ezek szidnának mint a bokrot, ha bekerülne a mocijukba azon újítás, hogy 5 fok(85 fok, ki hogy nézi) oldaldőlés alatt elzár a benzincsap automatikusan, hogy ne follyon el a benya, mivel fordulni is szinte 0án fordulnak, ugrásnál meg simán negatívban van a motor
ezt az elméletet vitatnám... mert akkor a rider seggéböl egy rugalmas gumicsővet kéne vezetni a légszőröházba, nade a metán gáz+oxigén+porlasztot benzin keveréke egy a csilisbab elfogyasztásával arányosan veszélyes robbano ellegyet képezve szélsőséges esetben szétrobbantaná a blokot.. a ridert meg a seggében lévő gumicsővel együtt föld körüli pályára állitaná...
kb cirka....
megkora egy hülyeség ez ..nem a membránig van az állóhullám..
a gázlengések a -(tcilisbabevés után főleg)a drályver seggéből indulnak a lékhszűrőn keresztül..ha elég tiszta...a karburátoron át a schúbertún keresztül...mert részterheélsen a súbertúig van az a hulla....ÁM szóval...
onnan pedig megy befellé a gáz.. ami m,ár keverék is...fign benzil levegő olaj keveréke aki a lengés végén a csucsszuperül lemodellezett ám nem 110%osra sikerül de szép rezonátoron át(across) keresztül múlva...távozik a légkörbe...ahol csatlakozik a következő kártélyem állóhullájáhuz
lyuk
hát azt arra mondom ha kilukad a gumi...
azt kráternek kék mondani..vagy minimum egy grand kanyon
zozi ennek örülök..és szögek nélkül is jól ment?
dév is azt mondta hoyga nagy bütykű gumival ott ős könnyben simábban ment volna ekkora és ilyen latyakos hóba mint a csavarossal...aminek kicsi ka karmai...kicsi volt a guminak a karmálya..a gyökércskarából eredeő rózsaszin mókis elrágcsálta a lélekfályát az ac-10 nek
ez Szatyinánál van, az idomok csalokák mert ez még régi idomos, de a legyezők ,lámpa, sárvédő már az ujabb fajtájé...
http://www.youtube.com/watch?f...!
kár hogy 9500 dodo...
a csávo neve Niel Zaiki.. egy csomo montenbájkot meg dh biciglit tervezett már, aszt mondja azért jött az ötlet mert utált tekerni hegynek felfelé..
teszt a rendes krosszal... stb..
most mondják a csávo aki tervezte a zerot, elötte nasa mérnök volt...
kb cirka....
a gázlengések a -(tcilisbabevés után
onnan pedig megy befellé a gáz.. ami m,ár keverék is...fign benzil levegő olaj keveréke aki a lengés végén a csucsszuperül lemodellezett ám nem 110%osra sikerül de szép rezonátoron át(across) keresztül múlva...távozik a légkörbe...ahol csatlakozik a következő kártélyem állóhullájáhuz
most pedig rezignáltan arcomon kis mosollyal megnyalom a fűlemet...
hát azt arra mondom ha kilukad a gumi...
azt kráternek kék mondani..vagy minimum egy grand kanyon
zozi ennek örülök..és szögek nélkül is jól ment?
dév is azt mondta hoyga nagy bütykű gumival ott ős könnyben simábban ment volna ekkora és ilyen latyakos hóba mint a csavarossal...aminek kicsi ka karmai...kicsi volt a guminak a karmálya..a gyökércskarából eredeő rózsaszin mókis elrágcsálta a lélekfályát az ac-10 nek