Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak érdekességképpen...
Többször felmerült már a Motul olajok közti különbség. Találtam videókat, ahol egy fickó leteszteli, hogy kopás ellen melyik Motul mennyire véd.
Hajszálnyi a különbség, de hosszú távon ez is számít. nem tudom, mennyire szakszerű maga a teszt, de ha az, akkor mindenki váltson 7100-ra (fullszintetikusra).
Persze a kopás csak egyetlen tulajdonság a sok közül. ámbár az egyik legfontosabb. (Egy CB1000RR-hez továbbra is valószínűleg a 300V a jobb választás.)

http://youtu.be/ZR5ajywzzYo
http://youtu.be/d4l8fZGlkrE
http://youtu.be/FPXPCuG-9kc
Szia! Ilyen a normál alapjárat. Ha akarok, akkor egy kis ingadozást ebbe is belehallok. Légszűrőd gyári Honda?
http://youtu.be/UlIRXYa4VrQ
Istenem
Az ingadozó alapjárat szinte biztosan valami fals levegő következménye. Ezt olvastam.
Lehet rosszul raktam vissza levegoszürüt mer egy O gyürü valahonnat megmaradt
Világos hogy csak újraindításkor, bocsi függetlenítenem kellett volna a két választ egymástól
Power commander? Az mit változtatna az egyenetlen alapjáraton? Teljesen nyitott kipufogód van, meg sportlégszűrőd? Ebben az esetben lehetne talán indokolt ha nem is commander, de esetleg beállíttatni az injektort. ixyl hiperlow dobom van az eredeti katalizátoron, nem érzek semmi bizonytalanságot a motor járásán. Ha van is valami pici hiba, nem.hiszem,hogy pont a commander segítene.
De csak ujra inditáskor csinálja ha megállok lampanal szépen duruzsol lehet power commander kell neki
Üzemi hőfok nálam 73-76 fok kozott valtozik, időjárástól függően, de ha lakott területen 50 körül megyek, akkor 80 vagy fölötte is lehet. Ha pedig piros lámpánál megállsz, hamar eléri a kapcsolási hőfokot 103 celsius, amikor bekapcsol a ventilátor.
Ezt az ingadozó alapjáratot én nem tapasztaltam.
Köszönöm!
Ma végre gurultam már egy kicsit vele nagyon állat
Olyan kérdésem lenne, hogy ennél mennyi az üzemi hőfok?
Illetve ha megállok és 5 perc piheno után ujra inditom az alapjárat picit ingadozik illetve érdekes a kipuff is halkabb lesz ?
A szerviz intervallumokról 2 kép, ha érdekel
Végülis... a betoltonyilason befér
Hát mer azt is lehet
Masik kérdés:miért 10w40-et akarsz bele tenni?
Ha kell állítani, annak biztosan van előjele, se en meg nem tartok ott, 14ezer van a gépben, ennek ellenére a télen megnézettem, de bőven határértéken belul volt. Ahogyan olvasgattam német fórumokon, sokan még 48ezernel sem allitanak. A nivopalcas kerdesre nem reagálok
Ez rossz kérdés volt
Ja és ezen van nivopálca?
Köszönöm segitséget. Rakok fel képet.
http://www.olajmezo.hu/MOTUL_7...
Ezt az olajat néztem hozzá.
Egyébként 24.800km van a gépbe, elméletileg lecserélték benne olajat de pl a szint jelző nem is látom hol áll az olaj szerintem fullon van az sem egészséges.
Olvastam, hogy 24 ezer km után lehet hogy kell szelephézagit állitani , annak van valami előjele?
Javítás!!! Csak 3l kell szűrőcserénél...teljes szétszedés után kell 3,6l.
Olajból a 7100at rendeltem, Champion szűrővel fogom ellátni jövő hétvégén, a túra előtt. Sok helyen egyben adnak 3 liter olajat általában hiflofiltro szűrővel. Ezt én csak azért nem rendeltem meg, mert mar volt szűrőm ráadásul ha a szűrőt is cserélem akkor 3,5 liter olaj kell a könyv szerint, rendeltem egy 4 literes kannával
En cserélni fogom, ha oda kerülök. De mindenki másképp csinálja . Itt a Louisban van belevaló. Képet raksz majd fel a gépről?
Köszi a vàlaszt. Cserèlni èrdemes vagy tisztitani ha kell? Neten nem talàltam hozzà gyàrit
Szia. A bal oldali burkolat mögött találod, a m3llelelt kép remélem hogy segít
Sziasztok.
Imár büszke cb1000r tulajdonosként kérdezem, hogy a levegöszüröt hol találom?
Illetve valaki vett-e már hozzá K&N sport légszürőt és mi a tapasztalata?
Motulbol melyik olaj kell és mennyi az olajszürot milyet erdemes venni hozzá?
Még mindig eladó ez a dob. Jó áron.
Üdv.
bicikli