még csak azért vetem ki a gyári dugót mert az ember kérte..de még elment volna legalább 70órát erölködés nélkül(ec 2 osztályú racer volt)
kicseréletm..nem mértük.. de A méretűt tettünk bele.. az már csak 100órát birt..mert ugye amivel kijön azzal biri a legtöbbet..de utána helybeli nagyonokosak belerakták a B dugót..mert szerintük és nis azt raktam bele..pedig ott voltak a számok rajta..de okosak voltak és 3dik dugónak 250üzóra után belerakták a Bset...
románia prünytörgós volt benne egy olyna ovatos bejáratós... majd a másodoknál mikor már eregetni is akarta az ember...kész..beállt...
dugó leszedett minden nikaszilt a hengeről...

ugyhogy úgy okoskodját e nagyonosztom az észt de fingom sincs róla ha belerako a c dugót... már hozathatod is az új hengerdugószettet..mert ha az első motorozást sem fogja kibirni röhögés nélkül..de utána te sem..
rakjál bele egy db A dugót ha már úgy is variálni akarsz...és hidd el jó lesz...

kérlek neír ijen szereléskor ekkora baromságokat főleg hogy ezek szerint fingod sincs róla...kb olyna mintha dév akarná poszani az észt a servicéről..
nem baj ha satu hülye vagy hozzá..de legalább ne okositsd már ki...a sok titokolvasót...
ha a C dugót belerakod.. ne is gyere velünk motorozni ...nincs kedvem a második dombtól visszavontatni azt az okos fejedet

bocsi az őszinteségért de már ezt nem birtam idegekkel. . .
ez rosszab mint mikor osztod az észt az extrémendúróról...mert azon csak röhögök..meg elnézem hogy mit bénázol...de itt ez már komoly... én nem viselem jól ha szétkúrják a fasza gépeket..vágod?kérd el dévét ha kiséltetezni meg okosnaklátszani akasz art azt szerelheted itt a fórumon kedevedre...azét nem kár..bocsi déw..téged szeetlek..de joban is tudnálak ha eladnád a nagyon DRÁGA(mert az a drága amire ccsak költesz de alig hoz örömet)szóval eladnád azt a drága és állandóan bedöglő rémeremikszet...freddi eremiksz.....baltásgyilkos rmx....az eremiksz KÖD...hallóvén eremiksz...

..
szóval
hallgass demzsótira, lehet ért hozzá annyira hogy megérné nem tudom csak 1cő láttam a palit.. .
mi a bajod vele?
Jó reggelt....napot.

zoozee..

nem volt még kéttém....mi az hogy teli forgattyús háznál?
arra gondolsz hogy előtte ki kell szellőztetni?
Szebb reggelt
elmondásod alapján, én se raknák bele rögtön C-dugot... inkább egy B-t...
morgen fiuck

az baj ,hogy egy henger ha nikasil ha acélpersely mindíg hordóalakúra kopik....
ez kétténél még szarabb mert ott vannak a legsűrűbben a lukak amik csökkentik a hengerpalást felületét.....plusz ott jön be a moslék a benzin levegő homok keveréke és ott még jobban eszi hengert dugót....

szóval ott méred -e a legnagyobb méretet és aztán illeszted és mondjuk durván hangzik de fönt szűk lesz .....erre is figyelj....
a 0.04 mm az jó illesztésnek....

amit még kifelejtenek emberek(jó ez a másik véglet de előfordul ) ....teli forgattyúsháznál rugdossák húzzák vonják motorjukat ....az azért veszélyes mert lendületből víz vagy benzin alá akarod rántani a dugódat ...le is tud szakadni akár de repedés is lehet ami majd csak holnap repül el....

amúgy látványra nem rossz a dugód abszolúte.....

nem úgy mint déwé.... hát az borzalom... levan égve mint a gyertya ott is aláégés van ..nem tudni mennyi az üzemóra ...ha kevésnél tudja ezt akkor szar más is a technikán....

amúgy azt látom, ill. nemlátom ,hogy egy fotó se készül a dugóról alulról a belsejébe, hogy látnánk a dugótetőt belülről...többet árul el sokszor mint a külső képek...



déw én tényleg eladnám a lovat (újnak ) mielőtt mégeccer ráköltesz egy valag lét....és vennék valami újabb gépet és olyasmit ami már komolyabb mint enduró.... látok olyanokat 3-4 kiloért gazdát cserélni hogy beszarás....
morgen..
jó reggelt
na akkor induljon a nap
Cairolinak a gépe 4T s ott a 0,7 - 0,8 illesztés normális nincs is járatás meg ilyesmi. Nagyon pörög a gép.
Egy 2T nagyon más ám, nehéz a dugo és szelep feladatokat is ellát, ügy a vezérlés során szivás kipufogás, ezért ha lazára van illesztve szépen lassan szétveri a dugo, s akkor tényleg 20 óranként kell dugot cserélni.
az én esetem alapjáraton motorozás, nincs széthajtva a gép.
Mesterem a henger most 72,01 (1 századot kopott)
72,01 - 0,05(illesztés) = 71,96 (mivel 0,05-re kell illeszteni.)
dugo meretek
A méret 71,94
B méret 71,95
C méret 71,96 (vagyis C kell)

A 0,7 - 0,8 illesztések verseny körülmény illesztések.
Hidd el a széria motor carioli alatt is ugyanakkorát robban, mint alattad.

Carioli race tuning gépe már nem, ezért egy verseny egy dugó.
Feri ! A gyári dugó 71,925 a henger 72 mm. 72-71,925=0,075 tehát ennyi a gyári illesztés ! Van olyan dugó pl Wössner aminek 0,05 de te a 100 órás hengerbe nyugodtan rakjál alapméretes dugót , mivel eddig sem volt baja.
Köszi a tippeket, tanácsokat mindenkinek

További szép estét!
Nem üzletember Erdőben lakik azt veszi a fát tüzelni,az ország másik feléről
Hitel összege: 800 000 Ft
Futamidő: 48 hónap
Törlesztőrészlet: havi fix 25 000 Ft
Azt havi 25 ből motorozol és nem szenvedsz!
helyesbitek elirtam..

vagyis:
a dugo 71,87 + 0,14 = 72,01 mm - 0,05 = 71,96 ami C-s dugo.

s megjegyzem sokan nem tudjak mit csinalnak csak cserelgetik a dugot, egy dugo 0,08 ilesztésnél már csapkod a hengerbe. az enyémnek a szivo portnál volt már pici nyoma.
Ezt így értem, jogos! De hogy a picsába kopott ki összesen 100 üzemóra alatt ennyit?

Az RMX 14 éves nem tudom mennyi üzemóra, de nálam tuti volt vagy 500, s még gyári henger van rajta, s most tavasszal kellett bele a D-s dugó, akkor még jó volt bele.
Mondom ilyeneket neki ne írkálj,a gyémántot nem tudja megkülönböztetni a széntől Viszont arra lenne esze,hogy a puncikat ezen méretek szerint osztályozza,azt rávarratná a picsájukra,ez B ez C,az a szétbaszott D
Zari,
de te megmérted vagy csak beleraktad a dugot ?
irtam 15 század kopás az C, az három dugot jelent fiam.
71,89 - 87 volt a dugo, 71,925-röl (gyári)
a dugo henger illesztése igy kopottan 0,12-14 század volt.
az ideális 0,04 - 0,05 század mm.

vagyis:
a dugo 71,87 + 0,05 = 72,01 mm - 0,05 = 71,96 ami C-s dugo.

zsir...
Ne öregedj meg sose
Lehet öregnek érzi már magát a rémRMX és szeretne nyugdíjba vonulni, s csórikámat még nyúzom, utálhat rendesen
bakker.. a 1998as 380esikszeben..amit 4 éve adtam el..tehát ..10évesen annak volt B dugója..gyári hengerrel..
én raktam bele a ba a dugóba amiben x óra volt x nagy..két évnél idősebb a dugó...én meg 150órát toltam bele..szerintem olyan 300óra volt benne és még ment jól..átégés lötyögés semmi...
na az motor...ezek az újak már egy évet sem bir a hengere..tötyörgősferi sílusban sem
a ktm meg parasztgázviktor stilusban ment el 300órát
C-s dugó?
Nem új az a vas és most érted el a 100 órát az elejétől kezdve?